nuffnang advert

Thursday, April 7, 2016

Trend Buktikan Cinta Dengan Cium Bau Ketiak Pacar Kian Menular



Buktikan cinta dengan mencium bau ketiak teman lelaki? Kegilaan tahap apakah ini?
Gila atau tidak, inilah trend yang sedang menular di Indonesia sekarang ini. Beberapa foto menunjukkan pasangan kekasih "beraksi gila" mula tersebar di laman sosial dengan hashtag #ciumketekpacar.

Difahamkan, pasangan wanita akan mencium bau ketiak teman lelaki mereka sebagai bukti cinta yang sangat mendalam. Jika ada yang tidak sanggup berbuat demikian, mereka cumalah kawan biasa dan bukan pasangan kekasih.
Bayangkan ketiak yang berbulu dan berbau tengik dicium dengan penuh rasa kasih sayang. Penulis yang hanya membayangkan pun sudah rasa pening nak muntah, bagaimana pula mereka mampu melakukannya tanpa was-was? Dasyat!


Terus terang cakap, penulis rasa trend seperti ini amat menjijikkan dan secara tak langsung akan merosakkan akhlak pasangan remaja yang sedang mabuk bercinta. Mula-mula trend cium ketiak teman lelaki, lepas ni tak mustahil teman lelaki pula perlu cium "tetttt" teman wanita sebagai bukti cinta?

Harap trend tak senonoh ini tidak menular dikalangan anak remaja di Malaysia. Ingat lah anak-anak, kakak-kakak yang dah berkahwin pun tak sanggup nak cium ketiak suami tak bermakna mereka tak sayang suami. 

Fikir sebelum buat! Bayangkan kalau wanita-wanita yang sentiasa bertukar pasangan teman lelaki, berapa banyak ketiak lelaki yang mereka nak kena cium? 

CARI Infonet.

11 comments:

idzwa kamaruddin said...

ni bodoh tahap ape nie??

Umie Adli said...

pelik2

Husna Rahman said...

euwwww...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hoi...geli lah tak senonoh betul... erkk

Diana Rashid said...

cium2 sekali gila terus sebab busuk sangat..hahah

mummy_ayu said...

eii...awat la pengotor sgt..

Siqah Hussin said...

Eeee gelinya!!! Entah apa punya trend menular. Karut semua!

Nafira usof said...

tetiba rasa kembang tekak.. uwekkkkkk!

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

Hero Borneo said...

dah peringkat teruk nie..sedangkan suami isteri tak cium ketiak..ini kan pula pasangan kekasih..

nampaknya akhlak dah jatuh merudum

ietams said...

huk Alohh!!