nuffnang advert

Friday, August 29, 2014

Junior kan kuat

Assalamualaikum semua...

 ish, geram mama tengok peha awak tu, rasa nak geget geget je


mula2 adik kena dulu sakit mata ni
pastu berjangkit kat aku
pastu bersambung kena kat si abang
nasib baik daddy takde kat sini
kalau tak, dengan daddy pun berjangkit sekali kot..huhu

Alhamdulillah, Junior masih bertahan tak kena sakit mata ni

ialah, dia kan baby lagi
tak sampai dua bulan pun lagi umur dia
tak dapat aku bayangkan kalau dia kena sakit mata, nauzubillah.

Junior, stay strong my dear.
kalau penyakit datang je, Junior lawan tau!!

malam nanti kita sama2 tunggu daddy balik ok...
kami semua rindu daddy...



18 comments:

NM03 said...

oi peha!!!!

oi dagu!!!

montok mcm maklong sangat nih. hahaha







sebenarnya ko yg rindu daddy kan!

AnneRaini said...

pndai tutup mata xnak jangkit ye..hehe.. junior jgn pndg direct mata mama tu...pndg hidung je..baru tak jangkit..hehe

Makcik Anak 3 said...

ruas nyer bulat bulat...geram nyer..herm..

Bitt (double IS) said...

OMG tembamnya..
semoga cepat sembuh beb!

Nazayiena Ayiena said...

comelnya junior,...rasa nak gigit pehanya tu.
Semoga cepat sembuh semuanya.

nur anis said...

janganla baby kena sakit mata..kesian....

Kakzakie said...

Ala... auntie tahu mama memang dah geget selalu kan peha, jari, tangan pipi gebus adik tu.. geramnya:)

aLyNnZ said...

mintak dijauhkn..kite yg dewasa ni tak penlagi jgn lar kena pd baby..kesian..junior kuat...

peha tu mcm mintak digeget jerk..haha

Mrs Little Voice said...

Ala...cianye..pakai spek mata...kesian junior

Diana Rashid said...

tutup sikit peha tu..tak tahan kami tengok..geram..hahahha

Azian Elias said...

SUBHANALLAHHHH.. dah lama betul akak tak ke sini.. tup2 dah ada baby. dah besar sangat punnnn. ya ampun.. anyway.. CONGRATS dear...

norhidana miswan said...

rasa mmg mcm nk geget je peha dia tuh...

Sue-Rya Qistina said...

ish ish...sebakul pipi dan peha tu..meh nak geget skit..hehehe

kak, kalau sakit mata, titiskan susu ibu. dlm sehari dah boleh baik. insyaAllah..cuba k..anak2 saya semuanya letak susu ibu je masa sakit mata aritu..alhamdulillah mmg mujarab

eima said...

rajin2 bsh tgn ..elakkan sentuh mata dan sentuh merata ... jgn lap mata ngan kain or sapu tgn guna tissu senang nk buang lps tu ....

harap2 junior tak kena la ..sian die

Zura Tahir said...

sy pun sama kak..satu famili ken skit mata...ngan baby sekali...

btw...tahniah kak dpt bby...br th...

Anonymous said...

Everything is very open with a precise explanation of the challenges.

It was definitely informative. Your website is useful. Thanks for
sharing!

Check out my blog post; publicize

Anonymous said...

Excellent site. Plenty of helpful info here.
I am sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious.
And certainly, thanks in your effort!

Feel free to surf to my page - home skin whitening remedies

Ayu Zan said...

Gerammm tgok dia..