nuffnang advert

Friday, May 8, 2015

sayang sangat2 neh!

Assalamualaikum semua...

Wan Ahmad Raeed / Junior


10 bulan
Tidur kemain lasak
Tidur berdengkur
Kuat makan
Suka bubur nasi + pumpkin + carrot
Kuat bebel
Kulit sensitif
Manja daddy dan abang arel
Suka panjat perut daddy
Suka rampas buku sekolah abang
Suka tarik rantai mama (grrrr)
Kuat mengamuk (ikut mama dia, huhu)
Kuat menendang
Suka cakar muka orang
Bosan dengan mainan sendiri
Banyak taktik
Bijak ambil hati mama


Kita tunggu perangai dia bila 11 bulan pulak...kehkeh...


Awak racun, awak penawar.
Mama sayang awak sangat2!

16 comments:

Fazleyatul Aini said...

waa kejap je kan dah 10 bulan

Khai♥Rin : anies said...

amboiii kemain lg yek!

sekarang ni da start berjalan ke? or masih merangkak lg?

Rapunzel Cikilolo said...

tu menangis sbb kena tinggal ke ape?

hahaha.

idzwa kamaruddin said...

apesal comel sgt nih!? :D

Kakzakie said...

Ohoh... dah 10 bulan hero comel ni:)

wahida said...

khairin: dia belum jalan lagi..masih merangkak lagi..

rapunzel: tu bukan nangis, dia mmg suka buat memek muka gitu...hahaha..

Diana Rashid said...

hahah..suka mengamuk tu ikut mama rupanya...
macam2 ..
tunggu boleh bercakap nanti lawan bercakap pulak..ekekek

norhidana miswan said...

heheheh itu namanyer budak bijak... aktif je tak reti duk diam... kalu dia pasif msti ko risau... takpe junior.... diaorg tak marah nyer

Nooriah Abdullah said...

comel nye sedang lasak tu, sama jugak dgn cucu kaknoor pandai mengamuk sujud di lantai hahaha tk kira di kedai ke di rumah ke..

tiga lalat said...

Salam jumaat. chomey junior tu makk ;p

Macy Humaira said...

comel je.. mmg candid betul. ala tp baby mana pandai posing pn. semua candid. hehe


bdw. Salam perkenalan. 3 tahun bercuti dari berblogging. Cuba bermula semula :)

Lynda Che Lah said...

kau lah racun
kaulah penawar
kan..kak..huu

aTieYusof Family said...

comelll nya dia..hihi

eima said...

comey sgt la gaya die tu ....

Nurul Ain Zulkarnaind said...

jeles nyaa

saya dah setahun tak kesana

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam kak wahida,
luasnya junior nganga
nak ngap sapa la tu he3