nuffnang advert

Friday, August 10, 2018

yang lembik lembik

Assalamualaikum semua...


kat rumah i ni mmg kerap i buat sup tulang...
feveret anak beranak..
kalau beli tulang mmg kena beli 2kg terus...
baru sedap makan sampai ke malam...
kalau beli sekilo je sekejapan abes waktu mkn lunch je...huhu...
pastu kalau dah buat sup tulang, mmg tak buat lauk lain dah...
makan dgn nasi panas, up sikit dengan sambal belacan pun dah cukup...
pastu daging kena make sure lembut...
kalau tak, mmg tak feel makan...

sup tulang yang i makan di waktu tengah malam...
daging empuk giler...hehe...
kul 11.30 malam ratah sup tulang depan tv...
layannnn...
i paling suka part lemak...
walaupun tahu sebenarnya tak bagus,
tapi yg berlemak yang lembik2 tu la feveret i...huhu...
pastu complaint gemuk...hahaha...


ok lah, takmo taip panjang lebar...
hari Jumaat kan...
mood weekend dah sampai...kehkeh...

8 comments:

dear anies said...

habis laa wahida raya haji ni kalau dpt daging korban... ari2 buat sup tp bkn nya nk ajak kita pun hahahahahah

Rapunzel Cikilolo said...

selamat jumaat.

mama tisya said...

tula suka juga...kena daging tu lembut...nk2 ujan hirup sup tulang sedap

Irda Garmin said...

aduhai..terliur saya kak,samalah yang lembik2 tu sedap sangat rasanya...hahaha.....hahahah,ayoo irda dah terliur,terpaksa masak hari ni...:)

Anonymous said...

tahniah, terus tulis hari2 yer wahida..kku suka baca..

norhidana miswan said...

ohoi2.... mmg sedap kak sup tulang daging kene empuk betul2... baru layan

rizman said...

cicah ngan sambal kicap

Siti Yang Menaip said...

eeheeeem dapnyeee lahai sup tulang. makan panas2 hehe..