nuffnang advert

Friday, August 17, 2012

balik raya rumah siapa?

kahkah...mmg tak sampai le ke rumah mak mertua, jauh benar kekdahnya...rumah mak dekat je...ekekek...


sumber: cari.com


last update sebelum balik kampung...yeeehaaaaa!!

38 comments:

Aleyn said...

Hehehe..kekdah nyer

Riri Yoorin said...

hehehe kekdah ye !! slmt hari raya

Sue-Rya Qistina said...

kihkih..semlm tgk ni kt fb, tergelak je. pandai tul dorg ni wt editing tau. nmpk real kan :D

Zana Adieyza said...

jauhhhhhhhhhhh betul rumah mertua tu.. hahhaahahahaha..

::NureeN:: said...

hehehe, semlm pon anje a.k.a mama balqis wat n3 ni jgk.. lawak tol

Has said...

thn ni turn sambut raya rumah mak..raya ke 2 baru wat u-turn balik rmh mak mertua! hihihi

Eye_nee said...

kalau mcm ni mmg tiap2 thn lah umah Mak jer kan....Sian mak mertua..ada2 jer ko yer noksss...

kakchik@ella said...

KC tiap2 tahun rmh mama kc dulu. rmh mak mertuan jauhhhhh .. kendian-kendian la ye. hehe.

Rai said...

masalahnya mak sapa? kalau mak kita syok la kan..kalau mak dia..wooowoo..

kalau aku ni gaya gayanya kalau jauh beribu batu pun kena pasrah sbb dia yang dreba..takkan aku nak berebut stereng kot kan..hahaha.

Ena said...

Salam Lebaran Wahida..

Dua2 kita balik.. yg membezakannya hanya raya pertama.. Tahun ni umah MIL dulu.. raya ke-2 ke Trg pulak..

Kesuma Angsana said...

rumah MIL tahun ni, apapown KA masih nak nyanyi lagu Balik Kampung hu hu hu

Zura said...

kalau cmtue balik umah mak sendirilah jawabnye..sama ada suami atau isteri umah mak tuelah yg dekat...

sudipVSsenduk said...

suka suka suka

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hik3. kalau camtu tiap2 tahun raya rumah mak sendiri :)

:: Mrs.Eady :: said...

masakkkk!!

Angah said...

aku suka signboard cemni haha,,,,slmt blik kampung wei...hati2

Fikri said...

Haha.. 666km. Mmg sori ler nk g umah mk mertua. :D




selamat hari raya :D

AzuraFazil DIN said...

ehheeh pi dua2 lewwwww

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah..kena u turn lagi tu..!

Nizam said...

Ikut giliran de

CaDLyNN said...

selamat balik kg kak....
balik umah mak je lah..dokek gitu..hahaha

ieda said...

adoiyaiiiiiiiiiiiiii
sabor aje ;)

akubiomed said...

Wah sudah hendak balik kampung. Hati-hati ketika memandu menuju ke destinasi. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. :-)

Cho Zila said...

sabojerlerkan.. dah sampai kampungker...

khairul said...

kekekeke

kemaafaan ku mohon.http://gilamodified.blogspot.com/2012/08/kemaafaan-ku-pohon-dari-kalian-semua.html

azi said...

huh!!!!ALASAN.....HE..HE..

Dah sampai kampung ke?...

Shasha Mohamed said...

Hehehe ;) Camni ke?

Besok raya, saya ingin mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin jika ada salah dan silap saya selama ini.

Pandu dengan berhati2. Semoga selamat pergi dan selamat kembali ;)

Cikgu Ma said...

salam aidilfitri...best tak raya tahun ni? waiting for your new entry... =)
raya umah mak sendiri jerr...tahun depan harap tak lagi beraya sebagai orang bujang..nak balik umah mertua plak..hehe

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/ce-citerr.html

Marya Yusof said...

As salam Wahida,

Jgn lupa update2 raya2 kamu ye...hehehe... :))

NzA said...

mestilh rumah mak sndiri w.pn jauh beratus batu....

fara said...

harusla hati nak terus jalan je kan!
hehehe :D

kasihredha said...

hahahahahahahah lawak gila
itu memang jujur..

selamat hari raya wahida
mohon maaf zahir batin
love you...hugsss

wahida said...
This comment has been removed by the author.
mummy_ayu said...

ha ha ha..lawak jer...

wan nurul hezrina said...

hahahaha mmg aku akui umah mertua aku jauhhhh nun disana.alik umah mak dokat jah!!

izz iizza said...

hikk..teman tetap pergi yg jauh jer la..dah maknya xde..huhu

mama aini said...

ehem..macam sabotaj rumah mak mertua je..hu2x..ank mama tak raya dgn mama..hu2x..

Kimberly Pace said...

suka suka suka