nuffnang advert

Monday, April 8, 2013

apa2 aje lah...

Assalamualaikum semua...
punya azab malas nak pegi keje pagi ni...adoi la...gara2 ABPBH mlm tadi, saya tidur lambat...
saya suka kalau Johan menang kategori Artis Komedi Lelaki Popular tu...tak tau kenapa Zizan punya lawak saya kurang suka...bukan tak suka, biasa2 jer...best lagi Johan....peminat Zizan sila jgn marah saya, ini pendapat peribadi saya shj...eheh...
yg penting Nabila Huda menang....i like...x kisah la org duk caci dia ke apa, saya tetap suka lakonan dia...ada jiwa...

ini breakfast saya...dah beli, tapi mcm x lalu pulak nak mkn...huhu...gara2 Cik Ta pakai skirt pendek mlm tadi kah? hahaha....

39 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak lalu meh bg yui..haha

Aisy Nasiha said...

Me too. Suka Johan menang.. Tapi rasa seronok sebab lagu semalam semua menarik dan sesuai..

Nurulhuda Abdul Latip said...

kau makan cam gitu je kah? Aku siap leh tido2 lagi malam tadi.

fazilzura said...

heheheh .. \

pereka fesyn dia x cukup kain part depan

wahida said...

nurulhuda: ye nok, mkn begini shj...hari ni nak start diet, setelah minggu lepas terbabas mkn nasik....hahaha...

♥ dak pink said...

Ko mkn apa tu nok? Paru dengan?

Ummiarissa Mahdi said...

saya tak dapat tengok APBH...dengar kat radio..itupun tak habis..terus tidur...yang penting apa yang anda makan tu,kesukaan saya tu...sedapnya...

wahida said...

dak pink: telur mata kicap....bersama hirisan bawang... :)

nens cellection said...

x abes tgk pon..cuma th sape artis paling popular menang..hehe

lieyalatif said...

Pesen retis mmg mcm2 malam td...tp tu laa aku tgk sampai pukul 10 je...selebih tu aku tgk dlm mimpi hahahahahaha....

Sedap nampak bekpes ko...aku puase ni...terliur tgk!

JunAina said...

Skirt pendek depan labuh belakang...ekekeee...

Semalam tertido awal, terlepas anugerah...

Nafisa81 said...

artis muda belia dtg dgn pakaian sopan...yg dah berusia pulak pakai tak cukup kain.

akubiomed said...

Kalau ratah bagitu sahaja pun okay. Mengenai penampilan artis wanita membuatkan garu kepala apa motif sebenarnya. Bagi artis lelaki trend seluar senteng.

Jue a.k.a Ibu 2F said...

aku pun lagi suka lawak zizin berbanding johan..tapi semlm semua seksi2 sakit hati tengokknya

Nurzakiah Hanum said...

nampak sedap

Amanda Suria said...

x lalu?pelik ni...hehehe...x kan monday blues sampai berjangkit ngan selera..

ieja amieja said...

hurmm..akk x dpt tgk APBH..tgk2 sambil lalu je..pas tu dah penat terus Zzzz..

Rasp said...

hahahhahahaha mungkin kot...
cer kalo dia pakai jubah...
confirm tak cukup tu makanan tu hahahahahahahaha.....

Dee said...

walau agak serabut tapi tetap enjoy..dh mcm karaoke je kt umah..

suka dgn lakonan Abil..Johan sgt best buat parodi..hahaha..

sudipVSsenduk said...

ko hilang selera tapi cikgu Henry Middleton kenyang duduk sebelah Cik Ta... tak gitu? :P

amirah said...

sama laaaa..ngeri woo tgk skirt cik ta tuuu...

Rapunzeel Cikilolo said...

aku pun minat dengan lakonan nabila huda.

she deserve it

:)

inazamri said...

tertido layan ABPBH mlm td.lauk tu sedap

ieda immi said...

ahahah akk x tgk ..
sib baik x tgk , kalau tidak x lalu nengokkan ko makan nie ekekek
sbb teringatkan statement last ko pasal cik ta muhahhaha

aLyNnZ said...

meriahnyer breakfast..nyummy..tak lalu nk mkn jgn2 dh masuk angin ker?

erm..alynn suka gandingan johan n zizan..tp maybe saham zizan tinggi lagi kot bujang kann hihi..

bukan krn cik ta pakai skirt pendek tp sbb cik ta dok sblh zain..opppss..haha

lizz said...

haha sampai tak lalu makan..teringat che ta libas dress dier tu ek...nak termuntah kan...hehe

eima said...

tak brape layan ... tp aku pening hari ni smlm layan cite tv2 sampai kul 1 pagi ...

HeNRieTTa JoSe said...

paru goreng,....yummy....tpi xleh mam selalu....

Kesuma Angsana said...

hehehe samalh kita lebih suka kalau johan mng !

Kakzakie said...

Kalau dekat kakak boleh tolong makankan sebab kakak tak puasa hari ini.

Eye_nee said...

Tak tgk pun ABPBH mlm td...sedapnya paru goreng....

Nafira usof said...

sedap tuh!

My Anis pon komplen pasal skirt pendek cik ta tuh.. dia tanya apsal kain dia pendek kat depan mama? belakang panjang..
Mamanye jawab.. Kain dia koyak! muahahahaha

~MommyAida~ said...

tgk Half je smlm..pennagan Anak dah ajak tido awl2 pulak..sadih tak dpaat tgk cik ta pkai skirt pendek..**ehh..hihihihi

JaSSNaNi said...

perghhh... diet ke ni? sedapnya paru..

Lya Colours said...

tak tgk habis pon abp malam tadi. bosan gila. tidoq awal jawabnya

Khai♥Rin : anies said...

apa kebendanya sebelah paru tu? telur goreng kicap ke?mmm x layan ABPBH sbb da zzzz awal...

p/s yap, sy skt perut giler ms tu..mcm nk pengsan!

GreenJade said...

ade related gamaknya selera ko dgn kak Ta..harus aku gi kuliah kan kak Ta jap ni.biasa dia.haippp

thn ni lyn kt redio ja smbil drive all the long..nympah jek dgn sound system yg ntah apa2

Hazmin Hamudin said...

Sokong.. Minat lagi lawak johan daripada zizan tu.. Dengar dia gelakpun dah lawak..

Tihara said...

akak tk tengok lansung abpbh sbb seket pendek2 tu lah..tiheheh