nuffnang advert

Wednesday, September 7, 2011

~WW~- balik kerja semlm terus carik ni...

nasi goreng USA....

70 comments:

♥ dak pink said...

arghhhhhh, sedapnya!

Vna Sandhu said...

suke gak tp selalunye daging ganti dgn ayam :-)

ajumohit said...

Jauh dtgnya tu Ida hihi, ngidam ye? Haha...aku lak nk ngidam nk cari Putin Bambu kt jln gombak tu huhu

cheqna said...

ngidam ke??
lalalalalala

Daddy Ziyyad said...

ko ni dah abis bulan posa pun still tepek gambo makanan kan....keh keh keh

KhaiRin said...

mcm nasi paprik je..

NM02 said...

kau dah beli kamera baru ke jah?

wahida said...

nmo2: tak la, ni kamera aku tu la...semlm elok lak dia tak buat perangai...huhu...

sahromnasrudin said...

buka pose enam ke??? heheheee

So Shy Lady said...

ihiks dh muak mkn rendang le tewwwwww

Dee said...

woii..terliur tau tak? cer belanja..cer belanja..

:: Mrs.Eady :: said...

peerrgghh...

Zaitun said...

Alamak...kak Zai puasa ni.

mrsharis said...

Dah la aku tgh lapar ni....

::FAIZ FARISH:: said...

lapo lapo.. hehe

Maya Mayana said...

ngidam ke wahida?hehe...thanks atas doa mu itu kawan :)

Emy Tak Kecik said...

adoiii...dh la aku pose...kecuq ayaq liuq...heheheh

pCL [p@kcikLie] said...

kalau ke USA mmg tak jumpa cmni...

chichi said...

yummmmmm...aku suka makan daging...

mama iris said...

dap dap dap..#feelingcomel..
selamat ari raya da...

mamyharraz said...

menu feveret :)

azzey said...

nyum...nyum....

ZaNa aDieyZa said...

terus lapar bila tgk gmbr nasi goreng tu.. yummy2!!

Myra Jay said...

arghhh sedapnya..

Tp myra suka kalau daging tu diganti dengan ayam goreng :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

emmmmm... sedapnyerr.. terliur dah nie.. huhu

Hanis Azla said...

ini yg rasa mcm nak cari jgk ni.. he..he..

kasihredha said...

favourite anak akak ni :)

Yan said...

alamak..pagi2 lagi akak dah rasa lapau..

whitecappuccino said...

yummy! telur tak masak tu sedap

misya said...

nasi grg kampung tak de ke

MaMa AiNi said...

bestnya pic.nasi goreng USA tu..ha2x..terliur lagi mama..

fazilzura said...

aduyaiiii ....

bujal X said...

selera amerika sungguh!

Joy said...

terasa mcm x mkn ns grg cina lak :p

mamaNoriz said...

dah puas lauk raya, mkn style USa plak ek...hehehehe

rasp said...

uwaaaaaaaaaaa terpandang & terkecur....
ahkak posa - type komen pejam mata hahahahaha

MamaEma said...

tgk gambar dah terliur..nak makan bukalah nanti..hehhe

Masni Syafie said...

dah penat makan ketupat n lemang, cari nasi la pulak..hehe

slmt hari raya =)

syariza09 said...

ni mesti kes lepas gian

::NureeN:: said...

uikk... sodap tue.. lama x mkn kan..

- abdul hadi abdul muti - said...

rindu lattew, masa raya susah nak cari kan? huhu

Run Away♥ said...

parhhhhhhhh.....sedap k'ida....daging merah yg best tu...;d

Run Away♥ said...
This comment has been removed by the author.
Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xmakan nasi goreng USA....

atty's said...

tertiba jew lapar

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bila tngk pict ni...dan2 tau.....arrrgggghhhh.....

khairul said...

ini mcm kalu...kueh raya pon x boleh lawan !

rara pinkmafia said...

lapa eh kak.hehehe

MR. SYAH said...

feveret saya ni.. suka daging masak merah.. slurp!

Ena said...

cedapnya...

tetiba rasa nak makan ni la utk buka karang.. yum yum..

Mamamya said...

dah jemu makan lauk raya mmg ngam lah klu dapat mkan mcm ni..... (psssssssssttttt...benonya aku x penah lagik order nasi grg USA nih...sedap ke??? )

.izzati liyana. said...

aih. mengidam ke? hee. saya suka ns grg usa. sbb ade dgg. ade telur jugak.

sW33tdARLiNG said...

menu dah balik ke asal... hehehehe mmg rindu makanan yang tak boleh nak makan di bulan puasa

amirah said...

oit sedapnya telur yang cair tu..apsal kalo wat kat rumah je tak jadik..kena makan kat kedai jugakle jawabnya

Diana @ bilakukatacinta said...

mesti dah muak makan ketupat rendang segala kan? D pulak...tekak nak makan sardin lah pulak...pastu nak makan meggi..tngok ayam..rasa nak muntah

ieda said...

wah2 dah lama x makan nie :)

eLLy said...

Bila kita nak wat rombongan gi USA nokss? ;p

dhiera said...

menyesal datang tengah hari.. starving. huaaa... cepat la rehat!

Kakzakie said...

Dah tak boleh tahan ye wahida. Asyik kena lemang/ketupat, makan ini jadi best sangat kan....:)

eB ezrin said...

ko ngidam ker? :)

ORLANDO AHMAD said...

mohon simpati, gua pon mengidam ni keh3

fazrulnoor said...

tidakkkkk>>aku tgh pose...jgn letak gambo makanan..hahahha

AnneRaini said...

pergh mengancam beb....

makdara TERdiva said...

i carik ni hari isnin :)

NzA said...

lauk byk dr nasi....fuh!!!!terliur!!!

Acik Erna said...

tengok gambar terus teringin..

~izan~ said...

adoi,salah time masuk sini.tgh2 mlm tgk menu ni lapar semula huhu

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya....sy pun suka nasi goreng usa ni..tp yg daging tu sy tukar ke ayam...

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Bitt (double IS) said...

woww saya pon sokakk nasi goreng usa dulu2 ;)