nuffnang advert

Monday, September 10, 2012

ini cucu2 saya...

Assalamualaikum semua...
jom layan tetamu yg dtg rumah aku mlm tadi...

 dua org budak ni cucu aku...dorang panggil aku nenek....oh, aku ada ramai lagi cucu sebenarnya, yg dtg rumah aku mlm tadi cuma dua org je...
bila aku bahasakan diri aku nenek kat bebudak ni, aku rasa semcm sikit...
cth: 'meh nenek suapkan'...bila aku sebut je nenek, aku gelak...hahaha...geli pun ada...kehkeh...

 budak2 dua org yg kat tgh ni panggil anak aku si abang tu 'paklong' dan adik 'paksu'...

ni lah bapak budak2 tu...Saiful...sebaya aku, dia ni cucu arwah ayah aku...ayah dia, abang aku...jadinya, anak2 dia semua cucu aku...huwaaaaaa!!

tetiap tahun dorang rajin raya rumah aku...tapi kali ni org rumah dia tak ikut sekali sbb tgh berpantang...so, nampaknya bertambah lagi cucu aku...

korang buat2 faham je lah ye dgn susur galur family aku ni....yg penting, korang ada cucu pada umur 32 tahun? ekekek....

66 comments:

Anum said...
This comment has been removed by the author.
Anum said...

hehehe, sama la aku dah ada 3 org cucu tau...

Munnafendy said...

kalau kat belah suami, sy dah ada sorg cucu...di usia 25 tahun...hahahaha

Kakzakie said...

Betullah kalau macam tu memang dia kena panggil wahiha nenek. Kakak dah lama jadi nenek tau...

HeNRieTTa JoSe said...

err.....anak pown blum ada....tapi meriah lew akk....muda muda dah ada cucu....sweet gitu....

Nens Collection said...

sy pon dh ade 1 org..hehe..anak sedara sy pon baya suami saya..31thun..nenek muda diusia 26 tahun..ekeke

Lya Colours said...

awat cucunya muka monyokkk je. hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha..nenek muda takpe..

♥ dak pink said...

Alah, nenek muda kan.
=)

fiza said...

Aku baru ada sorang cucu ☺☺

makchaq said...

Awet muda la nenek dia..

Jue @ Ibu 2F said...

oooooo....kita tak de cucu lagi setakap nie...

mamyharraz said...

wahida,aku rasa ko lah nenek paling muda yg pernah aku jumpa ;)

norhidana said...

heheheh... oklah tu kak, nk dpt cucu dr anak sndiri lmbt lg... aiyan pun ada nenek muda, adik mak yg umur baru 28 n 25 heheheh...

wahida said...

lya colours: tu lah pasal, neneknya sikit punya ceria, cucunya monyok jer...haha...

azi said...

Salam Nenek....he..he..jangan marah..nenek muda dan cantik manis lagi ni.....:)


p/s Jangan tak tahu, akak pun dah jadi tok su dah...tapi kira ok lah sebab dah 40 dah....ha..ha..

GreenJade said...

err aku pun dh ade 2 cucu le noks..geli2 tekak nk bahasakan diri opah kt cucu2 menakan tu..hihihihi

syiela said...

saya pun ramai cucu dah hehehhe tapi kat sini kami panggil tok :)

contohnya saya tok ndak ^_^.. terasa sangat la tua

kasihibu said...

faham nek..sebab akak pun dah jadi uwan juga ;p

:: Mrs.Eady :: said...

hai nenek *lambai-lambaiiii* kehkehkehkeh...nenek muda ape de hal! :)

eima said...

nenek muda dan cunnn...

~ yus ~ said...

oklah wahida, nenek termuda tuu..

akak lom ada cucu lagi....ekekek.

Rahmah Ram Ram said...

alhamdulillah...memuda dh dapat title nenek..kira wahida nenek vouge maintain dan muda lagi gitu...seronok kan...

AnneRaini said...

kawan akupun sama..umur baru 27 dah ada cucu...huhu

wida said...

tua dah ko kak..hehe
sy pon ada ramai cucu saudara, mmg semcam bila bahasakan diri ni tok..kuikui

MuMMie BeRRy said...

x pe wahida nenek muda

en_me said...

me pon dah ada cucu.. uhhuu

JunAina said...

Akak balik Pelis mentain muda tapi balik Perak mak datuk dah jadi onyang.

Nenek ke onyang ke yg penting mentain muda...kekekehhh...

Daddy Ziyyad said...

kelas nok cucu kau..superman berkopiah! :P

Sue-Rya Qistina said...

eh..ok la tu, nanny muda :)

(esok exam shorthand S/U, rabu khamis exam JPA. semua exam ni utk sah jawatan. sedih kan..huhuhu)

Dee said...

aku pun dh ada 4 org cucu..nenek vogue kita wahida..hihihi..

Nieyl said...

oklah tuh...dah de cucu..nieyl blm lg...haha~anak buah pun x kawen lg..baru umur 21thn...

MamaEma said...

nenek still muda...hehehe

dakcik said...

nenek muda! hehehe..
eh same kes dgn hubby sy lah..dah ade cucu..ramai lak tu :)

kasihredha said...

NENEK MUDA YG CUN

mamavogue said...

nenek masih muda jelita takpe :)

dwaty said...

nenek muda...

♥MAMASYAZA♥ said...

bestkan dah ada cucu. jadik nenek muda. saya kalo ada cucu, dpt le gelaran tok tam.

SURIA AMANDA said...

wah...sama la ngan aku..dah berderet cucu yang ikut pangkat..best kan...muda2 jadi nenek..tp aku siap buat announce..jgn panggil aku nenek/uwan but panggil aku nenda...wakakaakakka...

lizz said...

nenek gojes gitew...

nur anis said...

huhu..saya pun dah pangkat nenek..walaupun just nenek sedara..huhu

NzA said...

nenek muda....nanny!!!!

Dilla Ady said...

sib baik lum ade lagi..tpi mmg pelik rasenye nk panggil diri sendiri nenek...tak rawkkk la kannn?hahahahha..

ct rahani said...

x pe kak.. nenek muda yg gojes gitu.. ekekeke..

ieda said...

awwwwwwwwwwwwwwwwww ! muda dan ngancam lah nenek nie ..

same ngan akk .. tapi akk cuma ada 1 sahaja cucu .. coming is 3 .. ngehx3 .. macam x caya kan ;))

ieja amieja said...

akk pun dah jd nenek jgk..nenek da(muda) dorang panggil..huhu

Kesuma Angsana said...

KA pon dh jadi tokwan sebenarnyer hehehehe

Qhaifa Nur said...

bila didepan orang ramai baru perasan lain macam aja bunyinya....
tapi itulah hakikatnya wahida....

CaDLyNN said...

pergh..nenek muda..cun tu..hihihi :)

SangRatoo said...

aku dah ada cicit dah noksss..hohohohoh :P

|| NaFiRaa || said...

mudanye nenek dorang.. hahaha

KhaiRin : anies said...

ni mesti kes kawen muda ni..sbb tu cpt sgt da dpt title 'nenek' ni ;-)

mummysyafie said...

noks..first time tengok muka ko bertudung, comel noks..meh peluk. doakan aku plak k..rindu ko noks

akubiomed said...

Muda lagi sudah dapat pangkat nenek. Nenek masih muda lagi.:-)

amirah said...

dah ada 5 dah..huhuhu..kengkanan depa cilok panggil maksu jugak padehei kena panggil opah su

fara said...

32 taun dh bgelar nenek.
muda sgt lg tuh!

Cho Zila said...

anak sedara takder ler lagi anak tpi kalau sepupunyer anak ramailer yang panggil nenek.... tapi tak rapat sangat so tak merasalah sangat orang panggil nenek...

Rinna said...

Sama ler kita..:) tapi cucu2 panggil Wan Su.. glamer laa sikit.. :)

izz iizza said...

wahh bestnya dah ada cucu..:)

Myra Jay said...

Nenek muda dan cantik :) heheee

Alin Marlini said...

ko samalah ngan aku wahida...dah bercucu bagai...

Huda said...

i pun dah ada cucu..ramai lak tu, huhu

Zura said...

nenek muda..

wan nurul hezrina said...

haha mautak gelak masa panggil nenek..sib aku takdok cucu lagi kan nek?hehehe

fieda said...

nenek yg masih bergetah..

Mak Wardah said...

Hahahaha nenek vogue...