nuffnang advert

Thursday, September 8, 2011

sayang & rindu giler kat mamats ni....

salam 10 Syawal.....
nak bagitau aku sayang giler kat mamat dua org ni....

kasih sayang aku tertumpah hanya utk mereka ni...kasih yang abadi....
kasih utk daddy budak2 ni lain pulak....anak2 keutamaan aku, daddy lak nombor satu pada aku...eh, korang faham ke ni? haha!!

dah, tu jer nak citer....ngeee...

64 comments:

wida said...

maknanya tiga heroes tu sama penting je lah sis..hehe

fazrulnoor said...

untunglah

NM02 said...

maklong dah bawak duit raya utk mereka..

abg n adik ok?

kita..... satu meleysia

ZaNa aDieyZa said...

anak merupakan anugerah terindah dari Allah.. semoga terus membesar dgn bijak & sihat yer..

Teratak Hami said...

Daddy No 1 dan anak 2 orang ni jatuh no 2?
Apa2 pun SAYANG SEMUA.

Nota : 2 orang jer hero, bila nak tambah girl ?? hehehe ... Ni sambungan dari soalan2 orang kampung.

cheqna said...

kasih sayang tak berbelah bahagi yer....

Lya Colours said...

faham2. hehehe

AzMask said...

Ya.... faham sesangat.. kalau tambah bunga di celah kumbang tu pasti lebih berseri... :)

Daddy Ziyyad said...

Kita seri!
Ada 2 hero.

Haha

misya said...

mereka yang terpenting dalam hidup

misya said...

mereka yang terpenting dalam hidup

wahida said...

teratak hami: anak2 tak jatuh no.2, anak2 keutamaan saya...hehe...

Yan said...

depa ni la ni kat mane?

siapa tak rindu anak weii.. p sekolah pun sometimes rasa rindu.

wahida said...

ka yan: ada je kat taska tu...hehe...setiap saat saya rindukan budak2 tu kak...

lydzar said...

tgh dok berjauhan ngn dorang ke wahida? mmg rindu separuh mati la kalau macamtu kan

khairul said...

singgah bg duit raya kt anak2 wahida :)

Wan Waja Chicken.http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/wan-waja-chicken.html

MamaEma said...

siapalah tak sayang anak tu bukan manusialah jawabnya...binatang pun ngerti erti kasih sayang pada anaknya kan

wahida said...

lydzar: tak lah, tak duk jauh la...anak2 ngan aku, tapi kalau gi keje je, aku mesti ingat kat anak2...huhu...

rasp said...

chomelnya wajah2 kesayangan puan puteri....
sgt memahami kata2mu itew....

bujal X said...

mata dak baju kuning tu~~~menyentuh kalbu!

mamyharraz said...

faham sgt rasa rindu itu~

sbb sy juga begitu..terlalu rindukan Harraz Haikal dia segala-galanya dia nyawa..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

walaupon aku blom kawen..tapi aku paham maksud tu..hehehe

mrsharis said...

kan..ajku klu kt ofis teringat2 kt diorang tp bila kt umah diorang uat hal mmg kena marah gak ngan aku ...hehehe

amirah said...

kan..kalo anak ni memang rasa rinduuu je..pastu kdng2 rasa mcm nak makannnn je...hehe

[sutera kasih] said...

anak-anak didahulukan, suami diutamakan hehe

ieda said...

keutamaan dan utama tuu sama kan dik sooo sayang semuanya yg menjadi nadi kehidupan kita kan :)

Fieza79 said...

apa pun anak tetap disyangi...suami ttp di cintai kan...

selamat hari raya wahida...mana gambo raya ni..ke ai dah terlepas entry..?

Acik said...

bulat nya mata mamats tu .. :)

fazilzura said...

cm kembar je ..

anak2 mmg penting, huby pun penting jgk

Kakzakie said...

Itulah wahida jiwa insan bernama ibu/isteri. Kasih-sayang tertumpah tiada batasan...

p/s: suka mata adik mengancam...:)

Mamamya said...

kasihnya ibu membawa ke syurga....anak2 aku umpama nyawa...klu dia org x der mmg... (haihhh...xblh nak teruskan yat ni....)

wahida said...

fieza79: gambar raya sefamily takde, sbb kamera buat hal pagi raya tu...nnt kami plan nak amek gambar raya sekeluarga kat studio...hehe...

miss Fyqa said...

wewitt.

Selamat Hari Raya akak. mesti anak2 byk kumpul duwet raya kan.. hehehe.

ajumohit said...

Klu tgk anak2 org lain tingat kt anak2 sendiri kan? Rasa tak sbr nk blk umah main ngn diorg, mstilah mummy keutamaan daddy, aku phm sgt dah hahaha

dhiera said...

dalam hati, hubby no 1 tapi anak2 lagi penting. begitu?

wahida said...

dhiera: sebenarnya hubby ngan anak2 sama penting...hehe...

salina said...

mata bulat2 belaka..comelsss

Dee said...

3 hero tu mmg sentiasa hero di hati kamulah tu..

KhaiRin said...

anak didahulukan suami diutamakan

eelobor said...

kena baca banyak kali baru paham... hihihihi

|| NaFiRaa || said...

paham2.. hahahaha

Acik Erna said...

wahida..kira faham le tu..

mamaNoriz said...

faham saanggaaaatttttt wahida...

semau hero sayang cuma perasaan nye lain kan...

satu intan payung, satu pengarang jantung...hihi

Hanis Azla said...

siapa tak sayang anak kan wahida.. siapa tak sayang suami juga.. he..he..

::FAIZ FARISH:: said...

mata dia lawa

kasihredha said...

rupa abg dan adik sama le :)

::NureeN:: said...

bila nak tambah anak dara plak :p

Aleyn said...

Semuanyer insan2 tersayang.....

GreenJade said...

paham sis. dah besor2 hero2 permata ko sis.aku sorang pong blom ado..uhuk

eB ezrin said...

eB pn yg 2 tuh jerk la.. x leh nk tmbh lagi. hu3

ILA HonEyBuNNy said...

iya2...ila faham kak...

mereka lah org kuat akak kan..heheh

MommyAqil said...

kasih ibu tetap pada ank2nya dulu kan ida...saya pon sama...

shida said...

paham cikgu!!! hehehhee

kayzie said...

faham2..apa-apa keadaan pun anak didahulukan kan?sama la yg sy rasa..:)

Amie said...

sana sayang sini pun sayang... semua kita sayang! he hehehh

♥ dak pink said...

sapa tak sayang anak kak oiiiiiiiiii =)

AZLIYA COLLECTION said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

NzA said...

krn mereka adalah segalanya....

MaMa AiNi said...

ya wahida kasih sayang abadi seorang ibu tak pernah berakhir hingga kehujung nyawanya..comil ank2 wahida..semuga dia jadi ank yg solih..amin..

diana said...

bulu mata lebat nya..:)

Myra Jay said...

Comelnyerrr.. :)

Run Away♥ said...

uuuuuuuuuuuuuu....cutelah...

~izan~ said...

kena curik senduk umah ko dulu,baru aku dpt anak pompuan haha.petua2 org tua..tp ni dah bgtahu kira bkn curi la plak hehe

aimie amalina said...

alalalala
tomeinye deme niiii