nuffnang advert

Wednesday, July 14, 2010

Theraphy Zone

hari ahad lepas aku n my hubby bawak abg berurut kat Maju Junction..bukan berurut badan, cuma urut kaki utk melegakan tonsil abg..urutan ni dilakukan oleh org2 buta..tmptnya pun kecik aje..asalnya aku x tau pulak yg refleksologi ni boleh jugak rawat tonsil..thanks a lot to my friend, liya yg buat en3 pasal Theraphy Zone ni..jika sebelum ni anak dia bernafas melalui mulut, tapi lepas urut kat sini anak dia dah boleh tido lena nafas pakai hidung...anyway tonsil abg x lah teruk mana, tapi kata doktor kalau x dirawat boleh jadi makin teruk dan seterusnya kena operate..hiiishhh..nauzubillah..so, kita cuba usaha dulu cara ni dan seterusnya tawakal..mudah2an abg boleh baik terus...


aku ada sertakan no. tel kalau2 korang plan nak gi sana..kena booking dulu coz ramai yg nak mendapatkan khidmat kak jah ni...

kak jah tgh urut abg...orgnya baik, mesra dan peramah..

tgk tu abg dok layan urutan dari kak jah...kak jah ckp utk rawat tonsil kena byk mkn aiskrim, kalau buat susu pun better bagi susu sejuk yg dpd peti ais punyer..senang ckp bagi benda2 sejuk lah sbb kalau bg makanan atau minuman panas, tonsil akan makin membengkak...abg bila dgr kena mkn aiskrim..suka lah dia...


adik yg bosan menunggu abg berurut..

balik tu terus kiteorg beli aiskrim..mmg kesukaan abg...
kalau korang ingat n3 aku pasal abg allergic seafood yg membawa kpd mata dia merah, tonsil ni adalah salah satu punca dia..hmmm...sedih bila kenangkan abg byk tanggung penyakit..

nnt ahad ni ada appointment lagi ngan kak jah..sesi urutan pukul 6.00 ptg - 7.00 ptg..mudah2an abg akn baik terus dari tonsil ni...

p/s: mek na, cepat pergi sini sebelum kau di operate....

4 comments:

Dee said...

oh..dh pegi ye..dee ingat nk pegi gak..sbb dee kena asma balik..

sis..kalo tonsil..seelok-eloknya..aiskrim mcm mcd tu..dia soft..x kasar pada tekak..sekali sekala bg dia aiskrim mcd tu ye..yg aiskrim ikea tu pun bole..

my-niezzareena said...

jah... idop kau mmg dikelilingi org2 yg nama jah kan. hakhakhak...

kau jgn sebut operate jah... ngilu ketiak aku

okeh, nnt aku citer kat hubby aku, ajak dia p try urut kat situ. urut satu badan ada sekali tak.. ahaksss... kau tau la aku, ketageh berurut ni

nieda said...

mudah-mudahan abg kembali baik..sukalah tu dpt mkn ais krim..

wahida said...

dee: dee nak kene asma? cepat2 pegi sana tau! anyway thanks for ur advise dee...

mek na: aku suruh ko urut kaki bukan satu badan...ko gitu lah jah!!

nieda: time kasih atas doa nieda...i really appreciated it..