nuffnang advert

Monday, June 17, 2013

pink daddy


nak bergaya, confident kena tinggi beb...eheh...



sumber: cari.com

32 comments:

xila xotmy said...

like seriyesly???

ros_reeza said...

hahhahaha.. terhibur datang sini..

makchaq said...

Kat mana ko jumpe pakcik ni Wahida...?

JunAina said...

Hahhaa...tak boleh blah. Agaknya sp**da pun pink kot...wahahahaaa...

JunAina said...

Tiba2 terperasan dot2 background kita lebih kurang je eh...ahahhaaa...

Mama Vogue said...

Yang baju putih rambut panjang ni menakutkan pulak..!! Hahahaha

Yg penting confident ye..!

Kakzakie said...

Hihi... tak calang-calang org tak berani kan wahida.

Shaqir Ir Manz said...

kaki licin...kah3.... :P

GreenJade said...

khelass ko jah..hahaha!

tersedak milo aku ni nkok.kuing3

:: Cik Viva :: said...

kelasss...jambu sgt

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Iklankan apa saja barangan yang anda ingin jual atau iklankan perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Terima kasih

siti alfakhishah aman said...

kulit kaki dy tu xtahan.. nape xkai jeans pink.. huhu.. -_-

Kesuma Angsana said...

hehehe terbaik tu !

Tina Othman said...

Kerlas u haha

NM02 said...

jambu tgk ni mkn hati nokssss

Khai♥Rin : anies said...

wow weeeeeee...

(pastu trus muntah)

Amanda Suria said...

Oh emgeee... biar betul..

faraherda.razalan said...

Loh...org mane ni?

Shima Harel said...

mane ko jmpe ni kak... terbahak2 aku ketawa ngan hubby..

diana said...

psssttt!!buruk.....hehehe

lizz said...

haha...hagakhagak...beg tu yang ak tahan tu...

Lya Colours said...

fuyoo very the pink !

mamawana said...

gila perhatian or cari pelanggan..

Azian Elias said...

astarfirullahhh..

m.u.l.a.n said...

oh mamamaaaaiiii...

jeBateja said...

Tidak mungkin den akan buat mcm ni.....ahakz

seharum kasturi said...

tak molek lak bila lelaki menampakkan betis dan pehanya dgn fesyen begitu ...

♥ dak pink said...

Adesss Daddy spoil kan my fav color lar

eLL said...

wow?
kat malaysia ni? daddy cool. hehe

::NureeN:: said...

sluaq x dak ker hahhaa

akubiomed said...

Fuh tarik nafas dalam-dalam. :-)

HeNRieTTa JoSe said...

Pink n seksi...tayang kaki...ekekke....