nuffnang advert

Monday, June 3, 2013

gigih memancing


besarnya sungai ni...kehkeh....




sumber: cari.com

27 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha siyes kelakar!

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

ieda immi said...

ahahah besaq tak .. takut dlm ! ;)

norhidana miswan said...

camne kalu tibe2 uncle tuh dpt naikkan sekor ikan beso? hehehhe

mamawana said...

tak mustahil ada tu... belut ka..ikan keli ka..

Rapunzeel Cikilolo said...

huhuhu...

tak tau la plak kalo dh letak crusher run ikan boleh hidup ke idak...

JunAina said...

Berapa bakol dapat ikan bang?

:: Mrs.Eady :: said...

Kakakaaa...besar nyer sungai!!!

Salina@IbuAqil said...

Uimak aihhhh!!
Tu mst dpt ikan besau tu..
Kahkahkahkah adoilahhhhh!!!

adarnadzmie said...

byk ke ikan pakcik???...hehe

Kesuma Angsana said...

wei macam ni pun ada ke !

Fiza Rahman said...

Hehehe...ada ker ikan tu ☺☺

Aku gi USS pon sbb company trip. Anak2 tinggal...huhuhu...sangat tak best.

Amanda Suria said...

Pesal mengong sgt ni..mcm dh lari tajuk je

Kakzakie said...

Kesiannya... mesti tak waras ni hihi...

Teena Tna said...

Dah xde tmpt lain agaknya nk memancing, ikan sume dah lari..

akubiomed said...

Memang sah sehingga kucing bertanduk tak ada hasil. :-)

anie said...

ikan talapia banyak kat situ tue..kikiki

anie said...

ikan talapia banyak kat situ tue..kikiki

::NureeN:: said...

hahaha....
mmg dpt ke ikannyerr??

SyamimiNazifa said...

kahkah xD

Rasp said...

hahahahaha pemancing tegar ni...
pantang tengok lopak air...
nak pancinggggg jer kejenya hahahaahahahah...

eima said...

manatayu mmg ade ikan dari kerak bumi kak ... lubang hitam tu .... hahaha

*∽ IZAN ∽* said...

hahahaa.. lawak betul. sempat lagi nak memancing ngan kolam sekangkang kera.. ntah2 ikan pun buh sendiri hihihii

amirah said...

kah kah kah...teringin benor la tu...

Tihara said...

ini macam perli ni, kes tak repair jalan macam telaga...kalau kat belah Lipis memang banyak jalan berlobang macam ni, jum kita gi mancing sama2..keh3 :D

Munnafendy said...

demam kot dia ni...kesian..

lizz said...

kain berudu kot hehe..