nuffnang advert

Thursday, November 29, 2018

headphone katak pulak, yeayyyyy!!

Assalamualaikum semua...

sambung lagi hadiah birthday i dapat...hahaha...
birthday treat kali ni i bukan je dapat makan yang sedap2,
i dapat jugak hadiah best dari kawan baik i sorang ni, mek jah

mek jah pas hadiah ni kat ofis boy kitaorg..
cissss, bukan dia nak hantar sendiri kat i..
dasar pemalas nak jalan dari tingkat 8 ke 16...
eleh, bukan kena naik tangga pun...
dah la bagi hadiah ni pun lambat...
birthday i bulan 9 tau,
bulan 10 baru dapat hadiahhh...grrrrrr...

matilanak....
dah dapat hadiah pun condemn member lagi...
dasar tak reti bersyukur...muahahaha...

wahhhhh...sekali bukak present,
i dapat headphone katak la....
terus rasa nak nangis...
sumpah aku suka giler headphone ni jahhhh...
comel sangatttt...

 eiii gerammm comelll...

lunch hour takde buat apa i layan movie...
dan rasmikan terus headphone ni...

terus i feeling comel giler pakai headphone ni...muahahaha...
eiii bodo tau henfon i ni, flawless lain mcm...x suka ahhhh...

tq jah sayangggg...
headphone ni dah jadi salah satu barangan kesayangan aku tau...
aku appreciated sangat2...
love u muah muah...


i kalau sayang barang,
tak kira la barang tu mahal ke murah,
mmg i jaga sehabis baik...
nak pulak kalau orang2 kesayangan i yang bagi...
orang lain sentuh pun i tak bagi tau...huhu...

11 comments:

NM03 said...

olololooo... cerita ni ngupanya.. hahaha...

sama2.. walo lambat asal igt. kannn

mmg malas nak jln jah, aku skang jadi pemalu. nnt lalu 16 semua pandang aku acanner... hahaha

wei, hepi aku kau suker hadiah telinga katak tu. jenuh aku gaduh ngan along nak pilih katun ape tao. hahaha


dear anies said...

agaknya kalau dapat headphone Dr.Dre entah mcm mn laa 'watak' wahida time dpt tu ya? hahahahaah mau melompat smpi ke bumbung

norhidana said...

mmg comei.. secomei org yg dpt hadiah n org yg beri hadiah

Suria Amanda said...

Haah la comel giler...kat mana si jah beli erk?mcm minat plak

cahayahidupku.blogspot.my said...

Comey nya head phone Tu Wa..
Sama comey dgn sipemakai..😍

Wan Syahida said...

comelnya katak tu... selamat hari lahir

wahida said...

amanda suria: aku pun tak tahu dia beli mana...huhuhu..

Mulan said...

Comel comel mmg comel sgt..
Happy Birthday lagi sekali.. Moga sentiasa sihat, dimurahkan rezeki, dilindungi & dirahmati Allah

Happy & healthy always adik manis

Ann Ishak said...

mesti sound base hebat ni, ada extra :D

izzi said...

Nice post, keep it up.
Hope you are well in the current situation.
direct mercury analyzer
fish mercury

meagan maxson said...

Very nice bloog you have here