nuffnang advert

Friday, February 25, 2011

yeeehaaa!!! aku kaya!!

selamat pagi semua....

 korang nampak apa yg ada dlm gambar ni? apa? korang nampak kalendar je? lain? ye...aku tau korang nampak purse aku..purse hitam aku...

apa yg aku nak citer kat sini adalah semalam aku dgn selamba nya tertinggal purse aku tu kat sini...tempat open ok...kat kaunter aku ni ha....
yg bestnya aku haram x pasan yg aku ni tertinggal purse...aku dah sampai opis ari ni, aku nak letak hp aku kat situ, sekali aku tgk, hah????? purse aku!! aku belek2 dlm, alhamdulillah, x de hilang apa2...dahla dlm tu ada IC aku ngan anak2...kad ATM lg, dgn semlm baru pas gaji...kalau x, mmg sedap la sapa yg dpt purse aku tu....huhu...
pernah jugak sebelum ni aku beberapa kali tertinggal purse dan hp aku kat opis, tapi bukan kat kaunter...tinggal kat tmpt lain, satu hari tu, anak aku si adik demam panas, dah amek ubat klinik x kebah2...jadinya kami dah risau, kami plan nak bawak anak ke hospital...tgk2 purse aku x de...ah sudah...ni mesti tinggal kat opis, kami rushing gi opis aku kul 3 pagi okeh...muka hubby aku masa tu mmg dah x boleh blah la...huhu..mmg salah aku....

jadinya aku feeling kaya lah kan bila aku sesuka hati tinggal purse dan hp bagai...


p/s; korang jgn bebel lak kat komen ni nnt...cukup lah aku bersedia nak kena lahar ngan hubby sbb aku tau dia akan baca blog aku ni...sob sob...

45 comments:

♥ Mrs.Eady ♥ said...

hehehhee..cuai lagi ek!

kasihredha said...

akak pun selalu gak..hihi

specky gurlz said...

hehehe anim pon suka buat camtu pastu kne bebel ngn mak

Mamamya said...

aiyak!! careless ha....nak bebel gak... nasib baik x hilang apa2 tau!! don't try2 again...!! ngeeeeee....

p/s: wahida..kelas swimming yg anak lia pegi tu bukan swimming lesson..kelas tu cuma swimming main2 jer...dia org mandi manda kat kolam plastik jer yang...buat suka2...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tak penah lagi tertinggal purse

tapi hp selalu la..eheh

kasih.annur said...

hihihi.....jgn tinggal la yerk....

CiK JuE said...

jangan tertinggal lagi lain kali tau...

atty's said...

lepas ni jgn buat lagi tau..bahaya je..

kaya kang pencuri nanti

Ayuni said...

sis kne bawak rata2 purse tu...

Hanis Azla said...

akak pun selalu careless.. manjang tertinggal barang tp langsung x sedar..he..he.. hari ni pun tertinggal hp.. tp kat rumah lah..

maya amir said...

adehhhh... seb baik tak hilang..kalau tak, mmg pakcik kayooo..hehehe

Gieyana said...

nasib baik x ilang kan..kalau idak..huhuhu

NM02 said...

aku dah penat bebel pg tadi. skang ni, kau kena set minda kau supaya tiap kali nak balik, pastikan 3 benda yg selalu kau wat kuar dari hbag kau tu ada balik. purse, hp dan kamera kau.

mulai hari ni kau kena set minda kau tu. setiap kali nak balik, aku akan tepon kau dan ingatkan kau.

satu lagi... jgn suker letak purse atau hp kat tempat terbukak atas kaunter tu. kan banyak drawer kat situ. knp kat situ jugak yg kau suker letak. eeii hai..

kalu rasa kaya, cuba kau wat wat tinggal kat tepi pc. aku nak tgk kau berani ke tak..

kau ingat pesanan aku ni jah. ingat!!!

ha.. tak nak bebel konon, amek.. 4 perenggan aku bebel dalam nih. huh

pesanan utk shidi... sila marah wahida secukup2nya. wakilkan aku sekali. dah 5 perenggan. hahaha

Myra Jay said...

MJ pun kadang2 mai sifat ke'lupa'an gak.. bahaya kan cenggini :) Mujuq tak hilang.. :)

PutRee SeJiNjaNg said...

aduh careless ni..lain kali idak mahu careles gni lagi k..

rATu kEBaYA said...

kena lahar tu yang tak tahan ni.. harap tak teruklah lahar ut

eLLy said...

confirmed ko kaya.. aku gak yg kawap coz gaji tak keluar lagi :(

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

akak ada tingal no pin atm sekali kan kan kan

whitecappuccino said...

kena gantung kat leher ngan hp tu..

Ati Masrif said...

berkilauuu gituu...

mesti banyak yg kilau2 dlm tu ...ahak!


Jom baca: ULANG TAHUN KE-10

Cik Ezy said...

hehe akk akk..
kene sllu ingt la kat purse..
=)

My Little Diary said...

hahaha... kalau laki aku, tak dilayan nye.... katanya pi amik sendiri... :(

Daddy Ziyyad said...

lain kali pakai wallet, sumbat kat poket seluar..:)

HoNeY_oK said...

Nak kena babab ni.... Nnt mlm kang tgu bebudak tido....

Tu la suka sgt ngan lagu careless whisper, dah careless tahap gaban!!

khairul hisyam said...

kaya nanti jadi kayap kalo macamtu hehehe

lydzar said...

mmg rezeki la sape yg tetiba ternampak purse ni kt situ

nurkass said...

uihhhhh..
leh plak tgl kat kaunter tu..
sib baik hubby ko tak tertinggal memana..hehe..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik tak bebel, nasib baik tempat tersorok.

|| NaFiRaa || said...

kekeke.. masih ade rezeki lagi.. kalo mak ai slalu bebel cam nih..

kalo lah tangan ngan kaki tuh boleh cabut... konfem tangan ngan kaki pon tertinggal..

muahahahaha~

whitecappuccino said...

ada tag untuk ida..

Natalia said...

huhuu tak pnh lagi tetingal purse kat mana2 hehehhe

makdara TERdiva said...

pernah tertinggal atas meja kat kedai makan..mase tu baru jer kuar duit gaji yg riban2 tu..eceh!..lepas dah separuh jalan nak balik umah [mkn kat kdai2 dkat2 jer] tiba2 baru prasan purse trtinggal atas meja..

rasa nak tercabut jantung dibuatnye..mase sampai jer kat kedai tu..elok jer purse tu duduk ats meja..memang takde sape yg perasan lah..

kalau idak! kompom bulan tu mkn biskut kering jer..haishh!

Dee said...

simpan dlm handbaglah..jadi susah sket nak cicir..kalo cicir pun sbb tertinggal handbag..hehehe..

*∽ IZAN ∽* said...

sabor je laa..isk isk iskk..
memang terserlah keKAYAan nyer sesuka hati tinggal ha ha

Natalia said...

wahida..boleh aje..nak copy..be my pleasure..:))

mama_iris said...

hahaha..cm pernah ku alami perkara serupaaa..tapi di mana yaa??hahah...

Zura said...

uish...bahayanye kak..

wahida said...

natalia: thanks a lot dear!!

NzA said...

kalu ada rezeki xkemana......

amirah said...

wahida, dah alang2 tinggal, tinggalkan la kat atas kaunter lenkali..hua hua hua...

Cahyahana said...

nice pic....jgn pelupa sgt,eheheee....nice blog,follow u,follow me to~_~

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

beb...laki xnak tinggal ke?? ahhahaha siut jerk kan..ko tinggal merata

Arizakiah said...

Akak pon selalu tertinggal barang kat tempat kerja..purse, phone, kunci dan banyak lagilah.....tapi nasib baik masih ada rezeki..

wida said...

nasib baik x ilang ape2..

Raji berkata said...

hahaha alhamdulillah xhilang paper ;D