nuffnang advert

Thursday, June 28, 2012

batu besar 100 tan hempap 5 kenderaan

selamat petang semua...

 kejadian berlaku di kawasan lereng bukit di China...

 nasib baik dlm kereta takde org..kalau tak, mmg boleh jadi sardin...nauzubillah...







sumber: mediamalaya

48 comments:

fiza said...

Ngerinya.

Rai said...

total lost...scary...nauzubillah.. macam2 bencana da skang ni..

Asrul "iLham" Sany said...

giler horro... btw cupcakes tu memang sy wat sendiri :D

Kesuma Angsana said...

tengokpun dah takut.. kalaulah melibatkan nyawa,,, ngeri!

:: Mrs.Eady :: said...

omakkkkk!!

eMMe said...

bukan cam sardin sis, cam daging burger le, huhuu.... seram tgk batu besor tuh!mmg leper la....

*SiRibenMerah said...

aiyokkk~

Nens Collection said...

SADISS BETOL..
GAYA CAM TIN KENE PIJAK
SUME KERETA2 TU..NAUZUBILLAH..

NzA said...

besarnya....camne boleh trgolek dr bukit tu....

Qhaifa Nur said...

berhati-hati lalu kat kawasan macam ni...ngerinya

Saya Disini said...

yAallah..menakutkan

Sue-Rya Qistina said...

astaghfirullahalazim..mcmane je bole jd camtu..kak, saya slalu tgk berita jam 8 kt TV9. kt china mmg mcm2 kes ade. try tgk nnt.

anie said...

uishh..scary sungguh

Munnafendy said...

salam akak! lama tak mai sini..hihi


terkedu tgk gmbr.ngeri gila..kalau ada org mmg tak rupa org dh ni..

mamyharraz said...

ngerinya.
besar yg amat batu tu mau maut kalau kena.

Dee said...

mcm keta mainan lak aku tgk..scary..

SangRatoo said...

ngeriiinyee ngkkk..jalan pun dah retak semacam je aku tgk tu nokss..syukur..kite smer masih hidup di muka bumi Allah ni..amin. :)

miss Fyqa said...

ngeri. tak dapatku banyangkan...

ummiarissa said...

hancur terus kete putih tu ye..dasyat tul..

eima said...

dasat ...takutnye

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ya Allah, takutnya tengok. kuasa Allah.

norhidana said...

ngerinyer kak, kalu ada org dlm kete tuh msti hancur.... gile besar gitu, kalu langgar bangunan pun comfirm blh lubang...

cik fadh said...

gile besar !

iizza said...

Ya Allah bapak besar batu tu..lumat kalau kena hempap ni..

Riny said...

seb bek lah x de org..mau jd lempeng lau ade org dlm tu....

Rasp said...

masyaAllah....skit nye besor batu tu.....

* Shrek The Musical tu sampai 24 june jer sis....

ros_reeza said...

Ya Allah, takutnya...

HeNRieTTa JoSe said...

Tkutnya....baca metro hari nie pown sedey....

SURIA AMANDA said...

Mak oiiiii.....menakutkan la...

wahida said...

rasp: ala, dah habis ye...huhu..

ieda said...

ya allahhhh
minta dijauhkannnnn kejadian macam nie di mesia
huu lereng bukit macam nie memang x selamat dikk ;)

Angah said...

ui menakutkan,mintak kita dijauhkan la benda2 macam ni

whitecappuccino said...

dahsyat betul!

Bitt (double IS) said...

mangg aiii scaryy

cikceriacorner said...

aduh..takutnye tgk

kasihredha said...

ishhh menakutkan
Nauzubillah

E'in said...

astarghfirullahalazim.. meremang bulu roma tengok..

idasm said...

mak aii... besar giler batu.. kena org sure meninggal dan bersepai ni...

Aleyn said...

Waduh...janganlah terjadi di negara kita hendaknyer...

akubiomed said...

Kus semangat besar betul batu yang menghempap kenderaan.

Tina Othman said...

kesiannya lah, alhamdulilah kat sini takde bencana mcm ni kan

Marya Yusof said...

Ngeri nye... Kalau lah ade org dlm tu tak terbayang penyet mcmana...erk... Nauzubillah...

Mak Lagenda said...

Mujur la xde org dlm kereta2 tu semua yea ida..

Hisy..nauzubillahminzalik!

POHPALEH BURGER said...

giler aa.... kete tu dh jd cam kertas je lepernye...

sudipVSsenduk said...

moga kita semua dijauhkan dr bencana spt ni...

fieda said...

mmg ngeri la..

MamaEma said...

ngerii tu...jatuh dari mana?

mama aini said...

ehem besarnya kuasa Allah..besarnya batu tu..hu2x..