nuffnang advert

Friday, February 24, 2012

kau ada? ( part 4 )

selamat petang semua....
eh, terlambat lak up citer petang...huhu...

jumpa mamat ni kat airport Jakarta...sama satu flight ngan kami nak balik KL...tak kisah la hai, dia ada kontroversi ke apa, yg penting, aku dapat jumpa org kampung aku....kami sama2 jawa...dia mkn tempe, aku pun mkn tempe, tapi apesal muka aku tak tegang mcm dia? nyampah.....

tak kenal? dialah YB Dr. Khir Toyo...yang penting, dia tak sombong...i like....


p/s: bila boleh dpt jumpa Faizal Tahir neh???

52 comments:

mama maman said...

takde la kak jah... blm pernah lg jumpa dia... hahaha..

sisdee said...

aiseh..u kena tanya rahsia awet muda dia tu..hahahahahahaha

AnneRaini said...

ko mkn tempe murah..die mkn tempe mahal..tu pasal muke die lagi tegang..kikikikiki

Anum said...

oooooo satu kg urapanya

~ yus ~ said...

amboi wahida....:)

amirah said...

tempe dia letak kolagen tak?

Teratak Hami said...

mamat je awak panggil dia??? Sunnguh kureng sopan tau. Tempe dia perasa lain kot, tu pasal lain jadiknya.

:: Mrs.Eady :: said...

mcm anak beranak la puloookkk

qemaishak said...

ye la kak, nampak muka dia tegang & gebu, ko senyum bahagia je tu kak ekeke

Salina@IbuAqil said...

Amboi!!
Senyum meleret nooooo.. ;p

kasihredha said...

alamak ada dokter jiji lah...

pstttt...kalau jumpa paijal tahir akak pun nak tumpang bergambar jugak tauuuu

fiza said...

Berkilat² muka dato' ni.

Ko kena makan tempe hari2 klo nak dpt kulit mcm nih ☺☺

Tiramisu Fatiema said...

nie kira bertuah la akak jmpe die..hehe..makan tempe ek rahsia die..sedap pe..tempe goreng..

intan_blur said...

cantik nye nok dia punye dagu n hidung dia,.,.ni la rahsia mkn tempe hari2 nok.. ko hadoo..?? hahhahaha ;)

Nazayiena said...

ooo sama kpg ya.....suka org yg x sombong...

Munnafendy said...

iyolah sgt tu mkn tempe kulit tegang cm gitu...huhu

cheqna said...

masalahnya faizal tahir nak ke jumpa ko kak????
kehkehkehkeh
larikzzzzz

gadisBunga said...

wewwww..jumpe vvip tuh!

|| NaFiRaa || said...

hamboiiii ko!!!! jeles aku nok!

Rinna said...

Fuiyo jumpa VIP laa plak.. curlast.. :)

KhaiRin : anies said...

ada telek x kenapa idung dia nmpk lain? ;-)

myamyza said...

cayalah kakak!! eh kenapa dr khir nampak muda eh??ke mathe aku rosak?? hahahahah

Ena said...

ehehhe..

mamat? hrmmm..

suri solehah said...

nape wahida tak tanya petua tegangkan muka kat dia hehe..baca tajuk entri wahida akak teringat istilah kau ada? tu anak2 akak selalu guna,,terpengaruh dgn cerita geng mengaji dulu huhu

Maya Mayana said...

heh khir toyo? awat lain beno muka dia...oo ko jawa gak ye wahida...baru aku tahu...

lawa mata noks :)

~ ADANDO ~ said...

Aku tak ada...????
ada aku K...???


ha...ha...ha....
Entry tayar Motor Bocor di Highway tu tak buat ke...???

hi...hi...hi......

whitecappuccino said...

hahaha..lucu wahida ni! muka dia makin tegang..tempe letak kolagen tu.

deqnoor said...

jawa gak ke? sama lah kita! ngee....

shameel Iskandar said...

dgr criter YB Dr Khir Toyo awet muda sbb selalu mkn tempe. Ntahlah.

kasihibu said...

weii...cuti negara yang sama gayanya ye?

Nieda said...

Khir Toyo sorang saja ke?

aLya maNip said...

muke dato' ceria je..hihi

wida said...

org simpang lima..kampung kita ni sis!

nape tak mintak petua kat dato khir toyo tu..mmg tegang semacam lah, hehe.

nak jumpa sis jugak..raya nanti jelah yer. pasal mee udang tu..kalau balik ni sy sempat gi makan, sy wat review ek..insyaallah

m.u.l.a.n said...

waduh.. tegang bebener kulit dia itu..

NzA said...

amboi sedondon....

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor said...

Wah!!!!
dapat juga bergambah dengan "tokoh ini" yer?????

Nampak seronok ke Indonesia.....

Chik Att said...

Emmm..... boleh plak member sebelah tu ke luar negara yaaa ....

mek jah said...

mm... aku nak komen tapi takut kena saman pulak. hehehehe

Mama Ema said...

dah nak rupa cam bapak dan anak pulak

..::SangRatoo::.. said...

ish..noksss..glemerrrr.. :P hehehe

Neeza.Areef said...

kontroversi tolak ketepi..peaceee

kakchik@ella said...

laaa .. KC ingatkan wahida anak mami.

akubiomed said...

Muka beliau licin mungkin mengunaka SKII kot. :-)

Azian Elias said...

totally different kan muka dia.. hidung jawa dah tak nampak.. mancungggg..

Kazman & Sue said...

muka dia licin sebab wapkan muka dia dengan wap beras tu... cuba lah amalkan....

eMMe said...

aa'ah..kulit YB Khir ni cantek kan...

GreenJade said...

aku syak tempe dia ade kolagen..gamaknye..aku syak je noks..ihiks

kayyana said...

eh? bukan die kene penjara ke kak.. hehe.. nampak muda plak khir toyo... hehehe

Dee said...

apapun..dia sporting..datin sporting..i likeeee!!

[sutera kasih] said...

hensem kan hehe

dakcik said...

aahkan..muka dia berkilat..hehe

p/s : 'adik faizal tahir' xnk jumpe ke kak? hehehehe

mama aini said...

ehem..muka mcm inject kolegan je..he2x..