nuffnang advert

Tuesday, June 15, 2010

KILLERS n KARATE KID

last week aku tgk wayang 2 citer..tapi di tmpt yg berlainan..mula2 gi tgk citer KILLERS, ari sabtu laks tgk citer KARATE KID, citer killers aku ngan my hubby aje yg pegi, asalnye my hubby ajak tgk citer ROBINHOOD, tapi baru je habis ditayangkan di pawagam...kesian my hubby, frust giler dia..sbb my hubby ckp citer tu kalau tgk wayang best..kalau tgk DVD x feel..x pe lah dah x de rezeki sayang...lain kali kita booking awal2 ye sayang...tapi time karate kid tu aku bawak abang sekali..sbbnye aku tau sgt si abg tu, suka sgt citer yg ada lawan2 gitu, lagi satu kalau ada citer polis ngan askar pun dia suka..kalau citer pasal ambulance ngan bomba pun dia suka jugak..senang citer dia suka apa saja citer yg mempertahankan diri, bangsa, agama dan negara..ceewahh...

ni second time aku bawak abg tgk wayang, be4 this, aku pernah bawak dia tgk Adnan Sempit..citer tu pun dia suka jugak..tapi citer Karate Kid ni masa permulaan dia tdo...siap berdengkur lagi...hisshhh....kuat lak tu abg berdengkur..hehehe...abg tdo sebab dia tunggu aksi kungfu lambat sgt nak keluar..so, dia tertido...kesian laks aku nengok dia time tu...tp bile dah banyak part berlawan dia punyer terbeliak bijik mata sampai mintak daddy dia beli satu lg popcorn..punyer lah dia layan citer tu...


ni aksi abg lepas dah tgk citer Karate Kid...

tgh nak tunggu makanan pun dia buat aksi kungfu walaupun ramai yg tgh pandang dia..



so, kepada sesiapa yg belum tgk KILLERS, silalah layan citer tu sebab citer tu amat best, kelakar giler bercampur ngan aksi dan romentik komedi...citer tu bukan mcm citer Mr and Mrs. Smith tu hokkey...citer tu tahap longkang..citer ni ada klasss punyer...best woo...
Karate Kid pun sesuai kalau bawak anak2...ramai ari tu yg dtg dgn family...full house beb...anak Will Smith ni sgt berbakat dlm lakonan..dia punye poyo pun sebijik Will Smith...kelakalah budak ni...

2 comments:

Dee said...

pergh..dh tgk dua2 ye..bilalah fifi nk besau...nk bwk gi tgk wayang..mimi boleh dh..

wahida said...

tak sabar tunggu anak besar kan dee..senang bwk jenjalan...