nuffnang advert

Monday, March 4, 2013

hari ini


1) sejuk

2) uniform biru

3) clumsy

4) tingkat 2

5) report

6) local & foreign visitors

7) HRMIS

8) air suam

9) ayam goreng + telur mata

10) tertanya2/tertunggu2



malas update panjang2...bz katanya...

31 comments:

My Little Diary said...

selamat hari isnin kawan
semoga ceria seperti selalu

:D

Nurulhuda Abdul Latip said...

Selamat bertugas yea..aku pun monday blues laa

Aisy Nasiha said...

uniform biru? saya baju kurung biru arini.....
happy always yg penting, baru awet muda k...

Lya Colours said...

ngantok

Nurzakiah Hanum said...

hapy working

Ummiarissa Mahdi said...

selamat bekerja...lauk je..nasi?

eLLy said...

Hari ini MIFF :)

wahida said...

ummiarissa: tak...amek lauk je...huhu...

elly: MIFF start esok kak...

NM03 said...

kim salam kat abang bulu!

♥ Wina ♥ said...

nampak sangat kebizian tu ehehehee

:: Mrs.Eady :: said...

tertanye ape?tertunggu ape??

Amanda Suria said...

Hari ni Trauma!!!

eima said...

bz sempat buka ok la kan...selamat bekerja

CaDLyNN said...

pjg gak listnye tu..

Tina Othman said...

ayam goreng & telur mata? buat atkins ke

wahida said...

tina othman: ish...tak la...tak mampu nak buat atkin...kalau atkin, tak boleh mkn karbo, saya pulak amek segala mak nenek karbo...haha...cuma pagi ni terasa nak mkn itu jer...

lizz said...

samala kiter busy...mencecet tak dan tangan...hehe

Qhaifa Nur said...

isnin yang sibuk....

Nieda ramly said...

itu baru kata kunci belum dikembangkan lagi. masuk selasa , rabu pjglah sikit ... hihihi

norhidana miswan said...

beratkins gk ek kak, aku arini berbfast tomyam sup hheheh...

wahida said...

norhidana: eh, tak lah...aku mkn je nasi ngan karbo2 lain...cuma hari ni je nak mkn gitu jer...

Sue-Rya Qistina said...

wahhh..betul2 bz ni kak
happy working ya!

Rasp said...

cam soh buat karangan gitu...
tu semua keywords hehehehehehe...

Kakzakie said...

Walau sekadar note tapi kakak dapat tangkap maksudnya. Cuma yga no 10 tu apa yg ditunggu - kakak yg tertanya2 hihi..

Tihara said...

tu mcm monday blues je heheh :D

jeBateja said...

Nasi nya mana...? Ahakz

Kesuma Angsana said...

hehehe slmt bertugas ye

eLLy said...

Hotel hari nie dah busy nokss..

mama said...

bznya dia.. ;) tapi masih sempat jugak update entry..ha2x..

Nastyna said...

penuh agenda nampaknya. hehe

Ibu Lala said...

Full nampak. Sampai nak tulis ayat pun x sempat ek. Wahida, keje kat mana?