nuffnang advert

Monday, April 30, 2012

jeles...

selamat pagi semua....


hari ni mood jeles, sbb org lain cuti, aku tak cuti....nyammmmmmpaaaahhhhhh...


67 comments:

♥ Wina ♥ said...

aku pon x cuti & hari nie mmg xde rest langsung...vontot melekat kat kerusi sbb banyak giler keje uhuhuhuuu

Huda said...

yeay cuti..tapi ada banyak benda nak kena buat..

Teratak Hami said...

akak pun tak cuti. Suka datang kerja sebab dok kat rumah, PANAS !!!

.:fyzz:. said...

jng jelez nok..aku jugak bekerja nih...lapo la plak pepagi gini..tp belah2 key el nuh..msti ramai yg direct cuti ahad isnin selasa kan..waaa best2..

:: Mrs.Eady :: said...

same la tak cuti!sb nk simpan cuti..hahaha..

Daddy Ziyyad said...

relax lah nok..aku pun kerja! ahahahaha...esok kita cutiiiiiiiiiiiiiiiii

mek jah superb! said...

lek ar.... aku ada....

annuar pos pun ada

hahahahaha

Aju Mohit said...

hehehe biarpon cuti, tapi baki cuti saya masih byk lagi kakakkaka, ko jeles ke noks? jom tgk aku cat umah jom hahahhaha

diana said...

esok kan cuti..:p

Karukord Jagau's said...

Kita pun keje heehhee

nur anis said...

saya pun tak cuti...

fazilzura said...

aku pun kejo beb uhuhuhu

fazilzura said...

aku pun kejo beb uhuhuhu

Acik Erna said...

wahida..tak pe..esok cuti ye.

rasp said...

saya cuti...
tapi tak yah ler jeles...
sbb dok rumah, kemas rumah jer hehehehe

lieynanilaz said...

esok kita cuti yerr...dah dah jangan jeles!!..haha.

dwaty said...

samalah....

selamat hari pekerja...

Aisyah Rafaei said...

wahida, akak pun koje...hehe..

Myra Jay said...

MJ cutiiii..Silalah jelezzzz :)

-Sara- said...

kite pon kejelahhhhhhhhh! :P

Has said...

i pon kerja jugak...;)

gadisBunga said...

kite senasib. wuuu~

mamyharraz said...

jeles jugak.sampai nak apdet pun malas je rasa huhu

Lya Colours said...

kita tak cutiiiii. esok cuti nak bangun lambat2 !!!

myamyza said...

same le kiterrr.. huhu

Nieda said...

Akak pun tak cuti tapi ada member yg cutiiiiiiii.

Anamarza said...

esok cuti tak pa la harini keje

Dee said...

aku pun tak cuti nok...labour ni aku ada BBQ kat semenyihlah..cherating gi hujung minggu ni..

sib baik kau tak apa2 kan..kesian korang..tp pengalaman dan keseronokan tu yg penting..hehehe..

Rinna said...

Akak pun keje gak..tapi half day laa..jap lagi nak balik..dah..:))

wahida said...

dee: mak aiii, berjln saje la ko ye kak..hehe...

lizz said...

saya pun kejer...tapi best takder orang...hehe santai duk opis hari ni...

Mamamya said...

aku x penah cuti pun...uhuhuk..suri rumah mana ada cuti2...keje sepanjang tahun...


p/s: ok x makan ikan bakar?? sori aku x sempat nak jumpa ko aritu....

cik ika said...

wat cuti sendiri..heheheh

cik ika said...

wat cuti sendiri..heheheh

miloais milo said...

same here - ramai staff cuti
tapi iols tak bleh nak cuti
boss tinggalkan keja banyak!
sob sob sob

ct rahani said...

sama la kiter kak.. keje sampai lebam.. muahaha..

azi said...

Wahida..
Akak pun rasa tak ada mood nak keja...nasib baik esok cutiiiiii!!..

maszmadi said...

same la kita.. kena kerja, tapi bos xder, so kira cuti la jgk nieh.. hehe

wahida said...

mamamya: ok!! aku suka je mkn kat situ, sebelum ni mkn kat umbai jugak, dpt kedai yg masak tak best...huhu...

Alin Marlini said...

akupun...hua..hua...

[sutera kasih] said...

ramai org cuti arini, alang2 cuti esok kan

Munnafendy said...

sy pong tak cuti kak!

penyuluh perikanan said...

This blog is really beautiful and amazing, I keep up to 1080
I hope you can also follow my blog
I wait, do not forget to suport and comments are also friends
thank you

sweet bay fisheries extension

sudipVSsenduk said...

akak bole bayangkan ko punya nyampah tu... cute je

MamaEma said...

ai pun tak cutiii tau....

ieda said...

x per dikk
hari hol sokkk kita cuti lagi lama ekekek ;))

HeNRieTTa JoSe said...

hr nie xpe lg.....rietta hari nie mmg keje...esok pown kje..lai sabtu wesak day pown keje....out station lagi..huhuhu...

Jo-Blogger said...

xpa besok cuti hari buruh..

Azian Elias said...

yeahhh..cuti besok..heee

MR. SYAH said...

saya cuti lama.... haha..

NzA said...

sama la kt sk nie...ada bbrapa org cikgu2 brcuti..penat kena relif.hu.hu.hu...

akubiomed said...

Hari ini saya bercuti dan seawal pagi sudah berada di AEON Rawang menikmati sarapan pagi bersama keluarga. :-)

miss Fyqa said...

relek kakk...

Juliet_iRa~" said...

kerja gak td..huu

tp esok cuti!

yipiiiiiiiiiii..

Angah said...

aku pun kerja gak,keja mlm lagii kaoo tau waheeda...
aku keja syiff.tkmcm korang2...mlm2 leh golek dgn anak..sedih woo

Adylia Qarissa said...

yang pasti hari nie semua cuti :)

TF said...

yeah cuti..selamat hari pekerja..xpe akak nanti cuti rehat okeh

Kasih Salina said...

haha..hari ni dah 1 Mei..cuti tak arini..kalo x cuti gak naye lah..hihi..saja nk usik wahida..

mama aini said...

kerja rajin2 tau..hikk2x..
`selamat hari pekerja wahida`..

Emy Tak Kecik said...

hehehehee

Salmiza said...

sehari je..esok keje blk..:-)

Softtouch [Hanim] said...

sy isnin pun xcuti...ramai bos sy yg cuti..so agak rugi kalu sy cuti sbb bos xde..ehheheheyg benornya kene save cuti sbb cuti nk abis dah

iizza said...

cam senyum x ikhlas jer tu..hehe

Bitt (double IS) said...

jup2 aku tengok balik hari apa entry nehh..akekkekee

Cik FaRiZaM said...

best gile dpt cuti sampai selasa.arini liat sgt nk p keje

azza said...

aku hr2 cuti tp suri rumah xprnh bhenti bekerja smpi la ttup mata...

wan nurul hezrina said...

huhu akupun kejo nok!