nuffnang advert

Friday, November 2, 2012

kisah ayam panggang



Razak pergi ke sebuah restoran kegemarannya dan memesan ayam panggang seekor..Beberapa minit kemudian pesanannya sampai... Tapi sedang dia menikmatinya makanannya. Pelayan yang lain menghampirinya dan berkata..

"Maaf, Encik... Itu sebenarnya pesanan lelaki yang ada di sana itu. Dan ini merupakan stok ayam terakhir yang kami ada... Maaf ya Encik."

Razak menoleh ke arah lelaki yang ditunjuk, ternyata badannya besar dan gagah.. lalu berkata,

"Kerana terlanjur sudah makan sedikit..jadi ayam ini milik saya. lagi pun saya juga membayarnya."

Sementara si pelayan restoran nampak kebingungan, lelaki gagah tadi dengan wajah marah sambil membawa pisau menghampiri Razak.

"Hai budak.. jangan sentuh lagi..!! Apapun yang akan engkau lakukan terhadap ayam itu akan aku lakukan juga terhadap engkau. Kalau kau potong kakinya, aku akan potong kaki engkau. Kalau engkau potong perutnya, aku akan potong juga perutmu. Pendek cerita.. apapun yang engkau lakukan, akan aku lakukan juga pada engkau."

Razak terdiam beberapa minit.. lalu perlahan-lahan dia mengangkat ayamnya, membawa ke mulutnya dan menjilat bontot ayam tersebut.




sumber: cari.com

37 comments:

faraherda.razalan said...

Hahahahaha! Mcm %^%$#! Lawak gila.

:: Mrs.Eady :: said...

hahahahaahahahaha!!!!!

4feet8 said...

haha..apakah respon lelaki gagah tadi..?

Sue-Rya Qistina said...

hahahahaha..elok la. nak sangat kan. buatlah..ape lagi. kahkahkah

Anum said...

tumpang gelak jap

Aisy Nasiha said...

hahaha... bijak n spontan Razak ni

SURIA AMANDA said...

dgn harapan ada berani ka itu lelaki jilat montotnya..hahahahahahahaha.....

cHeRyNa PiReS said...

hah...jilatlaaa...jilat:P

mamavogue said...

mengongg..!hahaha
tapi cerdik gak lelaki yg mkn ayam tersebut!

fiza said...

LOL ☺☺☺

AnneRaini said...

hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

sengal aje..hihi

Qhaifa Nur said...

aduh, lelaki gagah nak buat apa skrg....

akubiomed said...

Kenapa tulisan entri kabur atau saya ada masalah dengan browser.

wahida said...

akubiomed: saya dah edit...sori...ada technical problem tadi...

mamyharraz said...

baca dua kalibaru paham hehe sanggup ke di nak buat kalau camtu kan...bijak razak =P

Salina@IbuAqil said...

Cik kau kak!!!
Wat aku terbahak2 je ptg2 yg hujan ni..
Hi3!!!!
Happy weekend!! ;)
Sorry dear lama x menyinggah.. ;D

NzA said...

aduyai......ADA SANGUP!!!....hahaha....

N i e Z a said...

hahahaha..gelak gulin2...

Rapunzeel Cikilolo said...

ape lg? buat sekarang...

.:fyzz:. said...

Hilang sakit pala aku...hahaha..sgt lwak" s okey

Kesuma Angsana said...

ha ha ha terbaik ni

amirah said...

hahaha...dah imej dalam kepala ni wei...hehe

Rinna said...

hahahha..adoiyaii..sabo je laa.. :)

Munnafendy said...

hahahahaha so amacam?? nak jilat tak? kih3 brilliant!

ieda said...

Hhahaha amikkkk
Jilatttt lahhhh ahahhahahah

whitecappuccino said...

hahaha! amekaw!

Nieda said...

ada berani??

Nieda said...

ada berani??

Nizam Awang Brahim said...

Walaweh....

RYS AREESA NASIR jr said...

cit! hu hu...

Izan Ishak said...

oh tidak!!!

Adzrien Shoppe said...

hadoii... sempat lagi razak nak mengenakan lelaki tu. memang lawak.

MystoryPic said...

Yg ditegah tu tetap gak nak buat

mamawaiz said...

cis!dasar betul!

mama aini said...

ha2x..like it !!.. :)

Aishah Jahirah said...

hak3....lawak betol la...