nuffnang advert

Monday, May 24, 2010

Ku Ada Kamu

Bestnyer dengar lagu baru Adira AF8 Sabtu lepas..walaupun aku bukanlah peminat dia, tapi lirik lagu ni aku suka sgt dan aku tujukan lagu yg penuh bermakna ni utk insan yg paling aku sayang, insan yg sentiasa berada di sisi aku walau susah senang, insan yg mengajar aku erti kehidupan, MY HUBBY....

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan,

Kau suluhkan sinar petunjuk,

Di kala ku kesedihan,kau ukirkan senyuman,

Dengan penuh sabar memujuk,

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh.

Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,

Andai hari esok dunia gelora,

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Di kala aku tak pasti,

Kau tampil dengan berani,

Membimbing agar lebih yakin,

Dan bila hidup penuh soalan,

Kau berikan jawapan,

Melengkap semua kekurangan...

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh,

Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,

Andai hari esok dunia gelora,

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.

Tidak mungkin diri ini mampu,

Hidup tanpa doronganmu,

Andai hari esok langit akan runtuh,

Tabahlah menjunjung bersamaku,

Andai hari esok dunia gelora,

Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu.


To my beloved husband, MY HUBBY...u always in my heart, sayang!!


3 comments:

Pai the Mrs Razif said...

Huhu... kita xder astro la wak. :(
cian kiter dah lama x nengok af.
tu la, tengok lirik dia cam penuh makna kan.
kita pun nak tuju lirik lagu tu utk hubby kita gak ar.... leh?
Hehehe...... ;p

wahida said...

lirik ni best kan? ape salahnye nak tuju pd ur hubby..nnt mesti dia rase best..

Dee said...

napa wahida xleh follow eh..so far ok je..tgu template abis download dulu ye..dia kt atas sekali sebelah kanan..sebelah profile..

lagu ni best gak kan..