nuffnang advert

Friday, November 4, 2011

baru lepas langgar orang...

- baru lepas langgar orang
- ada budak sekali
- luka dan kena jahit
- mmg salah kami
- bawak klinik
- org tu dpt MC
- budak tu luka kat kepala
- lebam sekitar muka dan kaki
- kami ok cuma pintu keta agak remuk
- kami tunggu sampai budak tu habis jahit
- bil semua dah settle
- moto org tu ada sikit rosak
- yg penting semua selamat
- aku gigil sampai sekarang
- fikir lain, ckp lain
- harap budak tu cepat baik
- nnt auntie belikan bear

102 comments:

KhaiRin said...

masya allah...
syukur x de nyawa melayang...

:: Mrs.Eady :: said...

huh??

Anum said...

uik?

Lya Colours said...

allahuakbar
nasib baik takde apa
nak malang, nak buat macam mana

dulu pon saya pernah langgar budak
nasib bawak kete slow, dekat kwsn perumahan
budak2,kan suka tiba2 berlari tgh jalan
nasib takde apa2

sha a.s said...

hadehhh..malang x berbau...kalau berbau, dah sah² dpt elakk kn..xpe, ade hikmah...lps ni lebih hati²

Hanna said...

istigfar byk2..bg reda sket perasaan tu..xpelah, jdkan pengajaran..malang x berbau kan...

KAMIHIDUP said...

sabar sabar. :)

*SiRibenMerah said...

dugaan tuh..
syukur semua selamat..
akak hati2 yek..
nnt kita g beli bear bg adik tuh yek..
siannnn dia nk raya..
lebam2 kepala neh takut ada effect dalaman pulak.. huhuhu~

Sharifah Nadzarah said...

sabar2..klu sy pun gigil sampai esok..

CGG said...

dear..
dugaan..moga terus bersabar ok

moga budak tu cepat sembuh

lydzar said...

alamak, eksiden yer..mmg menggigil seharian jugak la kalau kejadia mcmni. bawak bertenang ye. insya allah budak tu akan baik nnt.

Sue-Rya AQ said...

masya-Allah..kesiannya budak tu..hopefully everything gonna b fine..dugaan n ujian buat akak..sabar bnyk2 ye..

Hanis Azla said...

Allahuakbar.. mengigil juga akak baca.. semoga yang cedera akan cepat sembuhnya.. benda nak jadi kan wahida.. istigfar byk2..

ejaMaria said...

owh... takziah atas musibah... ;p

fiza said...

Ya allah, kesiannya. Alhamdulillah semua selamat.

Cik Muda Sae said...

semoga budak tu cepat sembuh.~

cemomoi said...

malang tak berbau... moga diberikan kita kesabaran dalam menempuh dugaan

Reena said...

belikan bear utk ceriakan hti die balik..sabar ye kak... :))

Reena said...

belikan bear utk ceriakan hti die balik..sabar ye kak... :))

|| NaFiRaa || said...

gulp! sape yg drive kete nok?? alhamdulillah... nasib cedera ringan..

Ct Aja said...

xpe...benda da tertulis nak jadi..dugaan utk hari ni..yg penting semua selamat k..

Citarasa Rinduan said...

wahida...

sungguh ker??
subahanallah.. moga budak itu cepat sembuh..

kalau ko kata dapat bear. sure umur dalam 13 tahun kebawah...
motor.....
dia bawa motor, atau dia penumpang..

(aku kenan dengan entry ko mcm nie.. pendek dan jelas)

ieja amieja said...

cam ne tu?? sy ada experience mcm ni..patah riuk n nek court lg..sampai trauma nak bwk kete..alhamdulillah skrg dah ok..x trauma lg..yg penting jgn lp belikan bear tu ye..cian bdk kecik tu..

ct rahani said...

malang x berbau kan kak.. sabar yer kak.. Alhamdulillah x der nyawa melayang..

♥ Wina ♥ said...

really?? nasib baik xde pape..semua selamat

be careful nx time beb!

Yan said...

Inna lillah..

semoga semuanya ok lah.. wahida pun sabar ye.. dah ilang gigil tu.. Trauma ye..

mamyharraz said...

syukur semua tak de apa2 terjadi.

wahida bertenang k ;) insyaallah kita doakan moga adik tu cepat sembuh :)

take care.

sW33tdARLiNG said...

ya allah..hopefully semuanya selamat...! dan harap jugak dia tak berdendam ke atau ambil kesempatan yang lebih2 di atas apa yg berlaku

Nens Collection said...

subhanallah..kite doakan mereka semua selamat n adik tu cepat sembuh..

Daddy Ziyyad said...

nok, kau OK ke nok?

call me if anything I can help..

nurkaloi said...

sis !! ok dak?
byk bersabar ok

ikatankasihku said...

Ye ke beb..
benda macam ni tak boleh di jangka..
nak kesal pon dah tak boleh, benda dah jadi, harap kes ni selesai cara baik antara 2 pihak...take care beb

*kalau eksiden, mmg tangan semua gigil..aku dulu pun mcm tu...smpi terbyg2.

♥ dak pink said...

Adoishh, cemana buleh jadi macamtu?

Apapun, Alhamdulillah semuanya selamat.

e k i n ♥ y u s r i said...

lor,yeke nie

zuwaidah said...

usia berapa budak tu..kasihan. yg penting wahida utamakan mangsa, siap settle bill semua. perihatin!
selamat hari raya

AzMask said...

MasyaAllah..

Semoga budak itu cepat sembuh & tiada komplikasi lain.

Kalau akk kat tempat wda pon kompom gigil berhari2.

Sentiasa berhati2 ek..

Puding Karamel said...

i know how u feel...
manusia x lepas dr silap

amiey lee said...

kak istighfar banyak ye...moga semua ok...

leh belikan bear & cokelat tuk budak tu nnti

eB ezrin said...

syukur u ok tapi mmg berdebar tuh musti lamer nk ilang...
budak tuh dalaman ok ke? u tc yer...

eLLy said...

malang tak berbau.. hope semua okey!!

yg penting semua nyawa selamat!

MULAN said...

syukur semua takde apa2.. ada hikmah di sebalik semua kejadian..

take care dear, jgn gigil lagi ya..

Nieda said...

malang tak berbau

munna said...

ngeri bila terbayang kan ...munna pun pernah accident sampai berjahit kat kepala.... mmg trauma rasanya

*∽ IZAN ∽* said...

aduh aduhh.. malang tak berbauuu... moga di permudahkan segala urusan. Mujur la wahida ambik berat pasal mangsa.. moga cepat sembuh

Ena said...

nasib baik x seyes kan..


kita pun pernah.. dah la masa baru dpt lesen.. uhuhhu..

Acik Erna said...

wahida..syukur tak de yang serius..

Fabulous Me said...

Alhamdulillah semua ok. Pelan2 kak.. Tarik napeh panjang2..

cik fadh said...

ermm nasib semua selamat n xde yg serius . akak rehat n tenangkan fikiran ea..

sudipVSsenduk said...

alhamdulillah semua selamat, sure budak tu trauma. Belikan bear besar sikit.

Hana Soffelia said...

Ya Allah kak wahida.. nasib baik xde nyawa melayang. Hana pernah alami benda mcm tu. Tp moto tu yg berslh g langgar cermin sisi kereta hana, tp disebabkan Hana terlalu ketakutan, Hana bawk dia g klinik,siap byr rawatan dan bg dia duit untuk beli suar baru sebab terpaksa digunting, doktor nk cuci luka kat lutut. Bila blik rumah, dlm masa smnggu baru sedar yg Hana xbersalah. eeee. fobia.

Emy Tak Kecik said...

aku pon baru lepas langgar orang isnin lepas...ekekeke

ajumohit said...

semoga yg tercedera tu segera sembuh...mmg berdebar klu pas eksiden ni, take care ida, selamat hari raya ye

Mamamya said...

ha????? ko yg langgar ke ni...? mudah2an semuanya ok..

Nazayiena said...

ya Allah,nasib baik cedera ringan je,memanglah salah kitakan,tp bukannya sengaja dah nama kemalangan.

akubiomed said...

Yang penting mangsa langgar sudah dirawat.

::NureeN:: said...

alhamdulillah semua selamat.. hope bdk tue ok dlm & luar.. moga dia cpt sembuh & wahida pon cpt sembuh dari rasa cuak @ bersalah k..

::FAIZ FARISH:: said...

take care. InsyaAllah takde ape2...

NM02 said...

sebenarnya kau risau sebab wawa tu bakal menantu kau kan

hehehehe

aril mesti susah hati bila kau citer kat dia nnt

Prince Halilintar said...

alhamdulillah xde yg parah..

hati2 nxt time =)

Salina@IbuAqil said...

Ya Allah!! Nasib x teruk sis.. Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

norhidana said...

astagfirullah kak... tragedi nk raya ye kak...
nsb baik sume takde apa...
akak rilex2 jgn fkr sgt ek

Syamimi Nazifa said...

naseb baek tk de ape2 jadi .

intan_blur said...

uishhh..gengster jg wahida nih..ekekek..saje gurau jumaat nih..
moga slamat sumenye..sian budak tuh..xpe.xpe..nnt antie dah janji nak belikan bear kan,,tuntut jgn x tuntut

bujal X said...

at least kamu bertanggungjawab kok~~

ILA HonEyBuNNy said...

Ya Allah..

xpa kak..yang penting budak tu selamat.....

hati2 ya sis...;_)

POHPALEH BURGER said...

hahaha cuak abisss... camne ko bleh langgar diarang tu...

Waqheh said...

nasib tidak ada kemalangn jiwa..idak panjang kes

Eye_nee said...

Syukur tiada yg kehilangan Nyawa...kemalangan tiada siapa mahu...yg terbaik telah kamu lakukan...

Rai said...

astaghfirullahalazim..

kuatkan semangat ye..

atty's said...

alhamdulillah tade kemalangan jiwa ..takpe nanti jgn lupa beli kan bear tau

whitecappuccino said...

macamana boleh berlaku? syukur tak der yang parah..semoga semua dapat settle dengan baik ya.

NzA said...

Moga semuanya ok wahida....

Rinna said...

Alhamdullillah budak tuh selamat.. dan uols pun selamat jugak..

rosmina samin said...

Alhamdulillah, semua selamat..TC ok...

exora said...

malang x berbau...mg semuanya ok,
hrp kes tdk d panjangkan
wahida pun dh tlg apa yg pttkan...

akak pn pernah langgar bumper org skali, dan bumper akak pn pernah org lggr gak...fobia skjp bw keta,

Chik Att said...

Sabar ...

musibah ... kita tak tahu di mana .Alhamdulillah semua selamat

Dinas Aldi said...

Allahu akbar..baca ni pun menggigil..

Takda siapa pun yg nak kemalangan berlaku, bukan disengajakan.

Semoga semuanya akan selamat, insyaallah.

Fatin Mraz said...

fm tgu berita terkini dari wahida.. mcm mana keadaan budak tu..

aLya maNip said...

alhamdulillah.. semua selamat. hope akak tenang ye..insyaALLAH..semua selamat :)

jeBateja said...

umak aiiii...sib baik tak do apo2....ishhh...kalau pintu romuk tu....ko kuar simpang ko....pehhhh....kesian pado yg kocik tu laaa....alahai...

tapi tak po lah...depa dah selamat....

wida said...

sabar sis..
take care
mintak2 semuanya selamat yer

idasm said...

alhamdulillah syukur takde apa2. tenang ye wahida. inssyaallah semua selamat...

deqnoor said...

kereta & moto yg rosak xpe sbb duit boleh cari, yg penting syukur semua selamat...

khairul said...

aduss...sok raya dah ...


Selamat Hari raya AidilAdha dr saya sekeluarga

MR . ORLANDO AHMAD said...

gua nak bear jugak..

rilek dan tenang2 ok

EmpayarUtama said...

Uih kesian semua. Hati-hati dan aku nak bear :)

MaMa AiNi said...

syukur alhamdulillah..hanya luka2 kecil..wahida hb mama pernah langgar moto tahun 2009..masa balik dari airport..budak lelaki tu melayang..mama & hb repairkan moto dier..sejak tu mama trauma kalau hb bawa keta laju2..hu2x..sabar ya wahida..

✿ Myra ✿ said...

entry paling pantas dibaca. huhu..moga2 budak tu cepat sembuh. alhamdulillah takde nyawa melayang

LadyBird said...

lain kali hati2 yer..

Alhamdulillah semua ok..

hani@debumelukut said...

opsss...baru terbaca, so how is everything now? call parent budak tu tanya khabar tak? tak siapa nak berada di dalam situasi tu, tapi kalau dah terkena tu bersyukur jugak lah, syukur kerana sikit saja..Dugaan dari Tuhan ni macam2..

MulutPayau said...

Syukur semuanya selamat.....kalau akak dlam situasi tu pun mmng mnggigil jugak...

Cik Ecah said...

smg semua selamat...

rasp said...

syukur semuanya selamat...
mmg trauma memula eksiden tu kan sis....
hope u'll recover dah by now...

Pepel BoNda AmaNi said...

syukur alhamdulilah yang penting semua selamat...benda yang rosak kita leh betulkan...

MamaEma said...

fobia..

lama2 hilang

Dee said...

mujur yg melanggar dan dilanggar xde apa2 yg serius..

salina said...

uhhhh walaupun aku tahu agak lambat....tapi still nak tanya kenapa jadi tu? aishhh tanak jwb pon takpe..hehehe

onie said...

auntieee,nak bear ugokkkkkkk.... :D


hope,budak tu cepat sembuh

Bitt (double IS) said...

hope semuanya ok2 jek...

Run Away said...

alhamdulilah...tak jadi apa2 yg teruk..

wan nurul hezrina said...

biar btl ko lngr org.alamak aii..takot say..akunie g alik kpung dah tertinggal ketapidh.brujer tau ko xcdnt.sib takder yg seriuskn..ameen

Ibu Lala said...

baru nak bc entry wahida psl ni. ha ha ha ketinggalan betul. alhamdulillah budak tu selamat kan...