nuffnang advert

Monday, February 4, 2013

ada kena mengena ngan Fasha Sandha kot...


comel kucing ni, pandai posing...tapi hilang la pulak...huhu...





sumber: cari.com

30 comments:

Anum said...

hehe
ada ke?
minat ke dia ngan cat?

akubiomed said...

Tentu tuan kucing tak lena tidur dan tak lalu makan teringatkan kucingnya yang hilang. :-(

Amanda Suria said...

tuan dia mesti frust giler..nama iras2 retis..hahahhaa

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..x pasal je nama tuan dia pasha panda. ade kena mengena la tu kot

Fiza Rahman said...

Hahaha...tak menahan tgk kucing ni posing. Nama pon glamer ko ☺☺

amirah said...

kenmain lagi nama dia..

♥ Wina ♥ said...

kahkahkahhh..glamor kucing nie :)

harap² si tuan punya bertemu kembali dengan pasha panda nie..

eima said...

hahaha sama la ... siap posing gitu plak

Ena's Palace said...

hahaha..nama tak bleh blah!

Nurulhuda Abdul Latip said...

hehehe, kelakar la pasha panda lakkk

Ummiarissa Mahdi said...

iklan kucing hilang...ni mesti orang kita punya ni...sebab bagi nama ala2 sipi2 artis

Munnafendy said...

no tepon tu len macam..negara mana??

wahida said...

ummiarissa & munnafendy: ni luar negara ni...bukan kat malaysia...

diana said...

hehehe/..
lawak nye nama..

NenetPenne (NP) said...

kelakar...

jeBateja said...

Itu pasal hilang....sebab pandai posing....ahakz....ahakz...

adarnadzmie said...

nama kucing glamer sgt...hehe

Kesuma Angsana said...

alamak kucing punyer nama sikit punye glamer tu

whitecappuccino said...

hehehe..

m.u.l.a.n said...

terkezots i tau..!!

Azian Elias said...

heee...pandai je awak yeee..

Rapunzeel Cikilolo said...

boleh pulak kucing die bagitahu nama kat tuan baru atau kucing takde ic pun... haha

:: Mrs.Eady :: said...

miahahahaha....

HeNRieTTa JoSe said...

Nama kucing ke nama tuan....keliru jap....bukan kt mesia kan....

JunAina said...

Kehkehkeh...mesti peminat fanatik Puan Fasha...

lieyalatif said...

hahahahah glemer gile name kucing ni ....tapi comel plak kan hehehehe

Ema Blog said...

negara mana ni...

Rai Ourkizuna said...

adik angkat dia..hahaha..

::NureeN:: said...

singapore ka nih?

Che Rosliza Che Mat said...

sayangnya...