nuffnang advert

Monday, June 7, 2010

wedding sha n adris

pada hari Sabtu bersamaan 05/06/10 telah berlangsungnye majlis perkahwinan ofismate aku iaitu Shazana n Adris..majlis yg meriah tapi aku sampai lewt ckit lebih kurang kul 2 lebih, so aku x dpt tgk pengantin bersanding di atas pelamin..aku sampai diorang tgh mkn beradab..ni beberapa keping gambar yg sempat aku amek...


teringat zaman bersanding dulu...suap menyuap..best best..


aku pakai ala-ala pink utk memenuhi permintaan Sha..

ni pulak pengapit pengantin yang gila2 bakal bernikah tahun depan..aku tunggu 4 april ye yan..





p/s: semoga Sha n Adris berbahagia selamanya dan melayari alam rumahtangga dengan penuh sabar dan saling bertolak ansur..semoga pasangan ini murah rezeki sentiasa dan dilindungi olehNYA..amin....

5 comments:

izyan al-za'im said...

pengapit 2 lagi over taw! hehe

wahida said...

yan: mmg pun!! ko gitu lah...hehehe

sha a.s said...

tqvm sudi dtg misi aku tu n atas doa2 ko utk kami....

wahida said...

meriah kenduri ko sha..ko pun cantik..

sha a.s said...

alhamdulillah. ramai yg ckp misi aku meriah. aku syukur sgt2. tq beb