nuffnang advert

Tuesday, September 20, 2011

tempat pembuangan sampah runtuh di Filipina...

selamat petang semua....
jom tgk gambar2 tempat pembuangan sampah yg runtuh kat Filipina...







sumber: mediamalaya

41 comments:

amirah said...

mana la tak runtuh, gila banyak..pastu kat atas bukit lak tu..

KhaiRin said...

depa rosakkan alam, alam rosakkan depa blk

mamyharraz said...

kesiannya mereka...

bersyukur duduk dibumi Malaysia ;)

L said...

alahai.... kesian3.. bau sampah jerk..

dah solat ker belom???
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

[sutera kasih] said...

byknya sampah...isk2..

ORLANDO AHMAD said...

agak2 nyer ade tak jumpe mayat bayi dalam longgokan sampah2 ni mcm kat negara kite?

misya said...

huhuhu banyak giler sampah

mamaNoriz said...

eeee...nauzubillah...

confirm busuk gile!

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mak ai..byk benor ni..

ZaNa aDieyZa said...

teruknya... x dapat bayangkan keadaan kat sana tu.. dgn busuknya, dgn lalatnya.. mesti lps ni banyak wabak penyakit kat situ..

ieda said...

ya allah x terfikir akak nie .. mcm mana boleh mereka letak sampah diatas bukit nie .. huhuh dah over limit lahh nie huhuhu
kasihan

qemaishak said...

Macamana diaorang leh berdiri situ tanpa pakai mask?

eima said...

tak lama lagi mesia pun gitu la klu kita tak amik tindakan spttnya..say no to plastik bag ....

::FAIZ FARISH:: said...

mak ai, banyak gila sampah

MaMa AiNi said...

takde ke cara yg lbh sistematik utk melupuskan sampah2 begini?..hu2x..kat malaysia ni dah byk sampah juga !!..

nurkaloi said...

ughhh teruknyer
sampah kowt...euwwww

AzMask said...

dasat tu..

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

tempat pmbuangan sampat dkt atas bukit perumahan manusia..teruk betul..tp kesian tgk penduduknya..

Amirah Adnan said...

bapak banyak gile sampah.. cemane dorang bleh tahan bau tu ye?haih..

thanks kak.. mira follow balik :)
keep in touch okey.. :)

Deliah's Deli said...

salam kenal...tkasih sudi singgah blog kita.. :)

*nmpaknya kena belajar kitar semula ni.

Prince Halilintar said...

uish...teruk jgk kan..mesti bau semerbak kawasan tu..

terima kasih follow..follow sini jgk.

fiza said...

Perghhhh...dasyat, mesti busuk tak hingat nyer.

Nuur mutiara said...

Er banyak betul sampah..ni kalau kat malaysia tak tau macam mane :(

NzA said...

dh mcm gunung ganang lak rupanya......

syariza09 said...

huhuhu....bau yg lekat ni, mandi banyak kali pon susah mau ilang woo

DeLancrettLurpak said...

tak dapek la nak imagine bau ehhh

fazrulnoor said...

rezeki jugak kalau ade dpt barang..tp kerosakan harta bende plak :)

Yan said...

menakutkan..jangan sampai keadaan kita macam ni gak.

Kamariah Awang said...

Al-maklum... sampah lagi tinggi dari rumah... Hihi..

ArulchelseA said...

satu kampung bau sampah...

Ena said...

banyaknya sampah..
cuma cam pelik naper buat kat atas bukit dan kat bawahnya perumahan? haishhhh..

kasihredha said...

teruknya
macam banjir sampah je kan

ADAN + LINA said...

Peeehhh......
Macam manalah agak BAU nya...

~izan~ said...

lautan sampah..adehh kesiannya..mesti pakej dgn bau bagai huhu

Edy Zaidi said...

ya Allah..teruknyaaa

Lya Colours said...

kesiannya mereka

NM02 said...

ucuk acam le jadinye

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Erkkkk.....kesiannya kat diorang

mummysyafie said...

macam mana la bau kat situ..mesti tak selesa penduduk..sian nye

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkk....

meaw said...

pehhhh! dah macam air membanjiri kota filipina,hoho