nuffnang advert

Wednesday, August 28, 2013

kena serbu

Assalamualaikum semua...
pagi raya lepas je kami dah bergambar dan bersalaman bagai kat belah atas rumah nenek, terus ada ramai sedara mara yg lain serbu rumah nenek...begitulah setiap tahun, pagi2 dah ramai serbu rumah nenek...nasib baik ada ramai makcik2 yg melayan...kami yg gojes ni duk tepi je la...hahaha...

 fuh...mmg ramai...lepas satu family, satu family datang...mmg tak menang tangan nak melayan...tapi masa raya ni la nak kenal sedara mara kan...kadang tu ada yg tak kenal..padahal sedara...kalau jumpa kat klcc berselisih bahu tak kenal agaknya....huhu...(nak sebut klcc je...wakaka)

dah ramai mcm ni, ada je la byk mulut yg bertanya, bila nak tambah anak pompuan pulak? eiiiii, tak kuasa tau nak layan soalan mcm tu...buat hangin je di pagi raya....hahaha...

30 comments:

Nurzakiah Hanum said...

meriahnya

NM03 said...

kalu aku kazen ko, aku dah tebongkang atas katil kat tv tu beb sambil layan kuih raya. hahaha

:: Mrs.Eady :: said...

Muahahahaaaa....

Ena said...

Terbaikkkkk.. hehe

JunAina said...

Kawan akak selepas 10 tahun akhirnya dpt jugak sorg anak pompuan lg dua atasnya lelaki...

Ko buat2 tak dengar je noks soalan tu...ahahhhaaa...

lieyalatif said...

nok keadaaan ko sebijik mcm umah mertua aku...elok jek lepas salam2, baru nak bangun pi umah sedare sebelah umah, dah berduyun kene serbu....mmg penoh gak laaa.....

Fiza Rahman said...

Ramainya ☺☺

Rai Ourkizuna said...

meriah gila kan.. masa raya ni la nak kenal sedara mara.. selisih bahu kat klcc okay lagi.. sekali da bercinta sakan, nak kawin baru tau rupanya sepupu ke dua pupu..haru gilaaa..hahahaha

norhidana miswan said...

2 la seronoknyer beraya kt kg kan kak... ramai sedara mara beraya... jmpa kelurga ni lah keluarga tu lah... kecoh riuh... soalan2 cepumas mmg akan sipi2 kedengaran kt telinga time2 gini... maklum la ramai makcik2 yg bzbody kan heheheh

Myra Jay said...

Wahhh!! meriah tengok :D

IDAZS said...

wow meriahnya?

Cik Puan Rara said...

meriahnya~ seronok tgk.

Zee Suhaini said...

cam ni la kalo raya..kalo nak elak kena serbu, pas semayang raya tu,salam2 terus gerak pi beraya..haha..kalo tak memang tak dapat nak kemana la jawabnya..

Fazleyatul Aini said...

padat terus rumah. best sangat meriah rasanya kan

Rasp said...

bila lagi nak merasa kena serbu ....
setahun sekali jer kannnn....
best and meriah oooo....

lepas soklan 'cepuk'mas tu...
u patut soh dia salam mohon ampun dan maaf kat u sis hehehehehehhe...

Khai♥Rin : anies said...

sm la situasi kite...raya aritu, hahhhh amek ko...lepas 1, 1 yg dtg.. kite yg dok kt dapo mmg x mng tangan dibuat nyer... ;-)

Nafira usof said...

Meriahnyeee.. penuh satu rumah. sonok jugak sesekali berkumpul ramai2 kan~

soklan cepu emas tuh~
jawab jer lah.. tengah usaha lah nih.. hahaahha

Daddy Ziyyad said...

ramainya org nok....ni la pesen kalau kat rumah nenek aku belah ayah kat Rembau...kena serbu!!!

Umi Nazrah said...

saya suka! ni yg best family besar n ramai ni. sapa lagi kalau bukan budak2 kan. hahahhaha

kita yg dah besar ni, apa lagi, kena lah kasi duit raya. hehehhee

tapi family ramai2 besar ni best. bila berjumpa tu, macam2 cerita ada ^_^

Norhaizan hakim said...

Super meriah! Ini baru raya. Soklan cepumas tu ko jawab la, esok kut!

Qhaifa Nur said...

ramai yang datang beraya...
macam kenduri kawen pula yup...

AnneRaini said...

tu yg aku suka pasal raya...seronok jumpe sedara mara...bertukar cerita gosip mmg syok habis.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Lepas makan2 boleh tumpang tido kat katil tu kan Wahida :P

Amanda Suria said...

Soklan mcm mmg x lari dari kita kan nok...cuma main title soklan lain je....ko bab anak aku lak bab jodoh...

eima said...

kopak ni nk bg duit raya ... isi dlm dlm sampul kena nipis ngan kaler biru je ..hahahha

Alin Marlini said...

meriah...seronok kalau camni...

Tina Othman said...

Meriahnya

Naknya klu ada org tua lg kan lg ramai yg dtg

akubiomed said...

Biasanya rumah yang ada warga tua akan diserbu saudara mara dan anak buah. Macam dikampung saya.

::FAIZ:: said...

ramainya

Hazmin Hamudin said...

Penuh terus rumah kak. Tapi kalau kat kampung apa ada hal. Banyak ruang nak duduk.