nuffnang advert

Wednesday, October 17, 2012

~WW~ Rumah Ikan


restoran yg terdapat di Parapat, tapi terbengkalai...
unik, bukan?

48 comments:

Anum said...

sangat unik
syg kan

❤Kamsiah❤ said...

cantik dan unik...

Lya Colours said...

la syg je terbengkalai

AnneRaini said...

sygnye terbengkalai. ni mesti sbb tmpt cantik tp masak tak sedap.. tu pasal bankrap..hehe pandai2 je aku ni.

anie said...

sayang da dibiarkan begitu....sain ikan tue;)

:: Mrs.Eady :: said...

Rugi nyer terbengkalai...

cHeRyNa PiReS said...

Alahaaaaiii...sayangnya terbengkalai. Sha yakin. Satu hari mesti ada org sambung balik.

Melainkan kalau ada Nang Nak kat situ.

Nens Collection said...

a'ah syg plak..cantik & unik!

Rasp said...

wow...memang unik...
sayangnya dah terbengkali kan..
i wonder camner rupa deko dlm kalo tak terbengkalai..

HeNRieTTa JoSe said...

uniknye....kan best klu siap....

Dee said...

uniknya..kalau dah siap sure ramai orang dtg..

nuyui a.k.a miss YUI said...

unik tp sygnya trbgkalai.

amirah said...

comeila ikan tu...kalo la tak terbengkalai apa la agaknya menu dgn deko dia

NM02 said...

wat bilik hotel...

kompem laris

Saya Disini said...

besarnye

SURIA AMANDA said...

cantik..cuma sygnya dah terbengkalai...nok..apa kata ko yg take over?huhu

Mamamya said...

mesti restoran ni 2 tingkat kan.. sayangnya dah terbengkalai gitu...

Aishah Jahirah said...

ni kalau xterbengkalai mesti ramai pengunjung sbb unik bentuk dia..

pB said...

sayang

Has said...

sygnye terbengkalai...tgk tajuk td igt aquarium :)

mamawaiz said...

unik..syg tak di teruskn projek ni

faraherda.razalan said...

Dari papan ke tu? Cool betul! Syglah sbb terbengkalai...

Torviewtoronto said...

cool

Kakzakie said...

Kakak perhati dua kali baru perasan. Kreatif juga perekanya

mamyharraz said...

sayangnya..kalau restoran ni ok mesti ramai pengunjung.

KhaiRin : anies said...

mcm kt melaka jg..terbiar dan x diusahakan..skrg da tumbuh hutan

Cikgu Ma said...

la..knpa gitu...sayangnya....

Afasz said...

syg nye terbengkalai.. dah cantik n unik tu

lieyalatif said...

mmg unik! tapi sayang plak terbiar gitu kan....

Rai Ourkizuna said...

sayangnya..unik lah..

eLLy said...

cantik .. tapi sayang terbengkalai .. if not mesti menjadi tarikan setiap kali pelancung gi melawat ke sana

lizz said...

unik sangat...kenapa pulak boleh terbengkalai ni?

Hanis Azla said...

unik.. klu tak terbengkalai tentu jadi lebih menarik tempat tu kan..

Qhaifa Nur said...

sangat unik tapi sayang terbengkalai pulak....

Dilla Ady said...

unik..

sygnye terbengkalai..

N i e Z a said...

sgt2 unik...cantik dan kreatif...

UNIT BESTARI & ICT said...

takut nak masuk ....

Chik Att

Kesuma Angsana said...

menarik ler

kakchik@ella said...

sygnya ia terbengkalai

Hazmin Hamudin said...

idea dah ada, tp sayang je terbengkalai pulak..

sal-nurbeena said...

unik n cantik...tak dapat la kan masuk kat dalam tu?

nur anis said...

unik sangat....

Nafira usof said...

haah~ uniknye~

Myra Jay said...

Uniknya rumah ikan tu.... :)

Nazayiena said...

Sayangnya terbengkalai camtu.

InaAchik said...

unik n scary!
kalo kamoo nk blanje aku mkn sini skali pon aku akn kata: "tapaukan boleh?" :p

Izan Ishak said...

uniknya~ camnalah agaknya kalau betul2 jadi restoran ye.

akubiomed said...

Unik tetapi sayang ia terbengkalai lah pula.