nuffnang advert

Monday, March 26, 2012

gymnastics school in China....

















ko mampu?



sumber: email

42 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

humakaaaiiiiiiiiiiiiii!!!!!

intan_blur said...

ngeri aku tgk nok..
x 'rabak' ker..adoiii..tu yg aku pikir..hehhehehe
mcm tpkse jek dorang ni,.ksian

Raden said...

sy cume leh bareng tegak je. itu je..itu shaje oke

.:fyzz:. said...

tuh..yg kecik2 tuh..besar ank aku yg setahun lebih ja kot..dh leh gayut..huhuhu..
hmm no choice..depa nih selalunya adalah' anak kerajaan China" ..yer la kan..china kan..klau family tuh dpt baby lebih pd sorang..yg lebih lagi tuh kena bagi kerajaan bela..so selalunya dilatih jd ahli sukan la ..kan nok kan..kalau fakta aku salah sila betuikan k

Lia said...

adoilaaaa... tak mampulah rasanya nak buat mcm tu. tgk pic aja rasa dah sengal2 sendi ni.. hehehaheee

Anum said...

mak ai.. lembutnya tulang2 mereka

Mamamya said...

perghhh...b'sepai tulang temulang...issshhh...x mampu mak nak!!

Pala Maldini said...

ngeri weh!

Mama Ema said...

aduh..patah riuk tulang aku ni..hehehe

mamyharraz said...

adoyaii tergeliat urat aku tgk pic ni semua..ishh mcmmana boleh lembut camtu..kagum kagum

Qhaifa Nur said...

biar betul macam tu cara mereka ajar....ngerinya
bukan senang nak buat...

adarnadzmie said...

ya ampunnn...sakittt mak oiii...cam kena dera lak akak tgk budak kena ikat kaki dan org tekan badan budak tu sampai bengkok...huhu...x sanguup makkk..:)

Dee said...

terseksa mak!!

::CIK LYNN:: said...

mak ai...lentiknya...

ajumohit said...

Aku sedih tgk gmbr2 ni, berapa struggle nya bebudak ni nak melentik badan diorg, eiiii kesian ya!!!!!

cheqna said...

kompem tak mampu

Dinas Aldi said...

Masa rebung dulu pun akak tak mampu, inikan pulak buluh dah tua ni haa. Mampu tengok jalah ni. Tapi sedih tengok budak yg nangis dalam gambar ke4 tu..gambar lain pun ada jugak yg sedih tapi gambar tu paling menyentuh perasaan..

Cik Ecah said...

errrrrrrrr
uihhhhhhhhh
emmmmmmmmmmmmmm

Liza Abu Bakar said...

depa kalau training memang mcm nak mendera je. nak yg the best.. ngeri

kasihredha said...

kecik2 dah di latih
sebab tu le diaorg selalu menang

Salina@IbuAqil said...

uisssshhhh mak kau..
kalo ina mauh patah riuk nih.. ;p

akubiomed said...

Dari kecil telah dididik dengan disiplin. Saya tidak sanggup membiarkan anak saya dilipat macam lipat kain tetapi ibubapa disana sangat berani anak mereka berlatih sebegitu.

kayyana said...

peerggghh... btullah kata pepatah.. melentur beluh biarlah dari rebungnye.. kalau rebung dah tua dah keras patah tulang gamaknyer.

m.u.l.a.n said...

maaakk.. kesian nya bebudak tu..

norhidana said...

mmg kagum tp kesian tgk muke2 budak2 tu... betapa sakit nyer... aduh la... terseksa nampaknyer

wida said...

kecik2 dah buat akrobatik..

lydzar said...

uiksss ni paksa ni..tensen je muka budak2 ni

Nazayiena said...

Kasihannya tgk diorg trainning,mcm kena dera je...

sudipVSsenduk said...

patah riuk tulang mak kalau baru sekarang nak buat, huhuhu

Munnafendy said...

dah mcm satu penyeksaan pulak.. =(

mama aini said...

ehem..mcm2 ..kesian kat kanak2 tu..he2x..

rosmina samin said...

Saya tak mampu... :(

whitecappuccino said...

KESIANNYA TENGOK!

onie said...

alamak,ngeri lak aku tengok,haha

KhaiRin : anies said...

xmampu tulang den da keras

KhaiRin : anies said...

xmampu tulang den da keras

Softtouch [Hanim] said...

ngerinya...sian dorang..xsanggup

Bitt (double IS) said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tengok jek terasa perat dah perut ku! hahahhaa

..::SangRatoo::.. said...

kenapa aku ngk smer budak² ni mcm kene paksa..?siannn..paksa rela namanyaa tskk tskk

SURIA AMANDA said...

memang dorang ni kena paksa kan..ntah caner la perasaan dorang kan

azza said...

mampu kot...dulu masa kecik2 mak suruh masuk kelas gimnastik aku xnk sbb xmau pakai pakaian mcm tu... dh besar ni masuk taekwondo mcm tu jgk la lbh kurang buat latihan warming up...

MaryaYusof said...

Masya'Allah, kesiannya aku tgk...mesti dorang ni anak2 yg takde duit tp terpaksa buat/belajar gimnas ni... Lpas tu dpt duit show bukan byk pun....huk3xx... pernah baca ttg dorang ni dulu :(