nuffnang advert

Friday, June 14, 2013

bila besar saya nak jadi . . .


Albert's response is funny, but keep an eye on David...huhu...




sumber: parenting fails

20 comments:

Lya Colours said...

haha sengal

akubiomed said...

Perlu diperhatikan si David ini. :-)

Sue-Rya Qistina said...

kihkihkih..mcm2 hal!

:: Mrs.Eady :: said...

HAHAHAA.....!!

LadyHas said...

advance si David ni...

Jue a.k.a Ibu 2F said...

hahahahahhaha ....kelakar habis...

nanti kasi alamat kat email jue
loveannajueanna@gmail.com
nak kasi benda sebab sudi join kita punye contest ari tue

amirah said...

hehehe...suka ati je ko albert ye...

Kakzakie said...

Mesti David ni buak nakal dan Albert budak malas..

Cik Nor said...

lain macam je budak david nih

Umie Artoqiemie said...

ALBERT2. bahaya kau ni hahaaha

Nastyna said...

Hehehe bahaya ni David ni.

Teena Tna said...

Mcm2 nama ada...nak jd mcm albert jelaa (kalaulah boleh kan)

Munnafendy said...

yup..nak jadi mcm albert! heaven!

Amanda Suria said...

nak jadi yang last sekali ye....

ieda immi said...

hhaha anak david carpofil koot ekke ;)

diana said...

saya pun nak jadi Albert..kalau boleh..hahah

blackrosehunter said...

nak jadi albert la..haha..sah bosan duk rumah je..

seharum kasturi said...

david mmg bahaya ! kang x dpt raya lak ... hahahahaaa

ros_reeza said...

oh Albert.. tak mau macam ni.. tak mau :)

HeNRieTTa JoSe said...

Seat home and do nothing....hehehe...once a while is okay....but forever?errr...