nuffnang advert

Wednesday, September 28, 2016

27 September

Assalamualaikum semua..

semalam 27/9/16...
ada apa dengan tarikh tu?
tarikh birthday I la..hahaha...
tapi dah tua2 ni tak heran sangat dah pun dengan hari lahir...
usia meningkat tapi amalan tak cukup2 lagi...
malu seh...huhu...

eh, dalam kata tak heran dengan tarikh hari lahir,
tetap jugak lah amek cuti,
saja nak relax2 di hari istimewa katanya...ekekek...

so, semalam aku ngan hubby cuti rehat...
ala, bukan gi mana2 pun...
hubby bawak makan breakfast nasi kerabu sedap kat Kundang...
pastu laju2 beli tiket wayang...
festaim tengok wayang kul 11 pagi...kehkeh...
the reason tengok wayang awal sebab hubby ada appointment doctor pukul 2...
kebetulan pulak citer Magnificent 7 ada show kul 11...
apa lagiiii...cargassss...
best ok citer tu...
ending dia sedih jugak la sebab salah sorang Magnificent yang aku minat mati...huhu..

dalam movie layan menu big dipper ni...
kali ni takmo makan popcorn...nak layan benda alah celup2 cheese ni...
satu set gini dengan Pepsi harga dia rm13.90

habis tengok wayang, kami terus gi sepital UiTM Sg. Buloh...
pastu gi Pejabat Pos pulak nak tukar pusat mengundi...
pastu masuk balik JJ nak makan kek secret recipe...
disebabkan kami tak lunch lagi, so, late lunch kat secret recipe jugak...
aku amek grill mushroom chicken with rice gitu...
hubby pulak macam biasa amek nasi goreng Thai...

nak pilih sepotong kek pun payah tauuu..
sebab aku tengok kek semua pun aku nak...
rasa macam dah lama giler tak makan kek...
sudahnya aku amek blackforest cheese...
ermmmmm dapnyaaaaaaa...
nasib baik hubby tak makan sangat kek ni...
aku pulun sorang2 la nampaknya...haha...
anyway tq hubby for ur time...
spend time berdua di hari lahir pun dah cukup buat i hepi..
love u, sayang!

Alhamdulillah, aku ada mak, suami dan anak2 untuk melengkapi hidup aku...
aku jugak ada adik lelaki yang sering ada untuk aku kalau aku tengah susah...
tapi pic Dik Emy takde dalam ni..
aku jugak ada family mertua yang sayang dan treat aku macam anak mereka sendiri...
ada adik2 ipar yang baik yang sayang aku macam kakak kandung dorang sendiri...
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah...
moga2 aku tidak kufur nikmat...
tak banyak yang aku mintak di hari lahir ni,
cuma aku berdoa semoga Allah berikan aku kesihatan yang baik untuk aku jaga orang2 sekeliling yang aku sayang ni..
kalau hilang seorang, maka 'tempang' lah aku...
demi Allah, aku sayang mereka.

24 comments:

Salina@IbuAqil said...

Happy belated birthday akak..
Semoga dirahmati Allah swt..
Diberi kesihatan yg baik..
Aamiin!
Ina rindu akak.. ;)
Jemput sggh follow blk umah kami ye..
Kami baru pindah umah baru (dearsalina.blogspot.com)

Fazleyatul Aini said...

happy birthday sis
moga panjang umur, murah rezeki, sihat selalu
sama dengan birthday anak buah kita

mama tisya said...

happy belated busday..smoga pjg umur, murah rezeki and berbahagia di samping keluarga tercinta

Mila Ahmad said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY. semoga dimurahkan rezeki diberi kesihatan dan bahagia disamping org yang tersayang.

Mummydearie said...

Happy belated birthday, Wahida! Biasalahkan kita kalau dah 'berumur' sikit ni, sambutan tu tak penting sangat tapi kalau tak ingat, mahu nak merajuk juga. Hahaha!

Enjoyed nampaknya you all berdua di harijadi ya! Macam baru lepas kahwinlah feelingnya ya tanpa anak-anak ^_^

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt ulgthun akk.

tkpe, tetap gojes.

moga pnjg umur dan dimurahkan lg rezeki..

SIQAHIQA said...

Happy belated birthday kak wahida :)

Semoga sentiasa bahagia dan panjang umur dan dimurahkan rezeki sentiasa :)

Kakzakie Purvit said...

Sanah Helwah Wawa
Semoga terus mendapat limpahan kebahagiaan dan keberkatan.

dear anies said...

happy belated birthday semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki selalu aminnn

Unknown said...

selamat hari lahir beb..moga bahagia selalu..

norhidana said...

HB akak... moga sentiasa dlm lindunganNya

sukenya dip2 cheese tuh, menggoda betul...
suweet betul ber dua2 an tgk wayang ngn jln berdua... msti jeles 3 beradik tu kalau tau

Qhaifa Nur said...

Selamat hari lahir wahida...
Moga dipermudahkan segala2nya...

Syoknya dating ber2...nikmat rasanya huhu

AnneRaini said...

happy besday nok.. semoga apa jua yg ko hajatkn termakbul hendaknya...

Anonymous said...

hahaha.

happy belated wahida.

aku ada citer pasal beday gak kat blog aku.

Lynda Che Lah said...

kak..
I dah wish tau kat IG..
Untunglah besday boleh cuti..hehe..
BTW, dipper cheese tu mengugat iman.
Semoga panjang umur tau kak..
Sihat selalu..
Nti nak dtg umah makan sambal sardin ko masak tau kak..

Izwa Kamaruddin said...

Happy Birthday Beb!

Ujie Othman said...

Happy Belated Birthday! Insya Allah...byk bersyukur, pasti Allah tambahkan nikmat hidup.

..baca post ni, teringat diri sendiri yg masih belum daftar tukar alamat kat SPR..huhu..

zana-norzana said...

Happy belated birthday Wahida......... Semoga dipanjangkan umor dan dimurahkan rezeki

Unknown said...

Selamat hari jadi ida..sorry la terlepas ketapi..heheh...saya doakan awak sihat, cantik selalu, nampak 20 an selalu..hahah..InsyaAllah..dipanjang kan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki..Amin..

HeNRieTTa JoSe said...

selamat hari lahir...sronok kan sekali sekala free dr rutin harian...xpernah lg tgk big dipper ni....nnti nak cr la...mcm sdap je...grill chicken mushroom pown rietta blom pernah try...yummy yummy....

Inani Hazwani said...

happy belated birthday kak :D

adarnadzmie said...

hepi belated besday wahida... sedap ko tgk kek gitu...nyummm

Suria Amanda said...

Happy belated birthday ye nok...

dear anies said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY WAHIDA SEMOGA SENTIASA SIHAT DAN BERBAHAGIA SELALU