nuffnang advert

Thursday, July 24, 2014

selamat hari raya!!


tahun lepas aku sefamily pakai kaler maroon/pink
tahun ni macam aku ckp lah, disebabkan aku tgh berpantang
aku takde tempah baju pun
tapi aku ada jubah
so pakai jubah la tahun ni
pakai yang mana ada je la
yang penting kami sekeluarga tetap sedondon kaler

tahun lepas kami beraya di kampung aku, Sg. Besar
so, tahun ni giliran beraya di kampung nenek hubby, Linggi
Sabtu ni kami nak gerak balik kampung dah
wah tetiba tak sabar nak balik kampung hubby
rindu Linggi
kami mengamalkan konsep giliran setiap kali raya dari dulu lagi
tak pernah gaduh nak balik mana dulu
yang penting masing2 kena saling memahami

tahun ni raya seronok sikit la
kalau tgk gambar raya tahun lepas kat atas ni kami berempat
tahun ni kami raya berlima
Alhamdulillah

InsyaAllah tanggal 1 Syawal nanti Junior berumur 24 hari
dan tambah seronok 1 Syawal ni jugak adalah hari lahir hubby
berganda keseronokan kami

oklah tak nak citer banyak
di hari baik bulan baik ni
aku sefamily nak ucap
selamat hari raya aidilfitri pada korang
mintak maaf kalau sepanjang penulisan aku kat sini
ada menghiris perasaan korang
atau sepanjang aku komen kat blog korang ada terkasar bahasa
aku mintak maaf tau


yang jauh itu WAKTU
yang dekat itu MATI
yang besar itu NAFSU
yang berat itu AMANAH
yang mudah itu BERBUAT DOSA
yang panjang itu AMAL SOLEH
yang indah itu SALING MEMAAFKAN

selamat hari raya uollsss!!
korang take care tau!!
drive carefully!!
sayang korang!!


love,
wahida, shidi, areel, aqeem, aeed

26 comments:

lieyalatif said...

Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.
Pohon maaf zahir dan batin….Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

Makan ketupat rendang tu ingat2 le kite heheheeheh

eMMe said...

Selamat Hari Raya n maaf zahir batin Kak Ida, take care, jgn over makan tau raya ni... pantang tau! hehehehe..

idzwa kamaruddin said...

selamat hari raya :)

ros_reeza said...

Assalamualaikum kak.. lama Ros tak singgah sini.. Selamat berpuasa kak.. dan nak ucap siap-siap, selamat hari raya :) sebab Ros balik kampung petang ni :)

eima said...

selamat hari raya kak .... hati² ....

bgsnye dlm pantang pun amalkan konsep bergilir ni kan .. mmg keluarga bahagia lah ....

AnneRaini said...

Selamat Hari Raya.. Maaf juga andai komen2 ku ade yg kasar yang mengecilkan hati ko...Kosong2 ye..

akubiomed said...

Selamat hari Raya. Tahun ini beraya berlima yer. :-)

Fazleyatul Aini said...

selamat hari raya =)

amirah said...

selamat hari raya wahida dan family...

Fiza Rahman said...

Salam Aidilfitri. Maaf zahir batin.

Ann Ishak said...

selamat hari raya wahida
maaf zahir dan batin

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari raya buat Wahidah sekeluarga..
Berhati-hati dijalan raya ^__^

ain.ya.nun. said...

Selamat Hari Raya Wahida.
Kosong-kosong ye.
=)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Selamat Hari Raya Wahida dan Keluarga...Ampun maaf yea...

Ena said...

Salam Aidilfitri buat Wahida & co juga..
salah dan silap mohon dimaafi ye.

Kakzakie said...

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin dari kakak juga Wahida.

JunAina said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin Wahida.

Orang dalam panting tak boleh beraya lah...ahahaha...

maszmadi muhamad said...

seronoknya, meriah la raya tahun ni kan.....

SELAMAT HARI RAYA WAHEEDA
MAAF ZAHIR BATIN

Our Story said...

selamat hari raya...

Qaseh Vee said...

selamat hari raya ... semoga perjalanan balik linggi selamat semuanya ...

Happy walker said...

selamat hari raya ~

Regards,
(A Growing Teenager Diary)

Amanda Suria said...

Salam Aidilfitri dari Suriaamanda & holdings...maaf zahir batin...

Anonymous said...

You probably need a refresher about the useful tips every
online small business owner should be familiar with.
Businesses will heavily determined by customers for survival, without customers
an enterprise would cease to exist. Donnie Jonston may
be the author of this information about how you can make funds on Ebay Donnie has numerous years of work
experience being a writer as well as working
with drop shippers inside a variety of entrepreneurial ventures.


My page ... bebnica

mama said...

bestnya beraya bergilir..congrats dapat baby..

mama maman aka yana said...

selamat hari raya dan selamat berpantang.. seronok eks kelek baby br.. hihi

Makcik Anak 3 said...

cantik nyer baju !!!! like 200%