nuffnang advert

Tuesday, January 22, 2013

penangan blog...

Assalamualaikum semua....
semlm agak bz...tapi ada 2-3 blog yg sempat aku singgah...tersinggah kat blog chik att...dia tayang mee hailam...dah la semlm mak jemah puasa kan...punyalah tahap gaban aku terliur....cisssss...

masa balik keje, hubby tanya nak mkn apa bukak puasa nnt? aku terus jawab tak yah fikir2 lagi dah...terus jwb mee hailam!!



itulah penangan blog...kuasa blog bikin menggoncang iman di dada...hahaha...

39 comments:

Anum said...

nyum2
lama x makan mee hailam
tetiba teringin :)

Nurulhuda Abdul Latip said...

aiyooo nengok ko nyer blog ni pun aku dah nak terjangkit dah, ada kang petang aku makan mi hailam gak kan...

N i e Z a said...

hahahaha..betul3x..bile post2 pasal mkanan sdp2 mmg betul2 leh goncang iman..

mesti nak gi pekena jg..hehehhe

Kakzakie said...

So semalam berbukalah mee hailam.
Memang betul kadang kerana blog kita mengidam nak dapatkan makanan tu.

NM02 said...

heeh... dasar sehati sejiwa kita ni... sama2 n3 pasal mee plak. hehehe

nak roti nak roti nak roti!!!!!!!!

diana said...

kalau mee2 ni saya pun terliur..:)

Ibu Lala said...

Hamboi sedapnye. Wiken nanti boleh buat nih...asyik nasik je jemu mak..

Fiza Rahman said...

Klo dah puasa memang mcm tu. Tahap terliur tgk makan tu lain macam ☺☺

Terliur sudah ☺☺

♥ dak pink said...

Baru ko tahu apa yg kami rasa Wahida bila mai blog ang tengok makanan mu.
Haha.

Best kan rasa dia? ;p

Fieda Rafli said...

ni ada berjangkit kt kitaorg plk ni...kitaorg kalau dtg sini meleleh2 air liur tau bila tgk gambor2 mknan puan wahida...hahaha

adarnadzmie said...

akak pun teringinnn...hehe

Ratu Hatiku said...

nmpk sedap jerk...da lama x pekena mee hailam :p

GreenJade said...

aduiii lapau ni..aku pung terliur..cehsss :p

norhidana miswan said...

msk sndiri ke mkn kt kedai kak? aku pun lama tak lyn mee hailam nih...sedapnyer

wahida said...

norhidana: mkn kat kedai nok...tak kuasa mak jemah nak masak...hahaha...

Rai Ourkizuna said...

okay..skang aku da terliur..hahaha

Daddy Ziyyad said...

Mee hailam ni kalau org tak geti buat, aku tak suka..rasa macam makan mee kicap aja nok...haha

Dee said...

sedapnya..dulu aku suka mkn mee hailam kat pasar seksyen 14 pj..aku rasa abg yg masak tu dh jampi lah..hari2 tau makan..hahaha..kedai tu mmg kedai org bujang seantero seksyen 14...hahaha..

-Sara- said...

hahahha, kita yg tgk ni pn tergoncang weh!

Munnafendy said...

disebabkan blog jgk lah org mengandung mcm sy ni jd mmengidam macam2!

AnneRaini said...

betul2. aku kalau tgk blog org lain mulalah tekka teringin sama..hehe

Qhaifa Nur said...

memang hebat penangan blog ni...
sedapnya buka posa makan mee hailam..

Rasp said...

setuju sgt2....
kuasa blog ni kkdg tak leh nak say no lah.....

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg mgoda sggh!

HeNRieTTa JoSe said...

yummy....puasa mmg lew syok tgk picta makanan...ekekeke...

Azian Elias said...

aduiii..mek jah tayang mee udang.. u lak mee hailam..lapo je nya ni hahh..

ros_reeza said...

mee hailam memang sedap :)

Chik Att said...

hahahah berjangkittt ...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ohhh.. bestnyer!!!

:: Mrs.Eady :: said...

perrgghh!!!

fazilzura said...

rs cm mangkuk tu nk kuor dr pc ku weh

Puan Mimi said...

hehe betul tu, pantang nampak blog orang tayang makanan sedap, kita pun terus jadi teringin kan?

salam kenal..

Ema Blog said...

hahaha..kuat betul penangan mee dr blog yer

Zana Adieyza said...

penangan blog mmg kuat!!!

Rinna said...

Sedap tuh meehailam.. :)

Amanda Suria said...

oh tidakkkkk....lapau lagi...

Has said...

sedap nye...rs nye mcm bertahun dah x mkn mee hailam :)

mama said...

sejak lemau & lembam ni mama dah lama tak masak mee hailam ..tetiba terliur pulak nengoknya.. ;)

akubiomed said...

Fuh Mee Hailam. :-)