nuffnang advert

Friday, July 27, 2012

vegetarian

lepas tu kang sila buang sayur2 ni, jgn simpan dlm peti ais pulak...kang mak ko termasak pulak...ahaks...



sumber: cari.com

33 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hahahahaha...goli den!!

Aishah Jahirah said...

hahah..masak kasi dia sendiri makan xpe la...

miss Fyqa said...

macam ni pun ada ke? haha..

mamyharraz said...

hehe sapalah yg lalu nak makan sayo ni =P

Anum said...

pengsan

ct rahani said...

hahaha.. geli tekak ku.. :)

Tina Othman said...

geli lah pulak tgknya

Rahmah Ram Ram said...

masyaallah...geli lah nak makan balik ni wahida..haru lepas pakai buang aje...yuks!!

Kesuma Angsana said...

aduhai goli geliman rasa tekak ni ha

sudipVSsenduk said...

dah tak de keje la tu...

Rasp said...

eeeuuuuwwwwwww!!!

mama aleen said...

haha.. lawak tul.. geli la nak masak.. nak2 kat bunga kobis tu.. huhu.. lawa la blog.. :)

SURIA AMANDA said...

yew...geli aku nok...sib baik dia x letak timun kat anu dia..bengong tul la..ahahahahahahaha

HeNRieTTa JoSe said...

xselera nak masak....ekekeke....

GreenJade said...

cehhs sentap napsu makan mak...aihhh

anie said...

hahaha..xsangup nak tengok....geli...

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah...sayur yg di lipat kat kelengkang dia tu, buat sup lah nok sedap....hahaha

kakchik@ella said...

Auwwww .. Geli.

Bitt (doubleIS) said...

euuuwwwwwwwwwwwwwww...hahahhahahhahahahahahaha kalau haku sediakan plastik sbelah dia tuh...hahahhha

ehhh rumah ko dah bertukar yer nok! pink yuuu ;)

KhaiRin : anies said...

goli tokak den!

amirah said...

geliiii

Angah said...

la ada manusia rupanya disebalik sayuq tu,adoi geli nyaa....

izz iizza said...

macam apa dah..tranfomer sayur..haha

whitecappuccino said...

oh!my!

Cik Nor said...

ayakkk!

Marya Yusof said...

As salam Wahida,


Wakakaka! Yg jd spenda tu terus buang tau! ;))

Shasha Mohamed said...

Kalau nak jadi vegetarian kena makan sayur la, bukan pakai sayur. Betul ke?

onlajer said...

uigh dekat mana nih?

akubiomed said...

Mutant x man baru ker?:-)

lizz said...

haha..klakar

MamaEma said...

jom kita celur sayur tu

mama aini said...

ehem..nampak unik & kreatif pulak..ahaha..

fieda said...

mmg kreatif..