nuffnang advert

Thursday, June 24, 2010

terjumpa member lama!!

2 ari lepas, aku terjumpa kembali member lama yg dh hampir 2 thn x jumpa...huhuhu rindu giler kat budak angah nie...dia ni member opis lama masa kiteorg sama2 keje kat Ampang dulu..then, aku dpt tau dia dtg tmpt aku ni pun atas urusan keje..dia jd interpreter sempena IBM MIHAS..hebakmu sekarang angah...

aku kalau dh jumpe budak angah ni, harusla keje aku menyakat dia je..hehehe....

angah ni dari dulu sampai sekarang still x berubah perangai dia...pelupa, manja tp sgt baik hati...

sempat bg ucapan kat aku dlm visitor book...

ni pic aku n angah masa kiteorg picnic kat sg. congkak pd 09.09.07....


rindunyer org2 dlm gambar ni..along n kak jah, jd tak plan kite pas raya nnt?


ni pulak gambar aku n ofismate lama..5 tahun aku menghambakan diri di sana..tempat jatuh lagikan dikenang...aku rindu momen2 di sana...



to angah, jaga diri bebaik n jgn notti notti tau....luv u!!!!

2 comments:

along said...

along pung rindu ngan kengkawan lame...huaaa... ari tu linda kate nak wat dlm bulan julai ni kan??...dia pung tak caling along lg nih....

wahida said...

along: dia ckp x jd...kak jah ngan linda ada plan lain..maybe lepas raya kot...