nuffnang advert

Tuesday, July 20, 2010

lepak2 di Teluk Kemang...

ari sabtu lepas aku saje jenjalan kat teluk kemang bwk adik ipar ngan mak mertua aku..nak ilangkan bosan di waktu petang...best woo lepak sini, tmpt aku n my hubby lepak2 time bercinta 10 tahun dulu..(korang geli ada aku kesah?hehehe...) saje nak menikmati laksa n cendol sambil menikmati keindahan pantai yg nyaman....

air kelapa...



ABC

cendol pulut

laksa yg sgt mendukacitakan...huhuhu...

Nurul n mak sdg cuba jugak utk menelan laksa yg bluwekkkk...

abang sibuk dengan pasir dia...

nampak x budak kecik baju oren tu? ha tu lah adik yg sedang melayan blues pantai dia...
p/s: pas ni nak naik banana boat lak...berhajat sudah sekian lama...

7 comments:

sha a.s said...

ermm laksa yg mndukacitakan? i'm a big fan of laksa! ermm tp tgk pn nmpk x umpphh....ekekeke...lame pulak rsnye x pekena abc..

..::SangRatoo::.. said...

da...cam besh je ke Teluk Kemang nun..hehehe..tingin kite nak ke sana time besor2 ni..

Mrs.Eady said...

abc & cendol yg amat menyelerakan!!
nyum nyum nyum..;)

my-niezzareena said...

kau tak hingin nak ajak aku kan jah

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

dah lama tak p teluk kemang..last pergi masa pegnent dulu..ehhehe

nieda said...

panas2 tgk abc dgn cendol sedapnya

wahida said...

sha: sedih weh rasa laksa tu...masak cincai giler...

sang ratoo: teluk kemang mmg best..zaman bercinta lepak situ rasa syahdu je...hehehe..

mrs eady: cendol pulut tu mmg best!!

mek na: aku kan balik senawang, saje jln petang kat teluk kemang, bukan aku x nak ajak ko jah!! ko gitu lah!!

rose: sesekali gi la lepak sana...mmg happening!!

nieda: kan?