nuffnang advert

Tuesday, August 14, 2012

Jangan Tinggal Daku!!





sumber: cari.com

30 comments:

anie said...

alolo..sweet..cian kucing2 ni..nasib xbela kucing kat umah..klu x angkut bw blk kg

Nens Collection said...

dulu2 masa kami kecik..asal balik kampong..ngn kucing2 balik kampong..punyer syg kt kucing..hehe

Lya Colours said...

alamak aii sedihnya muka masing2

Rai said...

ala sedihnya..tu sbb aku tak suka nak bela binatang..nanti susah jugak bila nak balik kampung nak tinggal lama tu kan..

jgn sampai jadi kes mcm tahun lepas tu sudah la..yg kes diorang tinggalkan kucing kat pusat jagaan lepas tu penjaga tak bagi makan minum. sampai ada yang mati.. kesian kucing..

wahida said...

rai: kan? aku pun sedih giler baca kes tu...ada blog yg tayang gambar kucing2 tu mati bergelimpangan, ada yg mati berpelukan dgn anak kucing....mmg sedih sgt...huhu...

fazitaismail said...

alahai touchingnya..haaa kpda tuan2 tu dengarlah luahan hati diorg nie haha..

Anum said...

bwk si comel blk kg

HoNeY_oK said...

Tinggat kat hafiz, razlan ngan sapa tah lg seko.....

nur anis said...

saya tak balik kampung sebab dah memang duduk kampung. so, kucing-kucing saya tak ditinggalkan..:)

SURIA AMANDA said...

nasib baik aku xde bela kucing..xde risau nak tinggalkan..

wahida said...

Honey_OK: bukan Razlan la...kahkah...

lieyalatif said...

ololololo.....kalo kucen comel gini sah2 tuan angkut sekali tak pun tinggal kat tempat jaga pets tu heheeheheheeh.....

bagi can le tuan kamu beraye sakan heheeheheheh

Munnafendy said...

betul2..kalau bela kucing tu angkut la skali..kesian, kebulur nnti.

amirah said...

tu yg sian nak bela tu sebab nanti susah nk bawak sana sini

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kucing saya ada berbelas2 ekor. camno ni?

Nazayiena said...

Muka2 sedih semua tu,siannya.

Kesuma Angsana said...

suka tgk kucing comey tapi KA takut kucing hehehe

ieda said...

alorh2 ciann nyeeeeeeeeeee
;))

kakchik@ella said...

jom ikut balik kg lah. baru ada extra bunyi dlm keta. miawww .. miaww .. bunyi dia. hehehe.

GreenJade said...

alolo chomei2 nye mereka..pesanan penaja yg sgt touching hati patik..

balik mana dulu thn ni noks?

wahida said...

greenjade: balik Linggi nok...

HeNRieTTa JoSe said...

Haah...cian dorg....jgn tinggal....

SangRatoo said...

alorrr...siannn..nokss..antarla kat hotel yg letak binatang² tu..sian benor aku ngk muka deme² tu..hehehe

Yaya Azura aka Naz Azra said...

hahaha..
betol3x
angkut balik kg la semua..
dorang pun nak raya jugak...

Eye_nee said...

Bagus peringatan ni..jgn pulak lupakan sicomel2 ni...siannn diaaa....

fiza said...

Comelnyaaaa kucen² nih.

MamaEma said...

sesiapa yang bela kucing tue..ingatlah yer

Cinta Misteri said...

Yg kanan skali tu comel, dh stdby nk terkam

izz iizza said...

alorr semua buat muka sedihh..

akubiomed said...

Kalau dulu saya ada bela ikan Flower Horn. Memanglah susah hati meninggalkannya untuk tempoh lama sehinggakan beli mesin feeder makanan automatik.