nuffnang advert

Wednesday, August 10, 2011

~WW~- bila berbuka di rumah mertua..

daging salai masak lemak cili padi + terung telunjuk

71 comments:

ratusiput said...

wah ni menantu lalu blakang pun mak mertua tak perasan...ehehe..

:: Mrs.Eady :: said...

peerrgghh..masak lemak!!!sedaaakk...

cheqna said...

kak oiii awalnya tunjuk gambo makanan...huh

Pala Maldini said...

perrghhh!! kecur liur wey!

Anum said...

memang sedap.....

NM02 said...

la jah oiii

aku baru ingat tadi mcm nak masukkan gambar masak lemak cili api masa berbuka kat banting ari tu

tapi gambar mcm tak best jek.

::FAIZ FARISH:: said...

haha komen ratusiput

Maya Mayana said...

pergh menggiurkan... ^__~

Hanis Azla said...

dah lama tak makan masak lemak yg macam ni..

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

waaaaa..nak balik kg, nak balik kg..nak suruh mak masakan mcm ni jg...

amirah said...

sedapnyaaa..tang terung tu yg sedapnya nok..maklumlah penggemar terung sejati..

::EIDA:: said...

Sedap wooooooo

~izan~ said...

tu dia.mmg WW sungguh,cuma lap air liur je hihi...

AI said...

- best nye

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

tercelur ayaq liuq cheq ngengok..

sahromnasrudin said...

ikan keli masak sambal ade??? heheheee

Sharifah Nadzarah said...

WAHIDAAAAAA!!!!
LAUK NILAH YG KITE CARIK KLU GI BAZARRR..TERINGIN SGT NAK MAKAN...POS SINI SIKIT...
JELES3...

♥ manje ♥ said...

kecur air liur... teringat nasi putih panas2 huhu... dugaan ~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..sedapnye..

missbby said...

sedapnyaa..serius kita suka masak lemak cili api..

bujal X said...

daging salai~~wow~~

Rinna said...

Suka sgt..ngan daging salai.. sedapp :)

wida said...

wahh....
untungnya ada mak mertua pndai masak..hehe

mrsharis said...

WW yang mencongkam jiwa..tk elok share gambar semata-mata nok. Lebih afdoool kalau diberi rasa kt kawan2 sedikit sorg...kuikuikui

qemaishak said...

wah kalau menu camni hari2 p umah mertua pun takpe hihi

lama gila tak makan daging salai masak camni hukhuk

khairul said...

perrghh.meleleh

Bengap punya polis .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/bengap-punya-polis.html

intan morsalin said...

sonok dapat makan lauk mak masak kan....mak mertua pon dah mcm mak sdiri gak...

whitecappuccino said...

kecur air liur!

miss Fyqa said...

wahh,masak lemak cili api..mmg terangkat.perghhh..

GreenJade said...

perghh terangkat montot aku tgk.

ni mcm menjebak aku bebuka awal ni huk huk

Lya Colours said...

fuhh terbaekkkk

Zura said...

daging salai...yum yum yum..

fazilzura said...

FUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

mama tims said...

sedap tu...ni masakan org nogori den nih..

dwaty said...

perghhhhhh.... terung telunjuk??? selalu dengar kuih tunjuk jer... heheehhe

mamyharraz said...

takde lauk lain pun takpe nih.

~ yus ~ said...

memang sedap menu ni. Hari tu balik rumah emak, pun ada masak ni masa hari sabtu.

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapppppppppppppppppppp

wardah @ fie shah said...

aku kalau buat n3 berbuka di rumah mertua, mungkin hari2 tajuk yang sama psl hampir setiap hari buka kt sana. ahahaha

[sutera kasih] said...

terung telunjuk tuuuuu hehe

slurppp...tegode iman

kasihredha said...

memang sedappppp giler masak lemak daging salai ni kan

fiza said...

Perghhhhh...terbaekk lah. Kecur nengok.

Acik Erna said...

sedapnya air tangan mak kan..

ZaNa aDieyZa said...

air tgn mak & mak mertua mestilah sedap kan..

Dee said...

sodaplah hai..

misya said...

terliur

Daddy Ziyyad said...

mak mertua kau org nogori ko? ni masakan nogori..memang sodap!!

::NureeN:: said...

perrghhhh melelh jerr tgk tgh2 ari nih..

Puan Kutu said...

sedap hingga menjilat jari..:)

redza said...

mengancam puasa huhuh

eLLy said...

Terung telunjuk tu terung yg kecik2 tu kan?

ILA HonEyBuNNy said...

sodappppnya...

mau tambah berkali2 neh kalau makan...ehhe

ajumohit said...

Sdnya Ida.... Mak mertua lalu tak sedar ni

wahida said...

daddyziyyad: ye nok, mak mertua aku org nogori...

elly: ye kak, terung kecik2 tu..sedap weh...

|| NaFiRaa || said...

perrghhh.. teliur sampai telan air liur daku..huhuhu

sW33tdARLiNG said...

umah mertua mmg terbaik...!~~~

Noriz sini... said...

ya allah sedapnyeee...

masih failed nk masak ni...huhu

eB ezrin said...

ngeh3... iman kuat nih.. yesss ;p

ieda said...

wa nie sape masak nie .. wa ke ?? salute lah dikkkk
daging salai masak lemak nieeee adehhhhh .. batai pose akak nie kannnng :)

MaMa AiNi said...

best kan makan masak lemak daging salai ni..he2x..untung mak mertua org den !!..

Citarasa Rinduan said...

tu dia.
wahida... mujur aku cuti,..
so terliur jer..

Ezy Chiaki said...

wahhhhhh
telan airliur jela..

ieja amieja said...

tgk gmbar pun dah terliur..bln pose nih lum lg merasa msk lemak daging salai, selalu beli jer klu nak mkn..nak wat sendr ..hampeh..sy sorang jer mkn daging..

ratusiput said...

carporch ratu tu...naik tembok kiri kanan penuh dengan tiles sme brg2 n termasuk upah org buat tu dlm 5k camtu...complete la tu...

wahida said...

ratusiput: ok kak, tengs...at least saya dah tau berapa bajet..tengs again...

fadhdeela said...

mak datukkk!! berbunyi perut nie kak! waaaaaaa sedapnyer teringat kat maakkk

Liza Razak said...

wahhh..sedapnya..tergugat iman :)

mummysyafie said...

marbelesss..

Teratak Hami said...

Sedapnya !!! Lebih2 lagi mertua yang masak.

rasp said...

yummylicious.....nak skittttttt je :)

Dilla Ady said...

okeh...terliur lagi..bencikkkkk