nuffnang advert

Monday, May 17, 2010

dari abg utk mama

muka depan
isi dalam

ari Jumaat lepas pas abg balik dari sekolah, aku check beg sekolah abg..aku rase surprise sgt coz ade kad utk ari ibu..mule2 tu aku ingat kertas conteng sbb kad tu mcm dah keronyot..bile aku tanye ape bende ni abg? abg jwb kad utk ari ibu..senyum lebar aku mase tu..
walau pun kad ni nampak biasa, tapi besar ertinya utk aku..rase hepi sesgt..teruja dan mcm nak sebak pun ade, nilah hadiah yg paling bermakna utk aku sepanjang hidup ni..sbb abg yg baru berusia 5 thn tu bersusah payah menyiapkan kad ni utk aku..dgn gambar yg aku pun tak tau, tah ulat ke semut ke, bunge ke, janji aku rase best! best best...
kalau korang tak faham ape abg tulis..meh aku tulis balik utk korang..

muka depan: HAPPY MOTHER'S DAY
isi dalam : Dear Ibu, happy mother's day
your son,
AREL

time kasih sayang...mama akan simpan kad ni sepanjang hayat mama..tahun depan buat lagi ye..hehehe...

No comments: