nuffnang advert

Wednesday, December 2, 2015

selamat hari lahir, sarjan pencen!

Assalamualaikum semua...

02/12/2015.
Hari lahir mak.
Selamat hari lahir yang ke 59, mak!

keluarga kecil kami, hanya 3 beranak,
Dik Emy, mak, Irma Hasmie
@ rumah nenek, Sungai Besar, Sel.



semoga mak terus diberikan kesihatan yang baik,
dilimpahi rezeki yang melimpah ruah,
diberikan umur yang berkat,
dan dapat capai target mak untuk ke Beijing tahun depan.

mak aku ni dealer Avon n Cosway,
banyak dah mak dapat pegi sana sini atas pencapaian mak dalam Avon,
tapi semuanya mak tolak dan tukarkan dengan duit,
atas faktor2 kerja, mak susah keluar negara,
tu sebab mak tukar dengan duit...
tapi sekarang mak dah pencen, dah mudah nak ke sana sini...
mak cakap mak tak nak dah tukar dengan duit,
mak nak pegi jugak Beijing tu...
InsyaAllah, along dan dik Emy doakan mak berjaya, ok!
selalunya mak memang selalu capai target mak tu...
so, mak mesti boleh punya lah...
caiyok mak!
kepada orang2 kampung mak,
teruskan membeli dengan mak i ok,
ekekek...


nanti along balik kampung, along buatkan ayam perapan madu yang mak suka tu ye...
along saaaaaaayang mak!

15 comments:

Fazleyatul Aini said...

selamat hari lahir makcik
semoga dimurahkan rezeki, panjang umur, diberi kesihatan yg baik sentiasa

Lea Ismail said...

selamat hari lahr aunty. semoga dimurahkan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sihat-sihat selalu

amirah said...

happy birthday mak irma hasmie!!moga makcik sihat2 aje..

wahida said...

amirah: kahkah...

Qaseh Vee said...

aaamin . semoga lebih sihat dan dipanjangkan usia ... selamat hari lahir makcik ...

ain.ya.nun. said...

Selamat hari lahir Mak. Semoga emak panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu ye mak.

Eh, nak juga tu panggil mak :p

Diana Rashid said...

selamat hari lahir..semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik..

akubiomed said...

Selamat menyambut hari lahir ibu..:)

Ena said...

selamat ulangtahun kelahiran buat mak "Irma" ye..




nusha fasha said...

Slmt ulgthun mkck..maintain vogue!

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Lahir Mak Cik :)

Kakzakie Purvit said...

Sanah helwa buat mak Wahida
Mak memang cekal dan gigih tak mustahil mencapai apa yg ditarget
Tahniah dari kakak!

Akak Kembang said...

Hai Irma Hasmie...hehehehe....
Selamat Hari jadi Makcik. Smg panjang umr dan diberikan kesihatan yg baik selalu. Smg cita ko nak bawak mak ko ke beijing akan tercapai wahida...eh...irma hasmie....

idzwa kamaruddin said...

happy besday mak!

LYAfrina said...

slamat hari lahir mak cik..smoga trs dikurniakan ksihatan y baik hendaknya..amin