nuffnang advert

Wednesday, August 3, 2011

~WW~...wajib ada di bulan Ramadhan....

tepung pelita

68 comments:

iduraz said...

feveret ku jua..nyum nyum

umiliza989 said...

kiuh kegemaran saya lah...

jom join contest:
http://ibuarifandaisyah.blogspot.com/2011/08/jom-join-contesthadiah-rm1000000.html

::NureeN:: said...

semlm pon nureen mkn kueh pelita nih.. sedap bangat.. klau pandai wat sndri dh lama buat hehehe...

AI said...

- sebekas tu rm2 kan kan...

:: Mrs.Eady :: said...

OI OI...posa laaa...

..::SangRatoo::.. said...

terbaiklah! :P

wahida said...

Al: yup!! sebekas 2 hengget...

miloais said...

peberet keluarga iols jugak ni...
sokmo weols beli sampai dua set... sebab satu tak cukup!
semua kuat makan kekdahnya kat umah iols tuh!
hak hak hak

Maya Mayana said...

laa semalam saya pun beli..hari tepung pelita seduniakah??kat sini RM1 4 ketul...selamat dlm perut...

NM02 said...

smlm aku mkn ni..feveret aku gak ni

cheqna said...

tak cari lagi....
dakpe..pose lama lagi..hehehe
akan ku cari jugak=)

ratusiput said...

nampak sedap kan tp ratu tak makan n tak pernah rasa :)

mamaNoriz sini.. said...

ni buat buka atau buat sarap tadi???
hahahaha

Ayuni said...

my favourite!

Kakzakie said...

Kakak panggil kuih tako. Hubby kakak punya favourite....

NzA said...

hu.hu.hu....pagi2 dh trpampang kuih dpn mata...sabo...sabo....

rasp said...

paberet mu paberet ku jua...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

owwhwhhhhh my fevrettt tue...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

paberet kita juga.. ^_^

Sharifah Nadzarah said...

sy panggil kuih tako sama dgn kakzakie...cik hb punye peberet gak ni..sy tak minat sgt...tapi mmg byk bila ramadhan.

amirah said...

suka nya kuih ni...dah tiga hari ni blom jumpa lagi

::FAIZ FARISH:: said...

sedap

ejaMaria said...

bestnya... sblum pose hari tu kita try buat sendiri... ok la tang rasa tapi tang rupa langsung tak lawa... hahaha...

makdara TERdiva said...

tak jumpa lagi :(

bujal X said...

susah nak cari yang sedap~~

eima said...

lama tak mkn .. cam sedap je ..

miss Fyqa said...

my pebret tu akak.. huwaaaaaaaaa..
lom jumpa lg setakat ni kat bazar... T__T


Begedil Ayam Pikat Hati Ibu Ayah

Daddy Ziyyad said...

Setuju dgn Bujal. Susah nak carik yg sedap

wida said...

feveret sy gak sis..
tp x mkn lagi utk berbuka pose thn ni..

dwaty said...

hari isnin gi bazar... ternampak kuih ni... tapi tuar... isinya tak penuh... separuh jer... trus tak jadi beli...

mrsharis said...

Beli kt mana ni? Ko suruh D try beli versi Kak Ram MARA tu. Memang sedapsss..tapi kena g awal dalam kul 2 gitu. Kalu tak melepas weii..

[sutera kasih] said...

ehem..yummy2..nk cari la nnti utk berbuka hehe

sahromnasrudin said...

tang mana pelitanya heheheeee

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kalau jue pulak popia...

qemaishak said...

kak ni favourite ku juga ni..semalam beli kat bazaar 10 ketul haha nasib baik best...duk godek cari resepi nak try buat nanti..

Zura said...

feveret kuih nie..kuih sampan..mmg wajib kalau buka..

Joy said...

suka jugak...bulan pose je suka mkn tp nye ;)

ajumohit said...

Samala ida, setakat ni aku tak miss lg beli Kuih ni utk berbuka :)

redza said...

sedappp

cik dah faridah said...

baru jer bljr wat kuih ni...senang jer...tp x pakai daunla..guna bekas jer

sayangsayangibu said...

weeii...sedap nyaman je.

cikgu isza said...

waa.. nak cari petang at lagi..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

peberet aku jugak ni nok.

ieja amieja said...

dulu x pandai makan kue ni..MIL punyer peberet nih..skrg dah pandai mkn..msk pt ais dulu lg sedapp..

Acik said...

manis ... sedap! :)

sha a.s said...

tepung pelita kt psr ramadhan umah parents aku kn, mmg super duper sedap babe! dia mmg jual tepung pelita..nama gerai pn "Raja Tepung Pelita"

mmg laku abis, sekejapan je licin!

aku x terliur sgt la bile ko tempek kt sini psl 1st day pose, aku da beli tu...ehehhe

~ yus ~ said...

kak yus pun feveret ni...:)

AnAk dEneSor said...

iera pulak ske murtabak=)

mamyharraz said...

dpt jumpa yg sedap mmg akan setia beli kt situ je sebulan posa nih..nak buat sendiri mmg ke lauttt la hehehe

GreenJade said...

nyamnyam peberet ku jua...lg satu bubur sum sum..adehhh

Ilhamny.com said...

tepung pelita kat kg baru paling marbeles..try la..aku feveret kena ada murtabak..knp ntah..xlengkap rasanya tanya murtabak..hehehe

Lia said...

sedaaaapppp... tepung pelita ni lia suka makan sejuk2.

eB ezrin said...

betol, dpt hari2 pn x per ;p

Dee said...

2 hari berturut-turut mimi sahur dgn makan kuih ni je.5 sekaligus..

MaMa AiNi said...

kat sini pun harganya 2 hinggit...mama & hb suka makan..tapi dah 2 hari puasa belum pernah beli lagi..hu2x...mama nak beli ptg nanti sbb dah terliur dah !!!...

kasihredha said...

akak pun suka kuih ni :)

::NureeN:: said...

wahida.. jom

http://nureenasirellesya.blogspot.com/2011/08/kontest-menang-duit-raya.html

Rinna said...

Selalu nampak jual kat param.. tapi tak penah beli.. :)

Dilla Ady said...

alahai...kan da terliurrr....

fazilzura said...

FULAMAKKKK .. sodap tui.. thn ni tetap aku gile kan kuih cara berlauk..

azza said...

u all... tepung pelita n kuih tako sgt berbeza ye... sgt lain rase dia..

myamyza said...

perghh, petang ni harus kumencari tepung pelita lilin nih!!!

Cik Ecah said...

semalam buka pose 3 aku lantak kak...sedappp! ekekeeee

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya...anak sy dnaish suka sgt ngan kuih nie..

Mamamya said...

peberet aku ni...tp aku x reti nak buat....beli jer...

Bitt (double IS) said...

YA BETUL!!!!! SAYA SOKONG!! haahhaha

ieda said...

sgt2 suke ! :)

Yumida said...

yummy! bkn kueh takur ker.... klo lembut..bez..klo keras...x bez...