nuffnang advert

Tuesday, June 7, 2011

errrrr???

selamat petang semua....
ni kalau Dato' Fadzilah Kamsah nampak ni, marah dia ni...hehe....

eh jap... ni kat Melaka Wonderland ni...hehe...


p/s: bila ntah nak merasa pegi Bukit Gambang themepark tu ntah...


sumber: kak Dee ( thanks dear! )

56 comments:

nurkass said...

subhanallah..
fesyen apo tu..
fire..!!

Jo Qusary said...

err... pesen baju mandi baru ye...

NM02 said...

azhari tengok ni..... tekatup la mata dia sebelah lagi... hahahahahaha

hani@debumelukut said...

bukak jer tudung tu senang malaikat nak bagi markah...

Papa Mifz said...

muahaha...kawak la pulak....kalo yer nak pakai suar pendek bukak la tudung tu kak oi....

♥Mrs.Eady♥ said...

kohkohkohkoh...tersedak tgk gmbr nih!!!hahahaahhaa....haduiii....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

adeii..klu ye pun..bukalah tudung tu sekali..x nk buka atas..tp terbuka kat bwh..adeii..fesyen apakah..

Ayuraza said...

fesyen ke tuh??hehe :P

kalo mandi pantai lipat seluar sikit ada la..heheheheh :P

bonda dadif aka akish said...

tu la namenye pompuan sengal...buduhs tahap cipan!bajek nak katop kaple..skali kaki nampak...

Cik Ezy said...

muahaha.. lawak la pompuan ni..
xsdar kot die pkai suar pndek..

aDieyZa said...

terus tercalar imej wanita bertudung..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

haah, sokong adieyza..
wat jatuh imej aje..
haishhhh.. ;-/

ZSqueenbee said...

bukak jela haih tudung ko tu..watpe nk kai..kai tudung ni mmg kne ready luar dlm kan..am i ready??hihi

ArELeEz said...

free hair terus jerlah dr pakai camtu..! len la klu pool tu abah dia punye! buleh la nak m'peraga pelbagai fesyen! hadoiyaii!

ieda said...

adehhhh rosak .. rosak ... huhuhuh sedih akak tgk huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ilhamny.com said...

xtau nak ckp pe..cuma nak ckp AIK..??????

kasihredha said...

fuhhhh

chichi said...

selalu pakai tudung..nak bukak rasa mcm tak biasa...tu yg jadi gitu..rasanye laa...

MaMa AiNi said...

macam2 fesyen terkini..hu..hu !! bukan dato` fadzilah kamsah je yg marah..org lain pun akan ter mengumpat sama..he 2x...

bunga said...

bunga pun marah ni..ehee

wida said...

Ayo..cam ni pon ada ker

jeBateja said...

ahakz....jgn kan dato....den pun leh hangin.....ahakz


Weehhh...mouse tu adik den kata dah tak de...masa promosi ari tu jerk....sowyyyy...

aLyNnZ said...

alamak aii..saper kah gerangan empunyer bdn nie..

Kakzakie said...

Banyak swimming suit busana muslimah dijual sekarang tau...

Muslimah Kota Cinta said...

baik x yah pakai tudung...entah hape2 la fesyen ni hehe

baincardin said...

uikhs!!! fesyen trbaru tu....^_^'

Mamamya said...

apa perasaan org ni masa pakai cenggini yerk...x kan x blh nak pikiaq!!!

Just Call Me Bitt said...

alamakkkkkkkkkkkkkkk

NzA said...

agaknya pompuan tu trsalah potong rambut kot....

myamyza said...

hmmm.. baik tak payah pakai tudung kalau cenggitu kekdahnye..

Gieyana said...

hahahaha..kelakar! sek bek x pakai bikini then bertudung..fesyen tbaru kot nie?kekeke

redza said...

kehkehkeh

Yan said...

kepala dia botak kot..hee

GreenJade said...

ghosakkkk uhuhuhu

James Alexander said...

style la akak dlm gambar tu.... kehkehkeh...

JARI TERBARAI said...

halal+haram=halam

Cik Ecah said...

huyyoooo terkojut den...
huhuhuhu

mummysyafie said...

astaga, terbeliak mata mengantuk tengok pic ni. baik toksah bertudung terus kak. aku yang tak pakai tudung ni pun segan nak mandi pakai seluar pendek.

eh..eh..jap..jap..ni pesyen baru kot wahida. cer check..cer check..

Cik Ezy said...

akk..
akk dh menang,,
tgok cni..

http://lemonribena.blogspot.com/2011/06/mereka-yang-bertuah-adalah.html

Zura said...

hahaha..sy pnah nmpak the real nye kak..mmg nk gelak..

MULAN said...

kus semangat.... gitu ghopenyer..

kalo gi gambang waterpark, naik sikit ke kerteh la...

Kamariah Awang said...

Hahaha.. sepatutnya dia masuk dalam lagi kedalam air baru snap! Baru tak nampak seluar pendeknya tu!! Hihihi..

Softtouch [Hanim] said...

adui....spechless i...

sy pun sama ntah bila nk pg gambang tu..

gedek! said...

budak tu keliru!

menusuk hati said...

sekali imbas macam tengah garu ***t*t

maya amir said...

ya ampunnnn...baik xyah pakai tudung

eB ezrin said...

silap ker terluper tuh? adei

sW33tdARLiNG said...

macam2 ler orang ni semua

fazilzura said...

wakakaka lawakk

qemaishak said...

astagfirullah..nape la tak fikir dulu sebelum pakai camni ek??

Dee said...

hehehe..akak just forwardkan email..

~♥ iella ♥~ said...

hahaha..lawak la...tak kan dia tak leh fikir masa dia berpakaian cmtue....???!!!


salam kenal,
http://fadthnwan.blogspot.com/

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

erkkkk...... astaghfirullah al azim... kalo laa moon jumpa org camnie.. mau..kena sekeh kepala dia tu..haha

InaAchik said...

ya ampon... wujud jugak manusia cenggini?! saya rasa meybe dia pakai tudung tu sebab dia botak. tak pon sebab rambut dia cam mop!

mrsharis said...

buruk betul rupanya.
Aku dah g dah beb Bkt Gambang tu. Masa aku g tu giler ramai org. (Baru teringat tak buat pun entry pasal nih) Awal tahun kalau tk silap aku..cam biasa, aku tk main 1 apa pun sebab ada bby. Mencik!!

Dwayne said...

I think everyone must read this.
ground rent | The Dalles Oregon | lesbian websites