nuffnang advert

Tuesday, February 22, 2011

ce cite sikit...

selamat petang semua...
sumber email kembali lagi...hehehe...

ce citer sikit pasal gambar ni...aku konpius neh...

anyone can explain this picture? wah...speaking london jap...ekekekek...


p/s: dr malam tadi sampai sekarang ni ada org sms salah kat aku...benci tau!! ko salah nombor lah!! ckp je la ko nak ngorat aku!! huh!!


sumber: email

37 comments:

wida said...

ada org nak ngorat sis?wah..peminat misteri kot

Zareda Norman said...

waduhh.. nak gelak dulu sebelum citer bleh???

Daddy Ziyyad said...

gilaklah ...berat tu nak angkat mamat negro yg mencangkung dlm besen tu...

Sabihah said...

hehehe...agak2 nye knape laa die agkat kawan die tu...^_^

ada org ngorat?means, saham tinggi lg laa tu ;p

Joy said...

semepena pesta apa tu..

amirah said...

hepi giler mamat ni kena junjung..senyum lebor gile.jatuh kang...

wah..ada secret admirer la...fewitt

nurkass said...

uihhh..
i pun conpius nih..

ngorat??? jeles..jeles..

bonda dadif aka akish said...

ahaha...tetibe aku pon poning la wahida..=)

atty's said...

nampak mcm takde kaki mcm ada buahdada je

kty smlm pun ada org salah no kol.
paling mencik ..org dah kata salah no.sibuk gak tanya nama kita.udah kty cakap saya ct nurhaliza..amik ko

~ yus ~ said...

ada peminat misteri ye wahida?

Gambar tu dia pandai akrobatik kot. Orang yg atas tu.

wahida said...

atty: kak, akak ni lawak la...hahaha!! pas ni saya nak ckp saya tiz zaqyah la...hahaha!!!

NM02 said...

ala... kau saje nak soh shidi gundah gulana bila kau cakap ada org salah no msg kat kau... hehehe

Dee said...

dia bersila dlm dulang tu kot..kemain happy ar..wah..ko ada SA eh..dasat..

sekamar rindu said...

salam..

wah...untungnya ada nak ngorat..:))))

sarah-najwan said...

pic nk gmbrkan dia hebat junjung kwn dia dlm besen..then yg dlm besen tu hebat gak dlm meliuk lintukkan badan..hehee

ignore je yg sms tu..jgn dilayan..bahaya..

specky gurlz said...

hahaha..akak ade secret admire la famous seyyy..

Hanis Azla said...

gambar tu nak citer mamat tu berkepala besi kot.. he..he..

kayzie said...

takot tgk gambo nih..erk

white rose said...

susah nak ungaikan ape mende gambar tuh...

dah nmpk mcm peta lembu...

miahahaha...



peeewwwiiittt...nak ngorat akak jugak lah...

eLLy said...

fuyoo ade org nak ngorat ko... caya la

Amy Syaquena said...

waduh2 ada peminat misteri ye..pesta apa tu haha..

Myra Jay said...

Dia buat2 tersalah nombor la tu..

Gambaq tu unik la kak :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ya ampun mimpi ngeri aku malam nie beb...

ummiarissa said...

anak akak kata dia berlutut dalam tu(maksudnya lutut tu dilipat)...kan nampak menonjol je kedepan tu...

~ yus ~ said...

Salam Wahida.

Akak tag Wahida join GA lagi...hihi. Boleh kan?

Sila lihat di

http://yusgca.blogspot.com/2011/02/my-rempeyek-giveaway.html

hysman said...

ntah2 mamat yg kena junjung tu kot org yg sms akak.. waduh2..gawat sih...
heheh

khairul hisyam said...

sudah ku katakan, mustahil itu wujud

Ermayum said...

hmm mata kaki dia ek

Cik Ezy said...

senyuman nye menawan..
agaga

Puan Besar Shag Yahaya said...

Dia cacat anggota badan kot? haha. Sesuka je cop org OKU :P

Wahh~ Ada orang ngorat. Reject je sayam. Tak ada beran tu ngorat dalam tepon ;D

Cik Ina minat Do do Cheng said...

negro tak berat ke ko angkat negro tu. ko jangan baby, tahu dik suami ko mahu hangin satu badan.kwang kwang kwang.

HonEyBuNNy said...

adehhh...xfaham juga gambar neh..heheh

udin said...

huish! rasa2 mamat kat ats tu oku kot..

NzA said...

confius gak...tang mana badan lelaki tu ek????

Mamamya said...

plastik man kot ni...badan blh lipat2...ngeeeee

mrsharis said...

yang terpampang depan muka dia tu la MONTOT dia..kaki dia atas bahu,kebelakang. Betul tak jawapan aku nih??

btw, ko cakap jer "hello..ni kedai buat batu nisan,nak tempah nisan ke? or nak tempah maut?"

wahida said...

mrsharis: aku baca jwpn ko neh lg aku konfius...ekekekek...