nuffnang advert

Tuesday, April 17, 2012

macam helmet pahlawan....

 sekali pandang mcm helmet pahlawan kan....

 mcm helmet dlm citer Merlin pulak...ahaks...

 sekali mini bar la nok...



giler cantik helmet ni kan, tapi sayang tempat simpan arak pulak...



sumber: mediamalaya

36 comments:

SURIA AMANDA said...

haah la....klasik...tp sayangnya tempat arak...

norhidana said...

klasik... se klasik nama arak itu huhuhui

mama maman aka yana said...

yer la.. klasik lg unik.. :)

kasihibu said...

macam cerita merlin yg best tu bentuk topi nya kan?

intan_blur said...

yela..mcm helmet..sekali kene hempuk..mau pengsan

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg klasik ni..huhu

rasp said...

mmg unik aaaa...

mamyharraz said...

kalau tak terbukak tak tau rupanya bekas arak..

nak alamat ko bole? nak send somting boleh e-mail kt yati@binagoodyear.com.my

aku tgg e-mail ko :)

wida said...

lorr..tmpt simpan arak pulak.

ikatankasihku said...

kreatif bebenor diaorg ni..huhuhu

lydzar said...

M.E.R.L.I.N..... rindu plak cerita tu :)

wahida said...

mamyharraz: ko nak hantar apa pulak ni nok...surprise benar rasanya ni...hehe...
nnt aku email ye...anyway, tengs tau!!

Salina@IbuAqil said...

Uiksss!! Menarik sis.. ;)

Neeza.Areef said...

mmg cam topi perisai

khairul said...

boleh gadai ni

[sutera kasih] said...

canggih giler helmet hehe

Sue-Rya Qistina said...

klasik gitu!

mamavogue said...

ala..tuko kan je ganti ngan teh ye nok..hihi
memang klasik abis..

HeNRieTTa JoSe said...

cutenye mini bar dia...klu rietta mlm2 tgk kpla jew cmtu...maw nanes...

eda_ej said...

kalau pakai naik moto gi keje helmet tu mesti orang amek gamba sepanjang jalan kan.. hehhehe..

MamaEma said...

memang ingatkan topi pahlawan mula tu

.:fyzz:. said...

huish...mmg ar..cam citer purba lak aku tgk ...ingtkan helmet betui..rupyana tmpat simpan air haram itew..huhhuu

Nazayiena said...

Memang ingatkan helmet pahlawan mana tadi....

Softtouch [Hanim] said...

haah syg cntik tp harammmmmm.heeeee

m.u.l.a.n said...

moh kita isi minyak ata... unik helmet tu..

ieda said...

klasik dan ada muslihat rupenya ;)

mama aini said...

klasik & unik !!..cuma arak tu yg tak sesuai..

akubiomed said...

Bentuk klasik tidak sangka ia adalah tempat penyimpanan arak.

idasm said...

aci tak kalau tukar isi tu letak air zamzam dan 2 gelas kosong... hehe...

Maya Mayana said...

tukar usu dalam apa hukumnya yerk?

Nens Collection said...

sy dh terbayang topi citer merlin dh td..
kretipnye..semata2 nk simpan arak kan..

Bitt (double IS) said...

kalau haku ada aku buat tempat simpan sirih...akekekkeke

Pepel BoNda AmaNi said...

xclusive kan...

nurkaloi said...

hohoh kalah king arthur nye helmet kak

Kasih Salina said...

cantik dan unik..

wan nurul hezrina said...

kalau tgk tmpt simpan arak mmg banyak yang unik