nuffnang advert

Tuesday, July 23, 2013

penawar utk pesakit darah rendah


muahahaha...




sumber: cari.com

26 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hahahaha

amirah said...

hahaha...memang terbakarrrr

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha... ni bukan stakat darah je naik..ngan kaki skali naik.... keh keh keh...

diana said...

hhahaha...buat naya je..

mama maman aka yana said...

kah..kah.. terbaik sgt..

jangan la ada kwn2 tau ai ada darah rendah.. tak pasal2 darah mendidih nnt.. posa nih.. :)

Rapunzeel Cikilolo said...

huhuhu...

memang lain macam naik die nanti...

Fiza Rahman said...

kahkahkah...memang naik lah darah.

Amanda Suria said...

Cis bedebah sungguh....mcm mak lampir plak main ludah2

Kakzakie said...

Goodness!! kakak ingatkan betul-betul tadi. Bertuah adik:)

JunAina said...

Kurang hasam ko nok...ahahhaaa...

Yokyok oooo...ja akak ni klik laju2 manlah tahu dapat membantu akak yg kekadang kena jugak darah rendah tu.

Qashmere said...

Wakakhakhakhakhakhhak ini memang terbayekkkkkkkkkkkkkkkkkk

GREENJADE said...

cis terkena kak non..ber-iya-iya aku skodeng!

kih kih kih meh telinga nak piat2 =))

Cik Ecah said...

HAHAHA....
SAKIT HATI!!!

Ujie said...

Dah tertarik dgn tajuknya...
Sekali lawak daa...^___^

mama3heroo said...

kah3..igt btul la petuanya td..

NM03 said...

ko tau ta sulaiman aklaken tu nama dari citer aper....

ieda immi said...

hahaha kan ..

ada baca nie .. macam2 hal !

Carl Lesmana said...

hahaha . ingatkan betul petua tadi baru je nak mintak petua darah tinggi hahahaha

cadlynn said...

hahhaa beria nak tgk petua...terkono den

akubiomed said...

Boleh naik darah jadinya.:-)

:: Mrs.Eady :: said...

Hahahahaaa....

Rasp said...

kahkahkahkah...
ubat paling mujarab ni...
tak sampai beberapa saat dah leh nampak kesan dia kahkahkah...

.:fyzz:. said...

har har har harun salim bacik..sungguh tragis..hahahaha

eiela said...

yg nih memang confirm, darah naik lepas tu.

Kesuma Angsana said...

hehehe terbaik !

Ema Johari said...

trylah buat siapa yg brani...hehehe