nuffnang advert

Thursday, August 16, 2012

cubit adik!!

Assalamualaikum semua...
jom layan gambar si adik yg bengang kena cubit pipi...hehe...

 kami mak pak dia mmg suka cubit pipi dia walau dia tak tembam mana....sbb dia ni keletah sgt, suka mengajuk org ckp, kita marah, dia buat lawak, kan dah kena cubit,
mula2 kena cubit pipi, dia redha....

kali kedua kena cubit terus buat muka bengang....hahaha...



pic taken by abang,
vavavava....abg dah pandai pegang kamera besar tu la....sekali dua dia amek gambar, ok lah....masuk kali ketiga, kami seriau....ekekek...

39 comments:

Anum said...

tomei.........

Munnafendy said...

HAHAHA ni mak bapak plak yg buli anak :p

eMMe said...

alaa..siannla tgk adik kene cubit... pipi dah la tak brape nak gebu, cubit mama dia patotnye, hahahaha!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cuba cubit pipi mak nya pulak :)

alien said...

cm nak nanges dah tu

cheqna said...

saya dengan ini akan mengambil kes anda sebagai kes dera..tunggu kehadiran surat ye
hahahaha

Dee said...

cute..tp muka dah nampak mcm nak marah tu..hihihi..

:: Mrs.Eady :: said...

pandai abg amik gmbr :)

Rasp said...

jap jap dek aunty tepon teledera ek...
nie dah ada bukti nie hehehehehehe...

AnneRaini said...

aku tak suka cubit..aku suka gigit pipi anak aku..

huwarghhhh makan budak!!!
hehehe

Neeza.Areef said...

hahhah mmg bengang
aku penah cuba apa rasa kna cubit pp
aah la sakit ati tul
ptt la budak2 x suka kna cubit pp

Nens Collection said...

pic 2 tu..mata dh bersinar tu..cam nk nangis dh..ekekeke..

Nazayiena said...

Adui sakitlah pipi adik...

ieda said...

ekkeke tomei
bila bengang tuu lagi tomei ekek

haa bagus lahh .. macam amanina dah pandai take pic .. tapi ada masa2 tuu seriau ekek ;)

Zana Adieyza said...

ciannya adik kena cubit.. tp tu cubit manja namanya.. hihihi..

wah, abang dah pandai ambik gambar.. lepas ni, makin banyak la gambar dalam blog ni.. hihihi

SURIA AMANDA said...

hehehehe...comel adik...raya kat Seremban eh tahun ni?

CaDLyNN said...

sian adik kene cubit..ekekeke

wahida said...

suria amanda: kat Linggi nok...rumah nenek mertua...
raya ketiga kang baru balik Sg. Besar...

Rai said...

haha..kesian adik kena buli..

amirah said...

kesian dak adik.redho jela.hahaha

fazitaismail said...

alahai kecian jadi mangsa keadaan..hehe

fiza said...

Hehehe...kelakar tgk muka bengang adik.

Kakzakie said...

Kalau auntie jumpa adik pun agaknya auntie cubit juga pipi agik nie. Comel sangat, mata tu menawanlah:)

|| NaFiRaa || said...

Olololo.. sian~ kena buli yer..:)

Daddy Ziyyad said...

kena biasakan abang dgn dslr ko tu nok...nescaya bila besar nanti berbakat besar dlm fotografi1 ~ahaha

ibu MZW @ farah idayu said...

leh jadi pelakon adik tu...rupa ade dah. ehehhe.. Selamat hari raya buat kak wahida sekeluarga...

Kesuma Angsana said...

ala sian kat dier ! hehehe

Ena said...

alahai.. siannya kat dak adik.. kena buli ekk? hihihi..

budak2 keletah memg kita rasa geram kan.. :)

Eye_nee said...

Sengal mak pak ko ni dik..hahahah...sian tgk muka dia yg kedua tu...

MasZuber said...

comeiii!

HeNRieTTa JoSe said...

Sian adk jd mgsa...rietta klu ank buah nk pgg dslr, rietta gantung kt leher dorg....kurangkan sket kebarangkalian yg tidak diingini....

Qhaifa Nur said...

cubit-cubit sayang tuh....
cian adik....

akubiomed said...

Cubit-cubit sayang tuh. :-)

GreenJade said...

alololo muka protes tu..

sian ko dik dpt makPak gini..pasni ko cobit pp dorang lak..sure comel hehhehehehee

::NureeN:: said...

hahha, suka tgk 2nd pic tue, muka bengang

syiela said...

hahahha.. mula terasa sakit tu yg mula bengang :)

sudipVSsenduk said...

comel! nak numpang sekaki bole?

izz iizza said...

adehhh kembang la pipi camni..:)

Morgan said...

HAHAHA ni mak bapak plak yg buli anak :p