nuffnang advert

Wednesday, July 6, 2011

sweetie cheese....

selamat pagi semua, baru berkesempatan hapdet blog sbb semalam aku MC.....semput!!!

sebelum aku berangkat ke Langkawi, aku ada order satu kek ni...nama dia sweetie cheese..aku tau kek ni bila aku BW kat blog cik moon kita tu....cik moon tu cakap punyalah sedap sampai dia terbayang2...aku pun apa lagi, dgn segera lah aku email kat brader yg jual sweetie cheese ni...

ni lah sweetie cheese tu, peminat cheese mcm aku mana boleh lepaskan kek yg sedap dan penuh ngan cheese mcm ni...

anak2 aku sikit punya suka sampai duk ulang2 benda ni...percaya atau tak, tak sampai 24 jam kek ni kat tgn aku, licin kami kerjakan...dah rasa sekali nak lagi dan lagi...serius aku ckp, kek ni mmg hebat!! ala2 kek span, tapi penuh ngan cheese, dan makan pun tak muak...wahai sweetie cheese, kenapalah ko sedap sgt???

kalau korang nak order pun boleh, klik je kat sini...brader ni rambut dia kinting wooo, ckp org nogori lagi, sporting lak tu, anak pelakon lagi....ngeh ngeh...eh, aku ni duk promote kek ke promote org yg jual kek? hehehe....apapun, brader ni tak suh pun aku promote kek dia, tapi bila dah sedap sgt, aku dgn rela hati promote sweetie cheese dia ni, apa salahnya tolong menolong sesama Melayu kan....hehe...

dapat gaji bulan ni aku nak order lagi.....yeeehaaaa!!! 

75 comments:

SangRatoo said...

sodap!..den dah raso.. :)

NurulHudaResad said...

ko pon hantu cheese sejiwa ngan aku ke da?good3.....after aku kemaruk diet ni kang,aku nak gak merasa kek tu.....mmg sumpah aku jeles sampai aku rasa nak tampar ko laju2 boleh?hehhehe

sarah-najwan said...

nmpk pom menggiurkan..heheheh
makn apa lagi..mesti menghairahkan..

mamyharraz said...

memang nak kena order!
sbb sy mmg suka cheese :D

Pepel BoNda AmaNi said...

harus cuba nie....

Anonymous said...

yummyyy...lemak berkrim disukai ramai

Unknown said...

kecur air liur ai tengok kek ni tau!!

Izwa Kamaruddin said...

terus ko mgorder nyer sb en hubby ku suka kek ni!!!

Scha406 said...

brader tu org nogoghi? ok, aku suh Cik Suami psl senegeri kn....konfem dpt free! ahahaha












*perasan!

bujal X said...

*telan air liur~

Softtouch [Hanim] said...

uwaaaaa...sedapnya...nmpak sgt mnyelerakan....nnti dah cube order lah..tq wahida

SemuaTentangKita said...

W.O.W!!!!
Teringin ni beb..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wow..cheese tu X menahan..sedapnye..yummy..yummy.. ;)

AI said...

- amboiiii...da puas jenjalan, MC ye...hehe

Anonymous said...

wahhh .. nmpak pun sodap ... cair di mulut

mama aini said...

nampak sedap...he2x...nanti bolihlah mama order..mama pun suka kat kek2 ni..terutama kek `SR` tu...

ezy.fia said...

nk jgkkkkk!
sodap tu..
huhu

IMANSHAH said...

buleh wat raya ni

kurus said...

wowieeeeeeeee akak pun suke cheese dik .. ermm kalau tempah duk jauh nie leh ke dia hantar dik ?? huhuhu

attyfir said...

tengok pic pun dah nmpk shedap

wahida said...

ieda: dia boleh hantar kak...jauh mana pun dia boleh hantar...

ZSqueenbee said...

woo sedapnye..yay!! dlm pntang ni nk stat wat kek or cookies..itupon kalo littleman bg peluang mommy dia wat semua tu..hihi...

sodap!!

Unknown said...

kalau lah dekat..
lama ayu dah order..
nampak menyelerakan..

pengsan...

rasp said...

adehhhh baru je NAK pasang niat nak diet...
cam kena cancel je...
hehehehehe....

HoNeY_oK said...

Umang ai sodap eh cis kek ni. Enak dimakan bersamo anak ketuo kampung dan sepupu musuh kotat...

Sapo x ponah ghaso maksud eh x komplit la idup dio...

kasihredha said...

sedapnya...cheese nya tu yg tak tahan tu :)

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

gebunye kek ni..mmg kejap aja licin

Lydia Miza said...

semalam dah email mr curly...sedang mengidam gak nak SC sejak dr qatar lg...terliur!!!

en_me said...

sodappnyer makk.. ihiks

cikceriacorner said...

wow..akak..bestnye...nak jugak..ehheh

dwatyKNY said...

kekkkkkk... dah lama tak makan kekkkk... yummy2...

intan morsalin said...

apsal la kek ni nmpak sedap sgt wahida weiiii....

mummysyafie said...

besar sungguh dugaan blogwalking time puasa ni..huhuhu...sib baik tak meleleh..

Zura Tahir said...

kalau dpt rasa br boleh cakap sedap kak..

Fiza Rahman said...

Tgk gambar pon dah nampak kesedapannya, klo dapat makan lagi lah sedap yer kak ☺☺☺

Bley try order nih ^_^

[leily.laily] said...

mabelessss uuuu.. =)

Zana Adieyza said...

adoi, terliur zana tgk gmbr tu.. nmpk sedap sgt kak.. akk xnak belanja zana ke? hahahaha

amirah said...

mak oi cheese dia..mmng terbaek dr ladang lah..tak kedekut..haha..eee..rasa mcm nk order le sebijik

Anum said...

sedapnya..
nak order la

Ena said...

nampak sodap...

wida said...

sedapnya....yummy

eB said...

mak aikhhh... terliur eB tgk... naper nmpk sedap sgt tuh? hu2

Bunga said...

xpernah tengok kek cam ni sis..cam best jer..

wardah @ fie shah said...

sedap! kita dah rasa dah masa bday Kakal. ehehe

Unknown said...

ramai yang kata sedap..
kalau dekat saya oder dah dari dia..

nurkass said...

walahhh..
menggiurkan..berapa hinggit ni nok..peberet aku nih..makan sejuk2 sedapnya..

Dr K said...

berlingkar lingkar cheese nya!

wahida said...

nurkass: rm50...tapi berbaloi woooo, sedap nak mampus!!

Kakzakie Purvit said...

Kakak percaya mesti sedap sangat. Tapi kalau kakak nak order dari N9 nak sampai JB dah cairlah cheese tu :)

miss Fyqa said...

nampak cam sedap jerrrr. :D

myamyza said...

nampak macam sedap nak mampus je... tapi tak muak ke kak??

::FAIZ:: said...

yummy

wahida said...

myamyza: tak muak pun, sbb sedap sgt....

kayzie said...

wahhh..terliur sudah..org pun peminat cheese..tp kompem jauh nk oder ni kan?

James Alexander said...

for sure sedap ni...

ajumohit said...

Mak oiiii!!!!! Aku pon suke giler cheese ni, nmpk je dh tau sdp!!!

ORLANDO AHMAD said...

gilo apo cheese melambak

ILA HonEyBuNNy said...

memang sedap pun kan kak...

ila dah makan..kawan kasi..ehhe

chichi said...

aku pon akan order

My Little Diary said...

mak aiiii
sedapnya
aku suke cake ni....

GREENJADE said...

aiyoyooo

kalu eden..sekelipan mato lonyap dlm porot keh3

Anonymous said...

nak oder jugak! pasni mr kerinting tak menang tanganler nak jadi despatch terdiva..hehe

mr.curly said...

uhuk uhuk..tosodak sodak den..ramai tul yg ngumpat den kt sni yo..hehe

mokaseh la byk2 pn sri wahida..den xpakso buek n3 camni haa..ckupla sekadar dipinggiran henpon(maksud ehh msg2 mo den yo la) hikhik..

pembotolan, den bkn nyo duk N9 n bkn nyo org N9..laling den yo org sinunnn..(den org sepanyol daerah kg pandan)..hahaha

1laie, mano yg duk jauh2 tu, siap2 kan la kurier sovis sndri n sumo tu atas tanggungan sndri gak yo,tq2..

Unknown said...

Nampak pun sedap tu wahida...:)

myamyza said...

kak, jom join ni..

http://akukeranikedaimotor.blogspot.com/2011/07/ga-my-little-secret-fisher-price.html

maya amir said...

serious??? oh my.. ni yang ngidam sangat dah ni...

NzA said...

TGK GAMBO DH TAU BETAPA NIKMAT N LAZATNYA KEK TU....KENAPA LA WAHIDA XPOS KT SINI SEBIJI DUA...WAKAKA.....

along said...

ko...bab makan memang hebat......ai like.......:)

ejaMaria said...

hehehe... ni entry nak ganggu gugat diet nih... ;p

Cik Ecah said...

makk aihhhh sodapppnyer

[sutera kasih] said...

kat sini pun femes kek tu..sedap sangat kan kak!!hehe

Mama Gee said...

adusss tgk pun tau mcm sedap.......terlioonyaaaaaaaa..

Sizzling Suzai said...

Woohhhhhhhhhhhhhh....mmg menelan air liur melihatnyer..kak bg la sket xbeik tau buang org terliur =P

Anum said...

hi beb
jgn lupa join. aku dah tag ko
http://satanicsoap.blogspot.com/2011/07/1st-give-away-lucky-draw-dsweetchoc.html

azza said...

kak ida..ko oder utk aku n htr blk kmpg blh x? nnt aku byr la..xpun klu emy blk pun pas kt dia.. xkan aku oder nak suruh htr pos kot?