nuffnang advert

Friday, July 9, 2010

pergghhhh...kalaulah aku dpt benda alah ni skrg...

alangkah bestnyer kalau aku dpt menikmati sup tulang ibu mertua ku ini di kala kedinginan cuaca skrg ni...dpt pulak hirup sup panas2, disertai dgn daging tulang yg lembut..layan pulak dgn nasi panas beserta...



sambal belacan mangga ni....memang akan ku makan 3 pinggan....jgn x caya....pergggghhh...layan beb!!!
pic diambil waktu kiteorg balik Senawang 3 minggu lepas...

11 comments:

Mrs.Eady said...

arrgghhh...sedap nyer sup itu!!
lagi sedap di cicah dgn roti mase panas1..ssllruuuppppp...grrr...lapar jadi nyer..

Dee said...

sedap tu sis..terliur tgk..

wahida said...

mrs. eady: mmg rase mcm nak mkn sekarang jugak!!

dee: tolong lah saya dee...saya dah terliur sgt dah ni...

my-niezzareena said...

kecoq ayaq liuq aku wei jah

wahida said...

mek na: jom terjah rumah mak mertua aku wei...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ya Allah..mengancam kalbu

den poso nih...uwaaaaa

wahida said...

ekau poso yo...ampun la yo..

nieda said...

salam ziarah gak..
sedapnya sup tulang tu..

wahida said...

nieda: salam kenal nieda..thanks singgah sini...mmg sup tulang adalah kehebatan mak mertua saya..

aLyNnZ said...

owhh mak mertua wahida org nogori ker..?
uihh..mmg menyelerakan larr..kecur air liuq alinn..dh lar ngah pose ganti nie..

wahida said...

alynz: ha ah..duk senawang...awak pun org seremban kan alyn?