nuffnang advert

Thursday, April 25, 2013

mati tergantung

Assalamualaikum semua....

mcm belum mati, tapi sebenarnya dah mati...mati tergantung...elok je tergantung kat dinding meja makan aku..huhu..geli.
kat rumah kami tu banyak cicak...paling stress taik dia banyak area tangga. huh. nyampah.
korang ada cara/petua nak halau cicak?

33 comments:

Fiza Rahman said...

Geli aku nengok. Kat umah tu pon dah mula ada cicak...tak suka tau.

Lya Colours said...

semalam jumpa cicak mati dalam baldi air. euwwww

Nurzakiah Hanum said...

geliiiiiiiiiiii

Mama Vogue said...

Eiii!! geli tau! Yang mamavogue tau, cicak benci KAYU MANIS. So bersepah ler kulit kayu manis tu dalam cabinet dan drawer..hihihi.

Cuma yg melekat kat dinding ni yang payah skit..huu

mama3heroo said...

ini namanya mati beragan kata org dlu2..ngee..gelilah..xde petua la kak..cer gugel

NM02 said...

sumpah aku geli!!!

Rapunzeel Cikilolo said...

aiyoo...

beli ridsect cicak...

aku geli

4feet8 said...

cicak ni byk nyawa mcm kucing juga ke..? hihi

Kakzakie said...

Eeee... kakak pun geli juga. Petua pulak kakak pun tak tahu.

eima said...

bela kucing domestik ...kucing domestic suka mkn cicak kirenye cam mknan kegemaran la

Amanda Suria said...

XDE PETUA LA NOK..GELI PLAK AKU TGOK..

atty's said...

hahahhaa..ingat siapa lah mati tergantung..rupanya si cicak

Rasp said...

cepat cepat scroll ke bawah sbb geli tengok...
rumah akak pun banyak gak....
geram je tengok t**k2 dia sepah sepah....

ArELeEz said...

abg ipar penah beli pistol cicak. asal ade cicak je, kite tembak la. dia beli pistol tu kat philippines nun.. m'cicit cicak larik bile kene tembak! holloh3.. kesian pulok!

Khai♥Rin : anies said...

sy x pasti la..ni petua mak cik sy...try letak daun pandan + dgn akarnya skali..msk kn dlm pasu..isi air..tkr setiap mggu

Ratu Hatiku said...

OMG!!!! Paling takut dgn cicak... eeeeeeee geli....

Fieda Zan said...

saya pun menci cicak

Sue-Rya Qistina said...

hohoho..mmg geli geleman dibuatnye!

Rai Ourkizuna said...

mak aih..kes mati bunuh diri ke apa.. sakit jantung masa tengah manjat eh? haha..

Dee said...

euwww..ini adalah binatang yg aku paling geli...kalau lipas aku ok lagi..hehehe..suruh je anak2 kau jentik ngan getah tu..hehehe..

Nisah Idham said...

huhu cumel pulak si cicAK TU ye.
mcm FM pulak ngeh ngeh

lizz said...

eiii geli terbayang ngan ekor cicak biler tercabut tergedik2 tu...

Qhaifa Nur said...

geli dengan cicak..
kalau kat umah lestik saja dengan getah...

♥ dak pink said...

Erkkkkk, kombang tokak den!

Nafira usof said...

geli wehhh!!!

hebat betol cicak tuh.. mati pon tangan masih melekat lagi~ hahaah

:: Mrs.Eady :: said...

euwww...geli!!

akubiomed said...

Siapa yang tolong ke bumi si cicak ini?

Cho Zila said...

cicak kalau kat kampung tak leh tahan.. tapi rumah kampung okler besar tak rasa kehadiran dia..kalau rumah kat sini alahai...

wahida said...

akubiomed: buang tong sampah je terus...hahaha...

~MommyAida~ said...

alahai..setianya dia dengan dinding tuu..setia smpai hujung nyawa..kakakakak

Kesuma Angsana said...

hehehe ingat apa tadi

Amanina said...

tak penah tgk cicak mati.. paling geli tgk ekor putus

Cik Yatt said...

gelinye kaaaaakkkk